|
Gaby23 30.11.2011Rapid Bucuresti-Hapoel Tel Aviv 2-1 20:00 Schalke 04 - Steaua Bucuresti 2-0 22:05 FC Vaslui - Lazio-0-0 |
|
FLD 02.12.2011RE: pe aproape |
 |
Pele 30.11.2011Inca o seara neagra! |
|
H1tl3r 30.11.2011Rapid Bucuresti-Hapoel Tel Aviv X2 ( Nu cred ca Rapidul va castiga :-j ) Schalke 04 - Steaua Bucuresti ( Meciul acesta are loc intre doua echipe cu un moral scazut ! , cred k va fi un meci strans :d ) un x2 optimist FC Vaslui - Lazio ( F.C Vaslui va castiga meciul , deoarece sub '' pietricica '' va fi un ger napraznic la ora jocului ! ) 1 solist .... pariati asa si vedem dak iesa ;) ! |
 |
Pele 30.11.2011Rapid - Hapoel 2 (jucatorii Rapidului nu au fost determinati nici in meciurile cu miza, mai ales in acesta care e doar de imagine) Schalke - Steaua 1 (va fi macel) Fc Vaslui - Lazio 2 (visul frumos s-a terminat) |
|
DupStep 30.11.2011RE: Castiga vaslui sau face 1-1:) . |
|
LaTuu 30.11.2011RE: Joaca si Dinamo Sambata la 11 . |
 |
Pele 30.11.2011RE: Ce treaba am eu cu Dinamo? |
|
Maveryk 30.11.2011RE: Ce ti e si cu frustrarea asta :)) |
 |
George 30.11.2011RE: Evident, nimeni nu se va autosesiza la asta... N-ai ce sa-i faci...e dictatura. ;) |
|
QPR 30.11.2011RE: Cred că Vasluiul va scoate din nou cel puţin un egal. |
|
chris-T 30.11.2011Rapid - Hapoel (1x) Schalke - Steaua (1) Vaslui - Lazio (x2) |
|
Impulsive 30.11.2011Rapid-Hapoel x pauza/1 final Schalke-Steaua xpauza/1 final Vaslui-Lazio xpauza/2final P.s. god know:)) |
|
SpYdER 30.11.2011Rapid - Hapoel .. merg pe 1 Schalke - Steaua .. merg pe 1 Vaslui - Lazio .. merg pe 1X |
|
isteaua3 30.11.2011cand vad ca toti rapidistii si dinamovistii se oftica aici in direct si in reluare imi vine sa rad:))dinamo la cate joaca?:)) |
 |
George 30.11.2011RE: Dinamo joaca la +11. Te-ai prins? Cred ca nu... |
 |
Clau. 30.11.2011RE: Buna asta :)) |
 |
Clau. 30.11.2011RE: De luni joaca la +14... |
 |
George 30.11.2011RE: Sper ca asa va fi. :-) |
|
isteaua3 30.11.201122.05 Rapid Bucuresti-Hapoel Tel Aviv 1 Joi 20:00 Schalke 04 - Steaua Bucuresti (Pro Tv) x2 22:05 FC Vaslui - Lazio 1 |
|
shakiri 30.11.2011rapid - hapoel x schalke- steaua 1 vaslui- lazio x ....hai vasluiu.... sincer mi _as dori ca vaslui sa mearga mai departe |
 |
Cristian-FCRB 30.11.2011RE: sincer , Vaslui e singura cu sanse reala de calificare :) |
|
nume_nepermis_1180 30.11.201122.05 Rapid Bucuresti-Hapoel Tel Aviv ( 2 ) Joi 20:00 Schalke 04 - Steaua Bucuresti (Pro Tv) ( X2 ) 22:05 FC Vaslui - Lazio ( 1x ) Rapid - E Urcata in tren deja .. Steaua - Se Descurca Binisor cu Schalke .. si va face o figura frumoasa sa speram ca nu va fi Schalke 07 FC Vaslui - Spulbera pe Lazio :D ! |
|
F.C.DINAMO 30.11.2011rapid castiga vaslui pierde la limita steluta......daca schalke joaca serios vb.lui pelebuga va fi macel |
 |
Deyu 30.11.2011Rapid si Vaslui nu sunt difuzate? |
 |
mdaniel 30.11.2011RE: Rapid e azi seara de la 22 pe ProTv. |
|
QPR 30.11.2011Meciul Fc Vaslui - Lazio pe ce program este difuzat? Sau nu este difuzat? |
 |
Cristian-FCRB 30.11.2011RE: Fii atent aici ! RAPID - HAPOEL - Azi de la 22 pe PRO TV SCHALKE - STEAUA - Maine de la 20 pe PRO TV VASLUI - LAZIO - Maine de la 22 pe PRO TV Meciurile sunt transmise in direct si pe www.voyo.ro |
|
QPR 30.11.2011RE: Mulţumesc frumos! |
 |
Cristian-FCRB 30.11.2011RE: n-ai pentru ce :) , stiu ca multi cred ca azi joaca si Steaua si Vaslui :) |
|
QPR 30.11.2011RE: Da, asta credeam şi eu. ;)) |
|
ZORO_FIFA7 30.11.2011Castiga toate 3:D sunt ft sigur! RaPID VA JUCA FT BINE NU ESTE PRESIUNE PE EI! IAR MAINE DE ZIUA ROMANIEI VOM VEDEA SPECTACOL! SI STEAUA SI VASLUI VOR CASTIGA! 100%%%%%%%%%% |
 |
Cristian-FCRB 30.11.2011Echipa de start RAPID BUCURESTI Pe banca Rapidului se afla tanarul Ionita (17 ani ) COMAN MARCOS(c) BURCA CRETU BOZOVIC GRIGORE GRIGORIE APOSTOL DEAC ROMAN CASSIO Rezerve: 89.Straton, 3.Ezequias, 15.Oros, 30.Ionita, 11.Pancu |
 |
Clau. 30.11.2011Rapid - Hapoel 2-1 Schalke - Steaua 2-0 Vaslui - Lazio 1-0 |
|
Andu90 30.11.2011Rapid 0 - Hapoel 1 |
 |
DRG 30.11.2011Nu era mai bine cand aveam 3 echipe in cupele europene, in loc de 6? |
|
LaTuu 30.11.2011Deja 0-2 , sa speram sa nu fie un dezastru :) |
 |
DRG 30.11.2011RE: 1-2, sa traiasca dom' arbitru! |
|
Andu90 30.11.2011RE: pt 30. de secunde 1-2, acum e 1-3:D |
|
Impulsive 30.11.2011Singurul punct romanesc cred ca va veni din partea Vasluiul... |
|
CataliN. 30.11.2011RE: Vasluiul va fi in stare sa castige si sa domine meciul cu Lazio. |
 |
KÖNIG 30.11.2011RE: In tur am avut noroc mare... |
 |
Pele 30.11.2011Deja, primii se fac de rusine... |
 |
KÖNIG 30.11.2011Nu credeam ca suntem asa de slabi... |
 |
Pele 30.11.2011RE: Putem si mai mult... |
|
getthebest 30.11.2011Rapid joaca cumva cu echipa a doua ? |
 |
balexis 30.11.2011RE: Nu, dar au meci greu in campionat si nu vor sa se faca de ras... |
|
getthebest 30.11.2011RE: Am inteles. Eu am crezut ca macar in ultimul meci vor demonstra ca din greseala au pierdut calificarea. |
 |
balexis 30.11.2011RE: Pai au sanse in ultimul meci, ca vor juca olandezii cu generatia '96 si va fi un meci echilibrat... |
|
getthebest 30.11.2011RE: Scuze mua... Mai au un meci ? Credeam ca aventura lor in Europa League s-a incheiat in seara asta. Ce pacat :( |
 |
KÖNIG 30.11.2011Rapidul joaca in genul Otelului.Iti da senzatia ca se poate iar la urmatoarea faza ia gol. |
|
CataliN. 01.12.2011Vom avea o mare bucurie azi, fiti sigur de asta. Nu accidental sunt puse aceste doua meciuri pe ziua noastra. La multi ani romanilor, va iubesc! |
|
A.C.A.B 01.12.2011Vaslui-Lazio 2 Schalke-Steaua 1/1 O intrebare am ; A fost penalty la primul gol al Rapidului ? Sincer , mie nu mi s-a parut . |
|
CataliN. 01.12.2011RE: Nici vorba de penalty. Daca nici de ziua noastra nu suntem optimisti, atunci cand? |
|
A.C.A.B 01.12.2011RE: Sunt realist :) |
|
CataliN. 01.12.2011RE: Intocmai, scuza-ma dar daca Vasluiul nu are sanse de calificare in fata lui Lazio, Steaua nicidecum in fata lui Shalke. |
|
CataliN. 01.12.2011Tottenham - PAOK 1-2 , ma insel sau nu dar cred ca este prima infrangere a englezilor pe teren propriu. |
|
Andu90 01.12.2011Schalke-Steaua 0-1 Vaslui-Lazio 2-1 Forzza Romania! La Multi Ani Romania! Marcatorii vor fi : pentru Steaua Rusescu sau Tanase, pentru Vaslui Mike si Adailton, Iar pentru Lazio Cisse |
|
getthebest 01.12.2011RE: Rusescu a marcat. Acum mai ramane ca Tanase sa marcheze golul victoriei, din lovitura libera :) |
|
CataliN. 01.12.2011Schalke - Steaua 0-0 (dominare autoritara a germanilor) Vaslui - Lazio 1-0 (Gol Sanmartean) |
 |
balexis 01.12.2011Steaua este victima sigura. Un egal ar fi o "minune de 1 Decembrie". Vaslui... ce sa zic. In fiecare meci din editia asta a cupei UEFA am considerat ca nu au sanse, dar m-au contrazis. Totusi, e specific romanilor sa dea cu bata in balta, mai ales in situatii in genul celei in care se afla Vaslui. Poate sunt eu pesimist, dar merg pe mana "istoriei recente" si spun ca vor pierde si ei... |
|
H1tl3r 01.12.2011RE: Steaua va face un meci mare diseara ;) ! ( Nu sunt Stelist ) :D |
|
nume_nepermis_1180 01.12.2011RE: ce victima sigura sa fie ? .. ce mare FORTA vedeti la Schalke ? in afara de faptul ca a fost in Semifinalele UCL , pe mine nu ma impresionat cu nimic .. :) in campionat mai avea putin si ajungea in Liga a2a din budensliga .. :) Steaua Face meci mare ;) |
 |
Pele 01.12.2011RE: Si e lucru mic sa ajungi in semifinala UCL si sa-i bati in sferturi cu 5-2 pe Inter chiar la ei acasa? |
 |
balexis 01.12.2011RE: Ooo da... in afara de faptul ca a fost in semifinalele UCL... tu ai zis-o :) |
 |
DRG 01.12.2011RE: Da, mare meci mai face Steaua. A reusit sa stea 1 minut din primele 25 in terenul lui Shalke. |
 |
KÖNIG 01.12.2011Am X la Steaua,X vaslui,X larnaca si 2 pe anderlecht.Cred ca pierd toate meciurile.:)))) |
|
Gabriel' 01.12.2011RE: Iti iese doar Vaslui . |
|
Majin 01.12.2011RE: si eu am X larnaca ... ... e foarte jucat X-ul la meciul asta... |
|
Andu90 01.12.2011Bine Tatarusanu. Apara Tatarusanu |
 |
balexis 01.12.2011Oare care o fi recordul all time la cornere? Pentru ca in ritmul asta sigur va fi depasit! |
|
LaTuu 01.12.2011RE: Uite ca a fost cu noroc cornerul cu nr 11 :)) |
|
florin_cov1 01.12.2011Trebuie sa fii nesimtit sa joci cu Mihai Costea pe teren! |
|
Andu90 01.12.2011GOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
 |
Chris 01.12.2011Frumos ! :) |
 |
DRG 01.12.2011Steaua are doar 5 fotbalisti in lot: Brandan, Rusescu Tanase, Geraldo, Bourceanu. Noroc ca s-au intalnit 2 dintre ei la faza aia de-a iesit gol, ca daca il puneai pe Costea in locul lui Rusescu, ii spargea dintii vreunei babe din peluza. |
|
Andu90 01.12.2011RE: Pe langa lista ta eu as mai adauga pe Tatarusanu. Nu prea iese bine la centrari , dar are reflexe, extraordinare. |
 |
DRG 01.12.2011RE: Eu zic ca e un portar mediocru spre slab. |
|
Andu90 01.12.2011Fotbalist Rusescu ! Nu ca altii de la Steaua, numai cu fitze in cap! Se stie la cine ma refer :) |
 |
DRG 01.12.2011RE: Pacat ca Rusescu are momente in care nu-l vezi deloc pe teren. Dar executiile si tehnica nu ii lipsesc. |
|
Andu90 01.12.2011Se poate! Asta a dovedit Steaua dupa golul lui Rusescu, cred ca vom invinge cu 2-1 sau 3-2, dar greu, greu , foarte greu . Si daca se mentine scorul de la Larnaca , Steaua e calificata in proportie de 80-85% |
 |
Chris 01.12.2011GOL LARNACA ! Foarte bineeee :D |
|
LaTuu 01.12.2011Cand joc si eu la pariuri impotriva romanilor , atunci pierd :| |
|
F.C.DINAMO 01.12.2011RE: nu o sa pierzi stai linistit:) |
 |
Cody88 01.12.2011RE: Poltava :)))) ????? |
|
Andu90 01.12.2011Un scor bun. Sper macar sa se termine asa daca nu castigam. |
 |
Cristi 01.12.2011Ce s-a intamplat cu Steaua ? ...am eu impresia sau munceste pe teren ? |
|
Majin 01.12.2011AEK Larnaca 2:0 Macabri Haifa :X:X:X: ! Vicottorie steaua acasa cu aek si vine primavara:X:X:X: ! |
|
CataliN. 01.12.2011RE: Daca nu facem egal la Shalke depindem de rezultatul dintre Maccabi - Shalke |
|
Majin 01.12.2011RE: Maccabi nu bate pe shalke .. steaua bate aek .. si ne-am calificat ! |
|
CataliN. 01.12.2011Ne`a pus capac Raul :)) |
|
tote 01.12.2011goool schalke :x:x |
|
Under17 01.12.2011Ce cauta COSTEA LA STEAUA? |
|
tote 01.12.2011RE: l-am trimis noi,oltenii, sa isi bata joc si de voi,ca pe noi ne-au rezolvat....... |
 |
Leonn 01.12.2011Si daca pierde Haifa cu AEK Larnaca , si Schalke bate pe Steaua , tot am emotii...Nu pentru meciul de la Bucuresti dintre Steaua si Larnaca,ci pentru meciul dintre Schalke si Maccabi,pentru ca mi-e ca cei de la Schalke o sa trateze mai cu lejeritate meciul cu Maccabi pentru ca sunt deja calificati de pe locul 1. |
|
Majin 01.12.2011Vine vine primavara :X :)) !:X:X:X |
|
F.C.DINAMO 01.12.2011mare atentie larnaca daca bate steaua si macabi nu bate se califica ei ,asa ca nu mai fiti sigur de victoria de la bucuresti la ora asta si larnaca este peste steaua |
|
Impulsive 01.12.2011RE: Ciprioti sunt cu 2 clase peste echipa logafatului... |
 |
DRG 01.12.2011RE: Corect, si eu cred ca sunt peste Steaua cipriotii. Ne cam imbatam cu apa, am avut un sut pe poarta si ala gol impotriva unei formatii debusolate din Germania. |
 |
Leonn 01.12.2011RE: Debusolanta?Nu prea cred.Schalke mi se pare o echipa foarte buna.Nu degeaba a ajuns anul trecut pana in semifinalele CL... |
 |
DRG 02.12.2011RE: Uita-te la ce joaca acum in campionat. |
|
CataliN. 01.12.2011Pentru Steaua va fi un meci mult mai greu cel cu Larnaka decat cel cu Shalke din seara asta. Haideti acum sa cantam pentru Vaslui, Hai Romania! |
|
Impulsive 01.12.2011Vaslui-Lazio 0-1 gol Klose minutul 67... |
|
tote 01.12.2011RE: e in reluare meciul? |
|
QPR 01.12.2011RE: El l-a visat aseară. |
|
tote 01.12.2011RE: cu steaua ,dinamo nu pot sa tin nici in eeuropa league,dar cu vasluiul e altceva.sper sa se califice |
|
QPR 01.12.2011RE: Şi eu. :x |
|
Under17 01.12.2011RE: Bate Vaslui cu 1-0 ori face egal 1-1:) |
|
QPR 01.12.2011Hai Vaslui!! Haideţi că se poate!! |
|
Impulsive 01.12.2011A intrat Sculli deci italieni vor totul sau nimic... |
 |
Cristian-FCRB 01.12.2011ce frumos a inscris MIKE , pacat ca a fost offside :( |
|
CataliN. 01.12.2011Chiar daca am luat doar un punct din aceste doua meciuri am luptat ca niste eroi! Pastram sanse mari de calificare, nu inteleg dece Vasluiul nu a jucat pe National Arena, ar fi fost arhiplin cu siguranta, pacat ca ultima etapa e in deplasare. Hai Romania! |
|
Impulsive 01.12.2011Frumos meci, cerne ne-a dat emoti mari in prelungiri dar am reusit sa mentinem scorul nepatat. |
|
tote 02.12.2011RE: e nebun cerniauskas asta,tre sa aduca un portar vasluiul |
|
CataliN. 02.12.2011RE: A facut un meci foarte bune Cerne, la final poate ca si-a dorit prea mult. Devenise libero la un moment dat, ar fi iesit pe contraatac. :)) |
|
tote 02.12.2011RE: e nesigur........la nivelul acesta nu e suficient sa ai doar reflexe bune,tre sa dai incredere echipei |
|
ZORO_FIFA7 01.12.2011A jucat aici pyt ca e mai aproape! si plus ca cei din Bucuresti habar nau sa aprecieze o echipa din Moldova!!;) Bv Vaslui le tin pumnii:DDDD |
|
CataliN. 02.12.2011RE: Pacat de ei, o echipa ca Vaslui merita sponsorizata cu tot ce se poate. Au dovedit ca pot reprezenta Romania in orice competitie extrasportiva. Daca ma uit putin pe statistica noi am fost cei cu ocaziile mai mari. |
 |
George 02.12.2011RE: Extrasportiva sa fie? :P |
 |
Mutulik 02.12.2011Felicit Vasluiul pentru meci, imi pare rau ca nu am reusit sa castigam. Am vazut si in alte topicuri, de ce lumea continua sa spuna ca Vaslui are sansele intacte sau Vaslui are mari sanse de calificare.. eu asta nu inteleg. E clar ca Vasluiul a tras cu dintii pe final pentru un rezultat de prestigiu, sansa de calificare e undeva pe la limita imposibilului. Vaslui trebuie sa castige la Zurich si Lazio trebuie sa PIARDA acasa cu a doua echipa a lui Sporting(echipa deja calificata) .. sa zicem ca Vaslui castiga, dar sa fim seriosi.. ce rost are ca Sporting sa mearga la victorie pe Olimpico? Cele mai mari sanse le are acum Steaua, undeva pe la 30 %, daca reusim sa-i batem pe Aek si Schalke nu pierde..avem bulan. |
 |
balexis 02.12.2011RE: Ce calcule faci tu, straine? In momentul asta, Vaslui se afla la egalitate de puncte cu Lazio, dar este avantajata de rezultatul meciurilor directe, deci se afla in fata lor intr-un clasament "virtual". O victorie la Zurich le aduce calificarea 100%. Problema e ca aia au mentalitate de nemti, nu de romani... si vor juca pe bune, chiar daca au pierdut orice sansa de calificare. Poate va face la fel si Sporting, in ideea de a elimina un posibil adversar puternic in fazele superioare... |
 |
Chris 02.12.2011RE: Valeu ! :)))) |
 |
KÖNIG 02.12.2011Steaua a fost varza din toate punctele de vedere.Mi-e rusine ca sunt stelist cu un asa joc jalnic.Vasluiul joaca fotbal adevarat,nu cum ne-au obisnuit echipele romanesti din ultimii ani-sa dam un gol si sa ne aparam tot meciul. |
|
CataliN. 02.12.2011RE: De acord cu tine, dar faza din care a inscris Rusescu a fost una care a spalat cel putin 70% din jocul rusinos practicat de stelisti. |
 |
George 02.12.2011RE: Ma pronunt doar in cazul Vasluiului. Aseara au jucat chiar bine, pe alocuri punand presiune pe echipa de pe locul 4 din Italia. Dar sa nu exageram, totusi. Pe final au avut si ceva noroc. Vasluiul nu e o echipa mare, cum multa lume spune. S-a vazut uluiala pe alocuri, in aparare, la unele faze+ neatentii.(asta din ce-am vazut din meci...am ratat cateva minute). As vrea sa vad candva o echipa romaneasca iesind in pase din careu. M-am saturat de bubuieli. Se vede ca Lazio nu-i "italieneasca" in adevaratul sens al cuvantului. Ar fi marcat pe final, 1-0, nimeni nu mai tinea minte meciul asta. Dar nici sa-i scad din merite. Dupa mine, si nu numai, au cea mai grea grupa dintre echipele romanesti si totusi pastreaza sanse reale de calificare mai departe, desi, au avut(mai au?) o perioada destul de indelungata in care nu au putut face transferuri.(fapt care insa nu i-au oprit sa-l foloseasca pe Marius Constantin impotriva lui Dinamo, jucator tocmai transferat de la Rapid. Dar asta-i alta discutie...). Io-s mai pesimist de fel...Nu cred ca se vor califica. Nu stiu in ce masura va castiga Sportingul in deplasare si cu italienii nu te poti baza pe un egal. Singura sansa reala ar fi sa castige la Zurich, dar va fi destul de complicat. Aia vor juca serios. Meci pe teren propriu, meciul "de adio"...greu, dar macar mai au sanse. Mare pacat ca nu au luat ei titlul anul trecut (cum ar fi meritat). Dupa parerea mea, faceau o treaba mai buna in grupe decat Otelul. *Sunt singurul caruia ii s-au parut putin exagerate racnetele comentatorilor la final? Numaram secundele la un egal? Daca se calificau la egal, poate. Sigur, avand in vedere performantele trecute ale echipelor romanesti, un egal cu Lazio e un rezultat bun, dar e un egal! Sa intelegem odata asta... **Sanmartean "ala" are glezna frate. ;) ***Decat sa stai acasa, mai bine te califici si joci ca FC Vaslui. |
|
H1tl3r 02.12.2011RE: Iti dai cam mult cu parerea :) ! Vaslui are prima sansa la calificare , eu nu cred ca cei de la Sporting se vor da la o parte ;) ! Referitor la ce ai spus k Vasluiul facea o treaba mai buna in UCL , tin sa te contrazic , Sa nu uitam ca Basel au facut un 3-3 fabulos pe : '' Teatrul viselor '' ! Nici o echipa din tara nu face fatza in Ucl , ce s-a intamplat cu '' Urziceanca '' a fost pura intamplare ! |
 |
Mutulik 02.12.2011RE: Daca zici ca ce a fost cu Urziceni a fost o pura intamplare inseamna ca nu te pricepi la fotbal, No Offence! |
|
H1tl3r 02.12.2011RE: Tin sa iti reamintesc grupa din care a facut parte Unirea ? Si cred k ma pricep destul la fotbal ;) ! |
 |
George 02.12.2011RE: Mult imi dau cu parerea...si oricum nu vad ce-i rau in asta. Nu asta-i scopul topic-ului? Ca nu ai aceeasi parere cu a mea, treaba ta. Vasluiul, jucand asa, nu pierdea niciodata acasa cu Basel. Sporting e deja calificata de pe primul loc. Daca ar fi jucat pe teren propriu mai ziceam, dar asa nu cred ca vor risca accidentari. Oricum am spus ca nu au prima sansa? Eu nu cred ca se vor califica. Am un feeling...Vom vedea cine are dreptate, la final. De data asta sper ca tu. Intr-adevar "nici o" echipa din Liga lu' Mitica nu are ce cauta in UCL...momentan. |
|
Andu90 02.12.2011In legatura cu meciurile de aseara au fost bunicele, zic eu. Vaslui daca bate la Zurich e calificata , iar Steaua daca o bate pe Larnaca , eu cred ca e si ea calificata, deoarce nu cred eu ca poate bate Maccabi o echipe precum Schlake. Sunt optimist :) Sper sa sa califice ambele echipe in faza urmatoare. Si daca s-ar intampla asa s-ar aduna puncte importante pentru Romania.... Poate sunt subiectiv, dar Steaua in fiecare an aduna puncte pentru Romania, in Europa, si de 6-7-8 ani intotdeauna s-a calificat macar in grupe :) Vreau sa va arat exact cat a facut ca sa nu aud comentarii: 243 89 70 84 330 312 + 18 Statistica de mai sus e din toate competiile din Europa in care a participat Steaua de-a lungul timpului... |
 |
balexis 02.12.2011RE: Inca un stelist care traieste din amintiri :) |
|
Andu90 02.12.2011RE: Spre deosebire de altii , macar eu am din ce amintiri traii ;)). |
 |
George 02.12.2011RE: Amintiri toti avem, difera (poate) departarea in timp. ... Vroiam sa-ti fac o scurta istorie a clubului cu exemple gen '84, dar nu cred ca are sens...nu in contextul asta. |
|
CataliN. 02.12.2011RE: Daca era Dinamo in EL nu ar fi avut probleme cu calificarea mai departe, depinde acum si de grupa de exemplu daca ar fi fost in grupa lui Rapid ar fi trecut de Hapoel. Si in UCL ar face fata cu forma care o prezinta acum, foarte puternica in aparare si o eficienta rara in atac. Nu vreau sa par penibil dar vorbesc din realitate nu din dragostea pentru caini :)) |
|
Andu90 02.12.2011RE: No Offence , dar de "daca"" si "poate" sunt satul daca Dinamo se chinuie cu Varazdin si Poltava echipa care mai bine nu se prezenta in El, nu are cum face fata lui Maccabi, Schalke si chiar Larnaca. Si in UCL nici atat. Nici oe chipa romaneasca, in momentul de fata nu poate emite pretentii in UCL. P.S Vedem luni , daca merita sa ajunga in El sau chiar UCl, cum zici tu |
 |
Cristian-FCRB 02.12.2011RE: da , dinamo batea la Varsovia , nu inteleg cum au pierdut cu Vorksla |
|
Majin 02.12.2011RE: ce stii tu ma??? shalke (0:4) DInamo .... dinamo lua EL la forma care o arata acuma.. incredibila forma dinamovistilor : Dinamo-Brasov 0:0 U CLuj-DInamo 0:0 Dinamo-Voiinta Sibiu 1:0 Mioveni-DInamo 0:1 .. intradevar forma de invidiat |
|
Majin 02.12.2011RE: batea dinamo si pe PSV |
|
Majin 02.12.2011RE: mare echipa dinamo asta.... clar nu avea probleme la calificare... nici nu mai juca meciurile jucau direct finala :-j |
 |
George 03.12.2011RE: Oare cine a vorbit despre finala? Si da. "Intradevar" o forma de invidiat. Mai bine bati la Mioveni cu 1-0 gol frumos, construit de echipa ( http://www.youtube.com/watch?v=2ZNeEZ1cVKg ), decat 1-0, acasa, cu Brasovul din circul facut de Costea ala... N-are sens sa continuu cu discutia asta. *Aici se discuta despre meciurile de aseara din EL, meciuri cu care, din pacate, Dinamo n-are nicio treaba. |
|
Majin 03.12.2011RE: da corect steaua castigat cu brasov cum a castigat... dar macar stelistii nu se lauda cum faceti voi dinamovistii |
 |
George 03.12.2011RE: :)) Nu se lauda nimeni. Dar cand esti atacat fara substanta, cel mai bine e sa raspunzi cu cazuri concrete. Va rog sa faceti si voi asta pe viitor. Nu mai vorbiti daca nu aveti acoperire. ;) |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Meciul direct Dinamo - Steaua va spune tot, comentariile sunt de prisos. |
 |
Pele 03.12.2011RE: Si totusi, cine e Vorskla Poltava? Anonimii astia au facut 2 puncte in Europa League, dar totusi au reusit sa-i elimine pe Dinamo! Dupa razboi multi viteji se arata! |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Dinamo nu a avut bulanu` Stelei sa se duca in EL pe meri coapte, in tur cu TSK scoate Iliev de pe linia portii, bara Halilovici. No ofense "buga" dar te-ai uitat la meci? Poltava iese de 3 ori din jumate si da 3 goluri, asta e eficienta lor si ghinionul nostru, numai vorbesc de norocul din tur cand au inscris in min 90 din eroarea lui Moti. Acest subiect cu eliminarea lui Dinamo din EL prin aceasta Vorskla este dezbatut foarte intens, de nestiutori bineinteles. |
|
Majin 03.12.2011RE: TSKA SOfia e cata echipa pe langa vorlskla poltava(am scris bine? :)) ) |
|
Majin 03.12.2011RE: intradevar ... steaua de 5 ani consecutivi merge in grupe meri coapte ... si din pacate dinamo in fiecare an are ghinion incredibil... dinamo domina tot meciu si adversaru are 2 suturi 2 golrui ... of of cum e fotbalul asta... PS: stii bancu ala? se duce un dinamovist la biblioteca si o intreaba pe bibliotecara unde poate gasi cartea Dinamo in Champions League... si bibliotecara ii raspunde... Vezi ca e la raionu SF ... |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Stim sa suferim si asta se vede, pacat ca orgoliile se declara in meciurile directe, adu-mi aminte ultima victorie a Stelei, prin 2006? Gresesc? :)))) |
|
alexinno.starchild 03.12.2011RE: Da , gresesti . Ultima victorie a stelei impotriva lui Dinamo a fost anul acesta. |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Ma refeream in campionat. |
|
Majin 03.12.2011RE: da tot gresesti a fost in 2007.... |
 |
balexis 03.12.2011RE: Eu nu inteleg ce va tot bateti cu pumnii in piept pentru echipa aia de 2 bani. Eu am spus-o de nenumarate ori: Dinamo este o echipa slaba. Dar in momentul de fata, Steaua e cel putin la fel de slaba. Spun ca stelisti traiesc din amintiri pentru ca Steaua nu mai joaca nimic de cativa ani. Intrebati-l pe A.C.A.B. ce parere are despre Steaua, probabil unul dintre cei mai infocati suporteri ai ceea ce inseamna Steaua... |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Eu sunt stelist? Nici in sicriu. :D |
 |
balexis 03.12.2011RE: Problema e ca stelistii apreciaza valoarea si performantele echipei prin comparatie cu rezultatele lui Dinamo si in functie de context. Acum 5 ani spuneau: Ha, pai v-am batut in 8 din ultimele 10 jocuri. Acum, pentru ca nu au mai batut in campionat din 2007, spun: ha, pai v-am batut in cupa si suntem in Europa. Nu inteleg de ce totul se raporteaza la Dinamo. Pana una alta, Dinamo este o echipa slaba si nu ar trebui sa fii mandru, ca stelist, ca esti mai bun decat o echipa de genul. Dar in schimb, ar trebui sa-ti fie rusine ca esti la 11 puncte de lider, ca nu joci nimic si ca ai schimbat 12 antrenori in 3 ani, timp in care au jucat in echipa ta 100 de jucatori. 100... voi va dati seama??? Si daca suporterii Stelei sunt atat de naivi si vor sterge cu buretele totul in urma unei posibile victorii cu Dinamo, apai isi merita soarta. Dinamo nu a avut niciodata suporterii Stelei, nici pe departe, dar de cand s-au facut de ras inca o data in Europa, iti spun eu ca niciun dinamovist nu mai are incredere in echipa. Si nici macar o victorie contra "rivalei de moarte" nu o sa aduca lumea pe stadion. Pentru ca toti vad acelasi lucru ca si la Steaua: un fotbal prost, fara orizont si fara sanse de a face un lucru notabil in cupele europene. P.S. Nu-mi spuneti de faptul ca Steaua are sanse de calificare in primavara europeana, in grupa aia nu avea voie sa nu fie deja calificata, avand in vedere "pretentiile" unei echipe cu traditie! |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Toti spun ca Steaua e ca si calificata dar daca isi continua jocul mizerbail Larnaka le vor da cu terenul in cap. |
 |
George 03.12.2011RE: Cine naiba nu stie bancu' asta? Dati si voi dovada de ceva imaginatie...deja devine plictisitor. |
|
dacian2nou venit 02.12.2011Felicitari Vasluiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii1 |
 |
Pele 03.12.2011NGU.Atac , Dinamo este o echipa bun pentru Liga 1, dar de fiecare data cand a scos capul in Europa s-a cam facut de rusine. Cu Vorskla Poltava dai vina pe ghinion, hai sa zicem ca te cred, dar cu Elfsborg si Njmegen tot ghinion a fost? Si astea sunt cele mai recente, ca sa nu mai amintesc de Knatspirnufelag (a fost nevoie sa dau un search pe google ca nu stiam cum se scrie exact si nici cum se citeste). De asta spun ca dupa razboi, multi viteji se arata. Vii acum si spui ca Dinamo facea multe puncte, dar pana a face multe puncte e nevoie sa te califici. Nu cred ca poti compara PSV, Legia Varsovia, Hapoel Tel Aviv, Maccabi Haifa, Schalke, Manchester United, Fc Basel, Benfica Lisabona, Lazio, Sporting Lisabona si FC Zurich cu Vorskla Poltava. Pentru Europa, toate echipele romanesti sunt praf, dar Dinamo e printre ultimile. |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Este praf din cauza lipsei de experienta, aduti aminte cand am castigat campionatul in loc sa ne calificam direct in grupe jucam preliminarii cu Lazio (apogeul echipei Dinamo Bucuresti) si cu Manchester UNTD, trebuia sa facem imposibilul sa trecem de astfel de echipe pe cand altii sareau direct in grupe si se faceau de ras gen Otelul Galati, pacat.. de-asta spun ca suntem paziti de ghinion de asemenea si anul asta, daca luam campionatul cine stie cu cine mai picam prin preliminarii, Arsenal. Bineinteles, toate datorita acelei semi-finale a Stelei pe care tin sa o felicit ca ne-a facut sa vedem si noi lumina zilei in UCL. |
 |
Pele 03.12.2011RE: ...si Rapid! |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Bineinteles, pacat si de Unirea Urziceni ingropata de Marica :)) |
|
Majin 03.12.2011RE: ai uitat de 17 nentori tirana :)) |
 |
Pele 03.12.2011RE: E de acum 27 de ani, parca. Am zis ca nu e nevoie sa sap atat de mult in trecut. |
 |
George 03.12.2011RE: Tu crezi ca stia de cand e asta? Fii serios! |
 |
Pele 03.12.2011RE: Sunt foarte serios! |
|
Majin 03.12.2011RE: chiar stiam ... nu mai fa pe inteligentull... stiam de cand dateaza infrangerea dar am mentionato ca face parte din umilintele dinamoviste cu echipe no name ! |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Gata cu comentariile, Steaua e mult sub DInamo. |
|
Andu90 03.12.2011RE: Ai niste argumente solide sa spui asta??? |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Sute si mii, nu am timpul necesar ca am pierdut destul. E opinia mea :) |
|
Andu90 03.12.2011RE: CMBC =))) . Mii de argumente imi zici si mie 100 in ele macar? |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Statistica dintre cele doua echipe din campionat, Steaua numai castiga din 2006 in fata lui Dinamo mai ales in Stefan cel Mare , sa nu uitam umilinta chiar de Paste 4-2 pe Ghecea. Locul din campionat, umilitor pentru stelisti fata de rivala de moarte. Forta de atac a atacantilor si eficienta, Dinamo avand cel mai bun atac si cea mai buna aparare din campionat , Dinamo in momentul de fata ofera Ligii 1 golgheterul Marius Niculae cu 12 goluri inscrise. Daca ar fi sa ne luam dupa toate acestea Dinamo ar avea un meci usor in fata Stelei, dar in teren la o asemenea presiune nu se mai tine cont de nimic, orgoliile sunt imense. |
|
Andu90 03.12.2011RE: Ok. Acum iti zic cateva motive inafara de celalte pe care ti le-am mai zis pana acum: 1. Dinamo numai are trofeu de 4-5 ani 2. In ultimul meci v-am batut 3. De cateva meciuri nu prea mai jucati nici voi nimic 4. http://www.transfermarkt.de/de/steaua-bukarest/startseite/verein_301.html VS http://www.transfermarkt.de/de/dinamo-bukarest/startseite/verein_312.html , cam mare diferenta de valoare ca sa crezi ca Dinamo o bate pe Steaua asa usor cum zici tu 5.A plecat Torje ( era singurul fotbalist cu adevarat din lotul lui Dinamo , inafar de Danciulescu ) 6. Noi avem minim 10.000 de suporteri cu echipe gen Brasov sau Chaijna , voi nu aveti nic macari 6000-7000 de suporteri , in derby-uri 7. Aveti atacul imbatranit + jumatatea terenului ( o mare parte din ea) 8. Tatarusanu e peste Balgadrean te asgiur. Am mai zis-o si o mai zic daca Tata ar stii sa sara la centrari ar fi minim la o echipe de top 6 din Anglia.... 9. Ce echipa are mereu cate 3-4 jucatori la natioanala romaniei. ? 10. Fortzza Steaua! |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Voi si in liga 3 o sa spuneti ca Steaua e buna, daca nu scapati de Gigi Becali si de Ilie Stan Europa League o vedeti la televizor de anul viitor. Sa nu aveti speranta ca bateti Larnaka, cu mentalitatea asta Doamne Ajuta sa nu iesiti sifonati. |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Daca nu te-ai uitat la dubla cu Poltava numai comenta , taci din gura. Eu nu am zis nimic de umilinta cu Brasov cand v-ati umilit in genunchi domnii mei, aveti mii de gauri in istorie noroc cu trofeul ala de campioni. |
|
alexinno.starchild 03.12.2011RE: Semifinala de cupa Uefa , Finala de Cupa Campionilor cu AC Milan + ca ne calificam in grupele Europa League constant , nu ca altii . Nu dau nume ca te superi . |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Si din 2005 incoace? |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Am batut Everton cu 5-1 am luat campionat in 2007 la 7 puncte de Steaua, am avut 30 de mii in tribune cu Lazio dar am pierdut prin nesansa dupa ce am intrat la pauza calificati prin neuitatul gol al lui Bratu iar acum cand ne mentinem pe primul loc de la inceputu campionatului. |
|
CataliN. 03.12.2011RE: 5,7,8 te-ai facut de ras, greu ma abtin sa nu rad. Cand era Torje eram pe 6-7, acum detasati lideri. Atacul imbatranit? Avem golgheterul Marius Niculae , cel mai bun jucator din campionatul Romaniei + Danciulescu care salveaza echipa de fiecare data , dar perla este ca Tatarusanu e mai bun decat Balgradean, omule tu te uiti la meciuri si la fotbal? Tu imi dai mie argumente pe care nici macar nu ti le asumi, tu te-ai uitat ce interventii are Balgradean in meciul cu Mioveni si cata nesiguranta da Tatarusanu echipei la Shalke in 3-4 cornere la care iese prost? Doamne omule stau si ma contrazic cu un nestiitor, nu imi mai raspunde te rog lasa sa fie Steaua mai tare decat Dinamo si sa retrogradeze. |
|
alexinno.starchild 03.12.2011RE: Intr-adevar , Balgradean este peste C.Tatarusanu la momentul actual . |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Hai sa nu ne mai certam, niciodata nu vom primi bani de la Becali sau de la Borcea ca ne ridicam echipa in slavi. |
|
Andu90 03.12.2011RE: Auzi nu imi spui tu mie ca sunt nestiitor , deoarece nici nu am zis de tine. Auzi mai bine ai da un Search pe Google si ai vedea cum se scrie "Shalke" :) |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Risc sa ma repet, facem concurs de Limba si Literatura Romana pe site? Schalke, multumit? |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Multi dintre voi nu au atins o mingia in viata lor si va dati cocosi ca stiti tacticism si cunoasteti valoarea campionatelor. |
|
alexinno.starchild 03.12.2011RE: Vorbesti de dragul de a vorbii . Eu am facut fotbal 2 ani de zile in liga a 3-a si acum vreau sa ma reapuc din nou . Nu stau ca tine toata ziua pe calculator pentru CSL . |
|
alexinno.starchild 03.12.2011RE: Si asa tot n-ai scris bine . Mai treci si tu pe la scoala ca nu "musca" . |
|
Andu90 03.12.2011RE: Minge * :) |
|
alexinno.starchild 03.12.2011RE: Trebuia sa nu-l corectezi :-| . Sa mai treaca pe la scoala sa invete singur |
|
Andu90 03.12.2011RE: Ai drepate ,dar am zis sa-i fac cadou de Mos Nicolae macar o "corectura" , ca in noaptea dintre 5-6 decembrie oricum va fi suprat :( |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Niste persoane mici. |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Daca asta e jignire inseamna ca eu sunt popa. Vorbim luni seara, daca va mai gasesc |
|
Andu90 03.12.2011RE: Am mai zis o data , dar vad ca nu intelegi si m-am apucat sa ma contrazic cu tine. Vedem luni , care e cu adevarat cea mai buna echipa :) |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Da, bafta amanduror echipe. |
|
Andu90 03.12.2011RE: Si inca ceva voi sunteti in Romania cam 2 milioane de suporteri cu toate ca, cred ca am exagerat . Pe cand stelistii suntem cam 10-12 milioane te asigur :) Daca nu mai mult . |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Da, o sa retrogradati . |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Apropo, vor fi 20 de mii la meci. |
 |
George 03.12.2011RE: Nu stii foarte bine. El a pus un "parca". Daca stiai, i-ai fi spus ca nu are dreptate (la ani). ;) |
|
Majin 03.12.2011RE: ar trebui sa ma doara asta :))?? |
|
Majin 03.12.2011RE: nici una nici alta :-?? sunt imun... m-am obisnuit cu rezultatele dezastruoase ale Stelei in campionat... nu ma mai surpinde nimic... dar in Europa e altceva... |
 |
balexis 03.12.2011De ce nu analizati voi jocul Stelei si al Rapidului din ultimii ani? Ia spuneti-mi, ce v-a impresionat in ultimii 3 ani la echipele favorite? Ce meciuri memorabile au facut? Cate scandaluri au fost? Cate meciuri de 2 parale au facut? Ce dezamagiri au fost prin cupele europene? Considerati ca Dinamo nu exista si dati raspuns la intrebarile astea. Veti fi multumiti de raspunsuri? |
 |
Pele 03.12.2011RE: Ce m-a impresionat in ultimii 3 ani la jocul Rapidului? NIMIC! Ce meciuri memorabile a facut? 5-1 cu Steaua! |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Si la Steaua ce te-a impresionat? |
 |
Pele 03.12.2011RE: Nu urmaresc meciurile Stelei. As putea spune ca sunt slab si nu m-a impresionat nimic, dar lumea va zice ca spun asta doar pentru ca sunt rapidist, asa ca las un stelist sa raspunda. Eu sunt obiectiv si recunosc ca Rapid in momentul de fata este o echipa foarte slaba, este in nota Ligii 1. |
 |
Chris 03.12.2011RE: No offence dar Dinamo chiar nu exista... :-?? cel putin nu putem vorbi de ea in cupele europene.. :D... avem doar echipe slabe in campionat...(exceptie Vasluiul ) si comparam intre ele 3 echipe cel mult mediocre (Steaua,Dinamo,Rapid) ... ! Nici una nu e mai buna decat cealalta ! Dinamo merge bine in campionat pentru ca nu joaca in E.L. .. daca ar fi jucat..va asigur ca ar fi fost mai jos :D ... e greu sa ramai sus jucand pe minim 2 fronturi ,zic minim pentru ca mai e si Cupa Romaniei ! Nu va mai certati aiurea...avem 3 echipe slabe si asta e realitatea ...ca..eu sunt stelist.. Pele.Buga rapidist sau NGU.ATac dinamovist... nu prea are rost sa ne certam ! Orgolii prostesti pentru niste echipe ce nici macar asta nu merita...sa mai ai orgoliu de Stelist/Dinamovist/Rapidist, parerea mea ! |
|
CataliN. 03.12.2011RE: +1 dar sufletul nu putrezeste niciodata, iubirea pentru echipa mereu va fi! |
|
QPR 03.12.2011RE: Da. :-)) |
 |
Cristian-FCRB 03.12.2011RE: imi place poza ce ai pus-o , scrie asa Romania Viseaza Steaua 2-1 Schalke :))))) |
|
alexinno.starchild 04.12.2011RE: Macar noi mai avem sanse la calificare . Nu ca voi , din patru meciuri sa pierzi 3 . In locul tau nu mai vorbeam ;-) . |
|
alexinno.starchild 04.12.2011RE: Aaaa... Din cinci meciuri ati pierdut 4 * ! Greseala mea :-| . |
|
alexinno.starchild 03.12.2011@Dinamovistii N-avem ce discuta cu voi intr-un astfel de topic . |
|
CataliN. 03.12.2011RE: Daca Steaua va lua bataie pun pariu ca doua saptamani de rusine nu te mai loghezi pe site. |
 |
miTzuliK 04.12.2011Wa, cand va vad. Abis, si eu sunt stelist, da' e clar ca Dinamo e favorita si, in momentu' de fata, e peste Steaua din orice punct de vedere. Daca mai prind si o zi buna, Steaua nu scapa fara 3. |
 |
gustaru 04.12.2011Bah ce vorbesti, sa vezi cum le arde , dodel , doua bombe sexi , de se goleste groapa! Nu e favorita niciuna in derby-ul asta ma , sa fie clar! |
|
Andu90 04.12.2011Se califica si Vaslui si Steaua , cred eu , dar eu as spera sa se intalneasca in urmatoarea faza 32-imile parca ca sa avem si noi macar o echipa in optimi :D |
|
CataliN. 04.12.2011RE: Pot pica si singure fara sa se intalneasca impreuna, mai sunt echipe "facile" daca se mai pot numi asa deoarece la acest nivel parca numai sunt echipe slabe. Daca ne-am califica cu amandoua echipele adversarii mai facili ar fi Hannovra , Metalist Harkov , Club Brugge si Athletic Bilbao care nu traverseaza o perioada buna in campionat. Greii ar fi Atletico Madrid, Udinese, Stoke City, Eindhoven. |
|
CataliN. 04.12.2011RE: Ma eu le-am spus numa nume, am vazut ca isi domina grupa dar totusi.. ;D |
|
CataliN. 04.12.2011RE: dupa nume*, cred ca ma pun sa fac niste exercitii de scriere |
|
alexinno.starchild 04.12.2011RE: In primul rand trebuia sa mai pui o virgula :-)) . Daca le-ai pus dupa nume , Athletic Bilbao trebuia sa fie la categoria "GREII" . |
|
Andu90 04.12.2011RE: Mai degreaba cu Legia Varsovia , Az Alkmar , Red Bull Salzburg ( daca nu se califica PSG) , chiar si PAOK Salonic , la urma urmei . |
|
CataliN. 04.12.2011RE: Barcelona, Real Madrid, Chelsea.. cam astea ar fi :| |
|
Andu90 04.12.2011RE: Totul e sa nu picam cu Man City , care joaca prea bine in UCL .. |
|
Andu90 04.12.2011RE: Alta echipa usoara ar fi Victoria Plzen , care are locul 3, asigurat ca, Barca bate sigur pe Borisov. Parca va vad ca Chelsea nu se califica si pica in EL .. |
 |
miTzuliK 04.12.2011RE: Bate-ti peste gura. |
|
Andu90 04.12.2011RE: Esti fan Chelsea , sunt si eu fan Chelsea , dar recunosc Chelsea nu trece prin cea mai buna perioada a sa , din pacate! |
 |
Joi, 13 nov 2025 10:52
Anunțuri
|
|