Primul la 3 .
Este interzisa folosirea linei de orientare (''extended guideline'') altfel decat in marimea stadard.
• Inaintea inceperii meciului un jucator poate comunica adversarului ca la final va dori print screen-uri din meci, dar nu mai mult de 3.
Exemplu: Doreste un print cu momentul inceperii jocului pentru a identifica numarul aflat la ''extended guidline'' la acel moment, un print in joc si un print la finalul jocului.
Din acel moment adversarul este obligat sa prezinte print screen-urile pe chat la sfarsitul meciului.
Mai exact, pentru ca printul sa fie valabil linia de orientare trebuie sa fie fixata pe propria bila. Daca linia nu este fixata pe propria bila, printul nu este valabil si exista riscul ca meciul sa fie pierdut.
• Daca jucatorii cad de comun acord pot juca folosind programul team viewer. Prin urmare, acestia nu mai sunt obligati sa prezinte niciun print screen la finalul jocului.
• Incalcarea regulilor de mai sus duce la pierderea meciul cu 5-0 daca se joaca primul la 5; 7-0 daca se joaca primul la 7, etc.
• Bila neagra va trebui sa fie introdusa în buzunarul selectat inaintea executarii loviturii. Daca bila intra in alt buzunar acel joc se va considera pierdut.
• In cazul in care unuia dintre jucatori ii cade conexiunea, acel joc este pierdut de cel in cauza doar daca a fost introdusa in buzunar minim o bila pana in momentul intreruperii conexiunii.
Atenţie! Utilizarea acestui site presupune acceptarea integrală şi respectarea regulamentului general al site-ului. Vă rugăm să întrerupeţi imediat utilizarea acestui site în condiţiile neacceptarii sau nerespectării acestui regulament în integralitatea sa.
Participarea în competiţii se va face numai prin acceptarea şi respectarea în integralitatea sa a regulamentului general al site-ului.