[center]
REGULI GENERALE PENTRU FIFA 07[font=Arial]{ Regulile sunt valabile pentru orice cupa / campionat de Fifa 07 organizat(a) pe acest forum }[/font][/center]
01. Patch-uri. In cadrul acestor cupe sunt interzise instalarea patch-urilor in jocul vostru care să afecteze conexiunea dintre jucători, cele gen LIGA I în care ligile sunt date peste cap.
02. Bug-uri (A). Folosirea bug-urilor de catre adversar trebuie dovedita unui organizator / moderator, civilizat, pe forum.
03. Bug-uri (B).E ste interzisa folosirea urmatoarelor doua procedee in FIFA 07:
- gol din sut la firul ierbii de la distanta (asa-zisa combinatie A + D)
- gol direct din corner
- Q+W lung, din aparare pana in atac ca sa scape jucatorul singur
- Q+ A lung, din aparare pana in atac ca sa scape jucatorul singur
Motiv: in realitate nu se pot folosi (cati jucatori de fotbal au dat in ultimii 10 ani gol la firul ierbii de la jumatatea terenului sau direct din corner ?!).
Executarea loviturilor de la corner este permisa in urmatoarele situatii:
- pasa scurta catre un alt jucator
- centrare lunga, inalta in careul mare (6 - 16m)
Nu este permisa executarea cornerelor inalt direct in careul "mic" advers (0 - 6m).
04. Tragerea de timp. Este interzisa tragerea de timp la FIFA 07 !
05. Reluari. La golurile marcate in urma loviturilor de colt, jucatorul care a marcat este obligat sa lase cel putin
O RELUARE !
06. Statistici. La finalul jocului,
este interzisa deconectarea inainte de aparitia statisticii finale !
07. Pasa inapoi. De cate ori se incepe cu mingea de la jumatatea terenului (inceputul unei reprize sau dupa un gol primit) aceasta se face obligatoriu cu
o pasa inapoi in propriul teren. Inceperea prin sutul direct spre poarta adversa sau prin dribbling in terenul advers este interzis(a). In cazul in care din acest procedeu rezulta gol, acesta se anuleaza. Repetarea acestui procedeu (deci inca o executie similara) duce la pierderea meciului cu 5 - 0 !
08. Executarea out-ului in careul de 6 metri. Se interzice executarea directa a out-ului in careul de 6 metri. In cazul in care din acest procedeu rezulta gol, acesta se anuleaza. Repetarea acestui procedeu (deci inca o executie similara) duce la pierderea meciului cu 4 - 0 !
09. Regula print-screen-ului. Nici-o reclamatie nu va mai fi luata in considerare daca nu contine PRINT-SCREEN cu DOVADA a ceea ce se reclama. In cazul in care este vorba de o injuratura pe Y!M, se va pune PRINT-SCREEN cu imaginea din arhiva de YM.
10. Scorurile. Scorurile decise de organizator / moderatori, altfel decat prin meci, vor fi urmatoarele:
2 - 1 va marca meciul tras la sorti (in cazul in care nu se prezinta nici unu)
3 - 0 va marca meciul pierdut prin neprezentarea adversarului sau refuzul acestuia de a juca.
5 - 0 va marca pierderea meciului pentru trisare
In cazul in care un jucator abandoneaza meciul, se merge dupa urmatoarea regula :
Daca jucatorul iese din meci pana la pauza se dubleaza scorul.
Daca jucatorul iese dupa pauza (pana in minutul 85),se adauga un gol in plus.
Daca jucatorul iese dupa minutul 85, ramane scorul din teren.
Luam un exemplu. Un jucator iese din meci la scorul de 4-0.
Daca e prima repriza - > scor final 8-0
Daca este repriza a doua pana in minutul 85 - > scor final 5-0
Daca este dupa minutul 85 - > scor final 4-0
(In cazul unei deconectari a meciului, acesta urmeaza sa se fie jucat cat a fost din timpul ramas, si de la scoru cand acesta s-a deconnectat)