*Scorurile vor fi inregistrate astfel:
Orice gol inscris intre minutele 1-10, se va puncta ca fiind 1 gol;
Orice gol inscris in minutele 10, 20, 30,... si asa mai departe pana in minutul 90, se va puncta ca fiind 1 gol;
Orice gol inscris in minutele 12, 13, 14,...si asa mai departe pana in minutul 19, se va puncta ca fiind 2, 3, 4,...respectiv 9 goluri;
Orice gol inscris in minutele 11, 21, 31,... si asa mai departe pana in minutul 81, se va puncta ca fiind tot 1 gol.
La sfarsitul fiecarui meci userii vor prezenta un print screen cu statistica de la rubrica events a meciului pentru a evita discutiile cu privire la scorurile finale.
Exemplu de meci: X vs Y, scor real 3-1, X a inscris cele 3 goluri in minutele 33, 42 si 84, adica 3+2+4=9 goluri in total iar Y a inscris in minutul 19 adica tot 9 goluri, scor final X vs Y 9-9.
*Regulament obligatoriu:
•Half Lenght: 6 min
• Difficulty Level : Word Class
• Game Speed: Fast
• Keeper Difficulty Level: Word Class
• Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de cupa/campionat , pierde meciul cu 3-0.
• Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - Interzis
• Corner executat direct pe bară/ poartă - Interzis
• Q+W din jumătatea proprie - Interzis
• A+D din jumătatea proprie - Interzis
• Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau după primirea unul gol) se începe cu pasă în spate - Obligatoriu
• Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos.
• Este interzisă tragerea de timp, prin aceasta înţelegându-se pasele repetate între fundaşi şi portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.
Echipe de club!