Regulile sunt urmatoarele:
- - Jucatorul cu cele mai multe suturi pe poarta castiga meciul.
- - 3 suturi pe poarta = 1 GOL
Ex: "X" are 10 suturi pe poarta, iar "Y" are 5 suturi, deci scorul va fi 3-1 !
Reguli speciale pentru fazele eliminatorii + Finala:
In cazurile speciale, cu o statistica stransa, se vor lua in considerare si golurile inscrise in timpul meciului:
Ex: "
- X" are 14 suturi pe poarta, iar "Y" are 12, insa scorul de pe teren a fost 1-2 pentru "Y".
- Scorul final va fi 4-5 pentru "Y".
- Indiferent de scorul inregistrat, cel care castiga va primi 1 GOL pentru a putea determina invingatorul.
- Chiar daca respectivul castiga cu 10-0, dar statistica suturilor pe poarta este stransa, i se va adauga doar 1 gol la scorul final.
Daca se ajunge la penalty-uri, le veti executa, iar apoi faceti print cu statistica!
Important!
PRINTUL CU STATISTICA DE LA SFARSITUL MECIUL VA FI INSOTIT DE MINIM 1 PRINT DIN TIMPUL ACESTUIA. (DATA + ORA)
CINE IESE LA SFARSITUL MECIULUI SI NU PERMITE ADVERSARULUI SA FACA PRINT LA STATISTICA, VA PIERDE CU 7-0.Retineti ca nu conteaza scorul, ci suturile pe poarta. Chiar daca adversarul a castigat cu 10-0, poate voi ati avut mai multe suturi pe poarta.
SCORUL ESTE DOAR UN CRITERIU DE DEPARTAJARE IN CAZURILE DE EGALITATE LA SUTURI.Daca meciul se intrerupe, iar nimeni nu a facut print la statistica, cel care conducea va primi 1 gol avantaj, indiferent de scorul de pe teren.(Fie ca a fost doar 1-0, 2-0 sau 5-0)
In felul acesta evitam orice tentativa de frauda.
• Half Lenght: 6 min
• Difficulty Level: Word Class
• Game Speed: Fast
• Keeper Difficulty Level: Word Class
• Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de cupa , pierde meciul cu 3-0.
• Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - INTERZIS
• Corner executat direct pe bară/ poartă - INTERZIS
• Q+W din jumătatea proprie - INTERZIS
• A+D din jumătatea proprie - INTERZIS
• Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau după primirea unul gol) se începe cu pasă în spate - ESTE OBLIGATORIU
• Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos.
• Este interzisă tragerea de timp , prin aceasta înţelegându-se pasele repetate între fundaşi şi portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.