Se va juca in felul urmator :
1. Se aleg 2 echipe de 4.5 stele, 1 echipa de club si 1 echipa nationala.
2. Se aleg 2 echipe de 4 stele, 1 echipa de club si 1 nationala.
3. Se aleg 2 echipe de 3.5 stele, 1 echipa de club si 1 nationala.
4. Se aleg 2 echipe de 3 stele, 1 echipa de club si 1 nationala.
5. Se aleg 2 echipe de 2.5 stele, 1 echipa de club si 1 nationala.
6. Se aleg 2 echipe de 2 stele, 1 echipa de club si 1 nationala.
In cazul in care se strang mai mult de 12 jucatori se pot alege si echipe de 1.5 stele si 1 stea dar nu cred ca va fi cazul...
Cum ar trebui sa arate lista cu cei care participa in cupa ... Exemplu: 1.Player (Liverpool 4.5)
2.Player (Brazilia 4.5)
3.Player (Portugalia 4)
4.Player (Tottenham 4)
5.Player (Palermo 3.5)
6.Player (Mexic 3.5)
si lista poate continua ...
Daca Primul care sa inscris a ales o echipa de club de 4.5 stele si al doilea care se inscrie vrea sa ia o echipa nationala sau de club de 3.5 stele nu este nicio problema nu trebuie sa fie in ordinea in care le-am dat eu exemplu.
Ideea e ca la final cand se inscriu minim 8 jucatori sa nu fie alesa de 2 ori o echipa de club/nationala cu acelasi nr de stele !
Cine nu alege corect va primii Morecambe.
• Half Lenght: 6 min
• Difficulty Level : Word Class
• Game Speed: Fast
• Keeper Difficulty Level: Word Class
• Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de cupa/campionat , pierde meciul cu 3-0.
• Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - Interzis
• Corner executat direct pe bară/ poartă - Interzis
• Q+W din jumătatea proprie - Interzis
• A+D din jumătatea proprie - Interzis
• Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau după primirea unul gol) se începe cu pasă în spate - Obligatoriu
• Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos.
• Este interzisă tragerea de timp, prin aceasta înţelegându-se pasele repetate între fundaşi şi portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.