 |
-Emil- 14.10.2010Sportul poate fi la fel de periculos precum fumatul din mai multe motive, dar unul este pur si simplu faptul ca nu trebuie practicat tot timpul, adica in jur de 10-12 ore pe zi, sau chiar mai mult, pentru ca in acest caz corpul se dezvolta, dar se pot dezvolta anumite afectiuni din cauza efortului peste masura. Sunt si sporturi cum ar fi aruncarea mingii de oina si eu cred ca nu se simte nimeni in stare sa practice un sport ca ala mai mult de 1-2 ore sa zicem. Sportul poate fi nociv si datorita suporterilor, in cazul fotbalului, deoarece se pot intampla incidente cum ar fi meciul cu Italia - Serbia, in care jucatorilor din ambele echipe le era frica pentru propria viata ! Aştept creditele :) |
|
SoldatuL 14.10.2010Sportul foate fi periculos ca si fumatu deoarece daca alergi si esti supra - solicitat poti sa mori . |
|
Btz.07 14.10.2010RE: stai ma jos :))) shti tu ceva cu atac cerebral si alte cele din cauza supra solicitari dar odata ce alergi si numai poti.. numai continui ca numai poti..deci nu e poti supra solicita. |
|
DaNNNyKa 14.10.2010Raspunsul meu este: Unii oameni ( printre care si eu ) au o problema la inima cu axul. din cauza sucurilor si dulciurilor inima bate mult prea tare si ax-ul un mai functioneaza cum trebuie . S-au intalnit cazuri ca copiii sa moara cand practica un sport din cauza agitatiei inimii . Este exact ca si fumatul care te poate omori. Sportul trebuie practicat maxim 2 ore pe zi si nu este indicat sa il faceti pe caldura :) . cum spunea si Emillu se pot intampla si incidente dar acele incidente nu sunt grave. plus ca la meciul Italia - Serbia a fost cred ca primul meci din acest an cand se intampla asa ceva. Apropo un sfat pentru toti practicantii de sporturi : Inainte sa le incepeti mergeti la un doctor personal ( nu la spital ) , pentru un contrl de inima la cardeolog . :) Astept sa vad daca primesc creditele :) . A , si soldatule nu poti sa mori din cauza ca esti supra - solicitat deoarece nu ai destula energie in corp ca sa te supra-solicitezi cat sa mori :) |
|
criss16 14.10.2010RE: Nu inteleg faza cu dulciurile, din contra daca mananci multe duclciuri trb si mult sport, sa elimini caloriile prin transpiratie:) |
|
Btz.07 14.10.2010gaby.. sunt atatea boli in care efortul fizic de orice fel poate fi fatal.. vorbim de oameni normali sau includem si aceste probleme? |
|
Btz.07 14.10.2010anemie, diabet, convulsii, boli cardiace, pulmonare, bolii ale sangelui.. sunt cateva exemple in care sportul poate fi fatal. |
|
Rap1d1stu 14.10.2010RE: la diabet te inseli,am eu diabet insulinodependent de aproape 1 an ;) si chiar mi-a fost recomandat efortulul,odata ce mananc corespunzator si imi fac insulina pot face efort cat doresc eu :p |
|
ZeuS 14.10.2010Nu stiu de cand nu au mai facut unii miscare , adica sa alerge putin sa mearga pe stadion sa faca o tura de teren , sportul si miscarea face foarte bine organismului , statul la calculator si plimbatul in masina produce sedentarism si te simti ca un robotel care nu poate face putina gimnastica . Fara sa facem sport nu se poate . |
 |
GabiA 14.10.2010Sunteti cu totii pana acum departe de raspunsul corect. Repet: vorbim de oameni normali, sanatosi, care se imbolnavesc direct prin intermediul sportului, in timp, facand sport, chiar si fara sa punem la socoteala eventualele accidente cauzate prin practicarea sportului (ex: fracturi, luxatii, entorse, etc). Asadar, in ce conditii, sportul poate fi la fel de periculos precum fumatul, la oamenii perfect normali si care nu sufera accidente sportive ? |
|
SoldatuL 14.10.2010RE: Poate ca nu mananca bine si alearga cu burta goala . Sau mananca ceva prost inainte . |
|
Btz.07 14.10.2010RE: facand mult sport ..iti mentii tonusul muscular dezvoltat si fizic te simti bine.. in schimb odata cu inaintarea in varsta poti avea probleme respiratori si pulmonare..la fel ca si dupa cativa ani de fumat. |
 |
GabiA 14.10.2010RE: Astea-s doar niste presupuneri, si depinde mult de predispozitiile pe care le are fiecare catre boli de inima, etc. Eu aici vorbesc de conditii in care orice organism sanatos se imbolnaveste facand sport, dar fara dopaj, fara accidente, la fel ca si cum ai fuma. La naiba, si am zis ca nu va dau indicii. Mie mi se pare asa de evident... Se cunoaste ca nu faceti sport cu adevarat, pe cuvantul meu. |
|
AtemMuto 14.10.2010Un om care se ocupa cu sportul din tinerete, la batranete ajunge bolnav de inima ... |
|
andrei_5 14.10.2010Practicat incorect, in momente nepotrivite sau practicat nerespectand indicatiile medicului, sportul poate deveni un pericol.Practicat incorect, sportul poate provoca neplaceri fizice, precum entorse, fracturi sau leziuni grave, chiar la nivelul coloanei vertebrale. Durata solicitarii si intensitatea activitatii sportive sporeste riscul de deteriorare pe termen lung a sistemului musculo scheletic. Riscurile devin cu atat mai mari in cazul sporturilor in care organismul este fortat in mod asimetric si unde se executa miscari repetitive. |
 |
GabiA 14.10.2010Daca nu gasiti raspunsul corect pana seara, o sa ramanem fara castigator. Vad ca tot in scenarii de-astea SF va duceti. |
|
supersonic_10001 14.10.2010Hai sa incerc si eu.Sportul poate deveni foarte periculos atunci cand te dopezi.Chiar daca esti sanatos luand unele substante interzise poti ajunge sa te imbolnavesti si sa mori mult mai repede.Multi sportivi folosesc eritropoetina(EPO),o substanta care ajuta la cresterea artificiala a globulelor rosii.Folosirea EPO pentru cresterea performantelor sportive poate duce la probleme cardiovasculare,stop cardiac sau atac cerebral. As aminti aici cateva cazuri legate de dopaj: -Tom Simpson-a murit de epuizare in Turul Frantei in 1967 pe Mount Ventoux.La autopsie i s-au gasit mai multe substante care in combinatie cu efortul au dus la moartea sa. -Au fost multe cazuri de fotbalisti care au murit pe teren.Chiar daca nu putem pune totul pe seama dopajului,suspiciunile raman. Asadar,iata ca si sportul poate fi periculos atunci cand vrei mai mult decat corpul tau poate duce. Nu stiu sigur daca asta este raspunsul asteptat de Gaby,dar la asta m-am gandit prima data cand am vazut tema. Succes tuturor. |
 |
GabiA 14.10.2010Oameni buni, nu intelegeti romaneste ? Va apucati sa faceti sport. Nu va dopati, nu aveti entorse, nu da vreo masina peste voi. Doar faceti sport. Si totusi, in anumite conditii, practicarea sportului este periculoasa, la fel de periculoasa precum fumatul. Chiar vreti mura-n gura ?! |
|
Btz.07 14.10.2010RE: sportul poate fi daunator din cauza mediului in care il faci.. mediu poluant.. ca si tutunul..:-?? |
|
Btz.07 14.10.2010RE: Daca faci sport intr`un mediu poluant.. te poti imbolnavi.. fiind perfect sanatos inainte.. poti face complicatii respiratori..pulmonare.. deci sportul intr`un mediu poluant poate fi daunator ca si tutunul. |
 |
GabiA 14.10.2010RE: Esti pe directia buna... dar nu primesti creditele pana nu inveti sa te exprimi corect. Auzi la el... "mediu poluant" :)) |
|
Btz.07 14.10.2010RE: m`am gandit la 1001 varinate.. nu pentru credite stai linistit.. asa sa`i dau de cap.. ma activat intrebarea ta.. tine`o tot asa cu topicuri dinastea "jmekere". |
 |
GabiA 14.10.2010RE: Google-ul ia dezvatat pe oameni sa gandeasca, asta e tot. Iar PC-ul i-a invatat sa stea in casa. |
 |
GabiA 14.10.2010Nu va mai zic nimic. Am spus; premiez primul raspuns corect, complet, argumentat. Intr-un cuvant, convingator. |
Cel mai bun comentariu |
|
Btz.07 14.10.2010RE: Daca faci sport intr`un mediu poluant(orase aglomerate, metropole, "bucuresti"..in locuri supuse unei poluari ridicate).. te poti imbolnavi..in acest caz sportul fiind la fel de periculos ca si tutunul din cauza poluari din jur..... poti face complicatii respiratori..pulmonare. acest sport "daunator" afectandu`te chiar daca nu ai .. proble respiratori, pulmonare, cardiace, sau entorse si toate cele cum spuneti voi. fiind perfect normal. |
 |
GabiA 14.10.2010RE: OK, primesti creditele... dar as fi asteptat un raspuns mai bine formulat. In orice caz, ai dreptate. Asadar, smogul face din sportul in aer liber un pericol echivalent cu tigarile. Asa ca daca nu sunteti la munte sau intr-o zona in care perindarea automobilelor este cu mult limitata, mai bine duceti-va la sala sau incercati sa faceti sport acasa, pentru ca smogul din jurul parcurilor situate in marile orase are acelasi efect asupra sanatatii ca fumatul. Asadar, a face sport in aer liber, in orase, nu ofera rezultatele mult asteptate, ci inhalarea smogului care echivaleaza cu a fuma o tigara, deci mai mult rau decat bine. Rezumati-va la astfel de activitati doar in zonele in care aerul este cel putin mai curat decat in metropole, iar fluxul de circulatie cu automobilul este considerabil mai scazut. Este un sfat care va poate fi util. |
|
Btz.07 14.10.2010RE: multumesc pentru credite.nu pentru ele mi`am batut capul... doar asa sa aflu .. ma activat intrebarea ta.. tine`o tot asa cu topicuri dinastea "jmekere" |
|
alppla2003 14.10.2010RE: La noi in tara nu se poate vorbi nicidecum despre metropole... Bucurestiul nu este o metropola, desi smogul isi face aparitia, insa in proportii mai mici decat intr-o metropola precum New York-ul. In alte orase precum Iasi, o plimbare la iarba verde ori un fotbal in curtea scolii sunt oricand binevenite. Incurajezi lenevia. Sa nu mai facem sport ca ne face rau ! ;)) |
 |
GabiA 14.10.2010RE: Dupa cum vezi, nu am vorbit de "mediu poluat", ci de SMOG. Smogul inseamna combinatia ceata + poluare industriala. In Iasi cu siguranta nu o sa gasesti asa ceva, dar in anumite perioade ale anului, precum aceasta, in Bucuresti poti intalni asa ceva. Referitor la incurajarea leneviei, este valabila atata vreme cat as crede ca pe acest site as avea de-a face cu imbecili. Nu e cazul. |
|
alppla2003 14.10.2010RE: M-am referit la acel segment care, fiind alcatuit din oameni ceva mai tineri, pot deprinde mesaje gresite in ceea ce priveste exercitiul fizic. Bineinteles ca nu am intentionat jignire la adresa vreunei persoane :) Si cam asa e, noroc de noi moldovenii:P |
|
Btz.07 14.10.2010RE: nici eu nu am vb de bucuresti ca metropola. am spus, orase aglomerate, metropole, "bucuresti" .. bucuresti ca exemplu de mediu poluat. |
|
Btz.07 14.10.2010Daca faci sport intr`un mediu polut(orase aglomerate, metropole, "bucuresti"..in locuri supuse unei poluari ridicate).. te poti imbolnavi..in acest caz sportul fiind la fel de periculos ca si tutunul din cauza poluari din jur..... poti face complicatii respiratori..pulmonare. acest sport "daunator" afectandu`te chiar daca nu ai .. proble respiratori, pulmonare, cardiace, sau entorse si toate cele cum spuneti voi. fiind perfect normal. |
|
Allegro 14.10.2010RE: Asta e raspunsu ;)! |
|
Btz.07 14.10.2010RE: sper..la altceva nu ma pot gandi..am gandit 1001 de variante |
 |
GabiA 14.10.2010RE: Imediat cum imi vine in minte ceva demn de a fi intrebat... |
|
StivI 14.10.2010RE: Sa pui ceva de tenis sau de baschet ca nu ai pus nici o intrebare din ele pana acum :P |
|
ZeuS 14.10.2010Are o legatura deoarece facand sport scoti tutunul din plamani , asta celor care sunt fumatori , fratele meu de exemplu fumeaza ca turcii si este un fum in casa incepand de la usa de la intrare pana in bucatarie . Cand deschide geamul ai impresia ca se gateste la bucatarie . |
 |
AlessioA 14.10.2010Sau poti avea ca Borcea :)) de la prea mult stres si infrangeri sa faci preinfarct. |
|
Movu 14.10.2010Depinde si de condiitile in care joci fotbal poate fi vorba de vestiare unde nu sunt dusuri alea. si dupa un meci e bine.. sa faci un dush deoarece e igienici.. sa iei echipamente transpirate.. Trebuie conditii.. si pregatire fizica. |
 |
Vineri, 19 sep 2025 04:49
Anunțuri
|
|