Se va juca cu o echipă aleasă la înscriere. Modul de alegere a echipelor este foarte simplu. O să dau direct un exemplu :
- Dacă mă înscriu eu, îmi voi alege o echipă ce începe cu litera " i " ( Inter Milan, Italia, etc)
- Dacă se va înscrie
JST.TenaciousD, va alege o echipă ce începe cu litera " J " ( Juventus, etc)
- Dacă se va înscrie
Mitzulik, va alege o echipă ce începe cu litera " M " ( Manchester UTD, Manchester City, etc)
Aşadar, fiecare îşi va alege o echipă în funcţie de prima literă a nickname-ului de pe site. Dacă nu este nici o echipă ce începe cu prima literă a vreunui user, se va folosi de a doua, apoi de a treia, etc.
Cei ce nu vor respecta această regulă, vor juca cu România! O echipă se poate alege şi de 100 de ori!• Half Lenght: 6 min
• Difficulty Level : World Class
• Game Speed: Fast
• Keeper Difficulty Level: World Class
• Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de provocare , pierde meciul cu 3-0.
• Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - Interzis
• Corner executat direct pe bară/ poartă - Interzis
• Q+W din jumătatea proprie - Interzis
• A+D din jumătatea proprie - Interzis
• A lung din aparare - Interzis
• Intoarcerile cu spatele la adversar in careu folosind tasta E - Interzis
• Miscarea portarului inaintea executarii cornerului (cu ajutorul tastei Shift ) - Interzis
• Executarea cornerului scurt urmat de centrare, adica centrarea cu jucatorul chemat la pase (daca executi cornerul scurt poti pasa, suta, dribla) - Interzis
• Folosirea combinatiei Q+A pentru cei care hosteaza ! ( direct pe poarta ) - Interzis
• Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau după primirea unul gol) se începe cu pasă în spate - Obligatoriu
• Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos.
• Este interzisă tragerea de timp, prin aceasta înţelegându-se pasele repetate între fundaşi şi portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.