Vreau sa fie un campionat frumos si cu credite...Succes Tuturor
Se joaca primul la 3. Sunt acceptate marturile ! Se accepta si scorurile de 4 si 5.
Masa va fi pregatita de gazda, care in afara de numarul de puncte pana la care se joaca meciul (in functie de faza competitiei) si a deciziei proprii privind masa privata, va seta meciul astfel: • Miza (per meci): 1 • Puncte meci: 3 • Timp joc: Rapid - 00:15/mutare si 1:30/joc • Cuburi de dubla: NU • Crawford: NU • Permite schimbarea: NU • Tabla privata: DA/NU – decizia va fi strict a gazdei.
Definitii. - Linia: prin linie se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B a scos cel putin o piesa. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 1-0. - Mart (gammon): prin mart se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0. - Mart tehnic (backgammon): prin mart tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0.
IMPORTANT!Se pot juca meciuri in avans, cu conditia ca ambii jucatori sa fie de acord in chatul meciului direct, iar la final amandoi sa confirme scorul la meciul direct sau pe forum + dovada foto.
Rules
Se joaca primul la 3. Sunt acceptate marturile ! Se accepta si scorurile de 4 si 5.
Masa va fi pregatita de gazda, care in afara de numarul de puncte pana la care se joaca meciul (in functie de faza competitiei) si a deciziei proprii privind masa privata, va seta meciul astfel: • Miza (per meci): 1 • Puncte meci: 3 • Timp joc: Rapid - 00:15/mutare si 1:30/joc • Cuburi de dubla: NU • Crawford: NU • Permite schimbarea: NU • Tabla privata: DA/NU – decizia va fi strict a gazdei.
Definitii. - Linia: prin linie se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B a scos cel putin o piesa. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 1-0. - Mart (gammon): prin mart se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0. - Mart tehnic (backgammon): prin mart tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0.
Warning!
Utilizarea acestui site presupune acceptarea integrală şi respectarea regulamentului general al site-ului. Vă rugăm să întrerupeţi imediat utilizarea acestui site în condiţiile neacceptarii sau nerespectării acestui regulament în integralitatea sa.