★ Este o cupă în care scorurile vor fi decise după cum urmează:
• cine va avea posesie de peste 65% (inclusiv) va primi 3 puncte • cine nu va avea niciun fault făcut va primi 1 punct • cine va avea peste 10 cornere (inclusiv) va primi 1 punct • cine va avea mai mult de 25 de șuturi (inclusiv) spre poartă va primi 1 punct
Ce reprezintă un punct? Simplu: un gol în plus pe tabelă. Astfel că, dacă la sfârșitul meciului dintre X și Y scorul este 3 - 3, dar X a avut posesie 67%, iar Y 12 cornere, meciul va fi câștigat de X cu 6 - 4.
» Jucătorul care nu va lăsa statistica finalului de meci va pierde cu 0 - 3 » Dacă niciunul dintre jucători nu are vreo dovadă a statisticii meciul se va anula » În cazul în care conexiunea se va pierde pe parcursul meciului, iar unul dintre jucători are o dovadă cu statistica meciului, partida se va continua de la scorul indicat de statistică. Dacă meciul se va întrerupe după minutul 30 (inclusiv), neexistând nicio dovadă cu statistica, meciul se va anula
Notă: pe parcursul meciului puneți pauză și faceți print statisticii (de recomandat un print la 30 de minute).
★ Este o cupă în care scorurile vor fi decise după cum urmează:
• cine va avea posesie de peste 65% (inclusiv) va primi 3 puncte • cine nu va avea niciun fault făcut va primi 1 punct • cine va avea peste 10 cornere (inclusiv) va primi 1 punct • cine va avea mai mult de 25 de șuturi (inclusiv) spre poartă va primi 1 punct
Ce reprezintă un punct? Simplu: un gol în plus pe tabelă. Astfel că, dacă la sfârșitul meciului dintre X și Y scorul este 3 - 3, dar X a avut posesie 67%, iar Y 12 cornere, meciul va fi câștigat de X cu 6 - 4.
» Jucătorul care nu va lăsa statistica finalului de meci va pierde cu 0 - 3 » Dacă niciunul dintre jucători nu are vreo dovadă a statisticii meciul se va anula » În cazul în care conexiunea se va pierde pe parcursul meciului, iar unul dintre jucători are o dovadă cu statistica meciului, partida se va continua de la scorul indicat de statistică. Dacă meciul se va întrerupe după minutul 30 (inclusiv), neexistând nicio dovadă cu statistica, meciul se va anula
Notă: pe parcursul meciului puneți pauză și faceți print statisticii (de recomandat un print la 30 de minute).
• Half Lenght:6 min • Difficulty Level : World Class • Game Speed: Fast • Keeper Difficulty Level: World Class • Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de campionat , pierde meciul cu 3-0. • Cornerul (Out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri [Interzis] • Corner executat direct pe bara/ poarta [Interzis] • Q+W din jumatatea proprie [Interzis] • A+D din jumatatea proprie [Interzis] • Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau dupa primirea unul gol) se începe cu pasa în spate [Obligatoriu] • Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos. • Este interzisa tragerea de timp , prin aceasta întelegându-se pasele repetate între fundasi si portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.
Atenţie!
Utilizarea acestui site presupune acceptarea integrală şi respectarea regulamentului general al site-ului. Vă rugăm să întrerupeţi imediat utilizarea acestui site în condiţiile neacceptarii sau nerespectării acestui regulament în integralitatea sa.