In grupe se joaca primul la 5. Sunt acceptate marturile normale si tehnice ! Se accepta si scorurile de 6 si 7;
In semifinale se joaca primul la 7. Sunt acceptate marturile normale si tehnice ! Se accepta si scorurile de 8 si 9;
In finala se joaca primul la 11. Sunt acceptate marturile normale si tehnice ! Se accepta si scorurile de 12 si 13.
Masa va fi pregatita de gazda, care in afara de numarul de puncte pana la care se joaca meciul (in functie de faza competitiei) si a deciziei proprii privind masa privata, va seta meciul astfel:
• Miza (per meci): 1
• Puncte meci: 5, 7, 11 (in functie de faza competitiei in care se disputa meciul)
• Timp joc: Rapid - 00:15/mutare si 1:30/joc
• Cuburi de dubla: NU
• Crawford: NU
• Permite schimbarea: NU
• Tabla privata: DA/NU – decizia va fi strict a gazdei.
Definitii.
- Linia: prin linie se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B a scos cel putin o piesa. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 1-0.
- Mart (gammon): prin mart se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0.
- Mart tehnic (backgammon): prin mart tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0