Fiecare jucator isi alege o litera la inscriere, litera cu care va trebui sa inceapa numele echipelor sale - dupa cum urmeaza:
- in grupe: echipa trebuie sa fie de 4 stele
- in semifinale: echipa trebuie sa fie nationala (orice numar de stele)
- in finala: echipa trebuie sa ii fie data de adversar si trebuie sa aiba minim 3.5 stele
Exemplu: eu ma inscriu cu litera C si atunci imi aleg echipele:
- in grupe: Celtic
- in semifinala: China
- in finala: adversarul imi va oferi o echipa care incepe cu litera C si trebuie sa aiba minim 3.5 stele
Numele echipelor este cel care apare in joc cand alegeti echipele.
Fiecare litera poate fi aleasa de maxim 2 ori si la inscriere sunteti obligati sa precizati echipele pe care le folositi in grupe si in semifinale.
Excludem litera B (Barcelona si Brazilia). • Half Lenght: 6 min
• Difficulty Level : World Class
• Game Speed: Fast
• Keeper Difficulty Level: World Class
• Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de provocare , pierde meciul cu 3-0.
• Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - Interzis
• Corner executat direct pe bară/ poartă - Interzis
• Q+W din jumătatea proprie - Interzis
• A+D din jumătatea proprie - Interzis
• A lung din aparare - Interzis
• Intoarcerile cu spatele la adversar in careu folosind tasta E - Interzis
• Miscarea portarului inaintea executarii cornerului (cu ajutorul tastei Shift ) - Interzis
• Executarea cornerului scurt urmat de centrare, adica centrarea cu jucatorul chemat la pase (daca executi cornerul scurt poti pasa, suta, dribla) - Interzis
• Folosirea combinatiei Q+A pentru cei care hosteaza ! ( direct pe poarta ) - Interzis
• Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau după primirea unul gol) se începe cu pasă în spate - Obligatoriu
• Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos.
• Este interzisă tragerea de timp, prin aceasta înţelegându-se pasele repetate între fundaşi şi portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.