|
Gabriel' 19.01.2010RE: Esti nebuna fata... cum pt nmk? |
|
fairplay_7 19.01.2010RE: pai ce drak faci pe criza asta :D facultate iti trebuie ? :)))) |
|
criss16 19.01.2010RE: Pai da, e criza, e si mai grav daca nu faci o facultate :)) |
|
Andr3iu 19.01.2010RE: Daca erati fete va mai credeam dc faceti o facultate ;) dadeati poponetul la bataie....dar asa, mai bine stati acasa;) |
|
ZeuS 19.01.2010Eu am facut Facultatea de Educatie Fizica si Sport . :) |
|
Cipi_bos 19.01.2010RE: Cati ani ai ? Lucrezi ? |
|
ZeuS 19.01.2010RE: De ce ? Ai vreo scoala de fotbal si vrei sa imi faci o oferta tentata ? :) |
|
Andr3iu 19.01.2010RE: Omul te intreaba, uh ii raspunzi cu o alta intrebare ;) |
|
invingatorul93 19.01.2010pentru ca se cere,fara faculta nu poti face aproape nimic----->verisoru' meu a terminat acum politehnica-cmonucatii si telecomunicatii lucreaza la un call-center la upc,streseaza oamenii sa se aboneze la telefonia vietii! |
|
Buzzz 19.01.2010In ziua de azi cu o facultate ajungi sa vinzi in carefour ,sa lucrezi ca baiatasul din deposit diploma nu mai contaeza ci sa te duca bila mintea inainte poate mai conta si aceasta hartie insa noi inca nu ne civilizam in Europa sau State,Japonia daca nu ai o diploma de facultate mai mult de vanzator,lucrator pe la vreun shop,restaurant nu poti fi deci in tarile astea conteaza diploma si mai mult te specializeaza ei la noi terminam o faculattate si fara pile fara nimika esti un nimeni pt nimeni deoarece te opreste ca nu ai experienta minim 2 ani cum prevede legea deci o sa fim sclavi pe plantatie cu diplome de facultate si amstere. |
 |
andreiu16A 19.01.2010RE: Nu e chiar asa . Gandirea asta ne duce in jos , deoarece nu reusim sa ne adaptam . Cand termini o facultate , daca totusi ti-ai dat silinta , ai sanse sa te angajezi in acel domeniu . Diferenta e ca degeaba esti inginer cu diploma in mana , la inceput e mai greu . Iti trebuie putina experienta , putina incredere , etc ( ca doar nu iti va da nimeni la 21 ani sa ii proiectezi un bloc ). Insa , cu timpul , situatia intra intr-un normal , intr-un "normal" din punctul de vedere al tuturor . |
|
getthebest 19.01.2010Eu cred ca nu-s cel mai in masura sa raspund ,doar ca imi spun si eu opinia, de la 17 am uitat de pixuri si caiete ,defapt purtam numai un pix si un caiet ,cu atat ma duceam la scoala , si asta nu datorita neposibilitatilor , nu conta scoala pt. mine ,ci anturaju era mult mai important. De la 17 ani am plecat in strainatate ,si de atunci pana acuma n-am facut mari realizari (pot sa spun ca mi-am creat mai multe probleme pana sa ma maturizez). Acum sincer regret f. mult ca nu am urmat niste studii , ma uit la fratii mei care de bine de rau au terminat studii superioare si au posibilitati mult mai mari ca ale mele. Anu asta chiar mi-am pus in cap sa fac niste niste specializari. Pt. cei care au posibilitati sa urmeze studii superioare sa le faca, nu este timp pierdut . Si in nici un caz ,imediat dupa ce ai terminat studiile, nu poti pretinde la realizari mari intr-un timp f. scurt , mai trebuie sa faci multe eforturi ca sa ajungi ceea ti-ai propus , si probabil sa ai si un pic de noroc.. Va urez succes la toti in ceea ce v-ati propus, si nu in ultimu rand celor care acum sunt la facultate ! , din cate stiu vin sesiunile acusi :D. |
|
Buzzz 19.01.2010getthebest ai perfecta dreptate trebuiesc niste studii cat de cat o diploma in afara contaeza de 10000 de ori ca in Romania acolo ai posibilitatea sa devi sef de echipa etc.......si eu iti urez multa bafta si lasa frate greutatile teau impiedicat sa inveti eu la fel am patito..... |
|
fairplay_7 19.01.2010in ziua de azi degeaba faci o facultate daca nu ai pile , nu te angajeaza nimeni in acel domeniu ;) |
|
Buzzz 19.01.2010fairplay_7 asai iti dau dreptate daca tata sau mama nu cunoaste pe nimeni sau nu dispune de posibilitati financiare sa te bage undeva cu facultatea umbli din usa in usa cersand o slujba daia la tv vezi tineri ca fura le dau dreptate pana la urma din ce sa traiasca daca la munca nu sunt primiti logik so faca si pe asta. |
 |
andreiu16A 19.01.2010RE: Inca functioneaza aceasta minunatie la noi , insa , daca intr-adevar esti bun in domeniul tau , vei gasi loc de munca . |
|
fairplay_7 19.01.2010RE: da daca esti foarte bun eu recunosc nu sunt asa destept , am luat bacul da nu mam bagat la fac pt ca aveam alte planuri si nici nu-mi pare rau ca nu m-am bagat pentru ca vad cum prieteniii mei au fost mari destepti prin facultati si acum se chinuie sa-si caute de mun si degeaba ;) |
|
fairplay_7 19.01.2010RE: asta e viitorul nostru TAMPLARI (dam la tampla :D ) |
|
Buzzz 19.01.2010andreiu16 toti facem o faculate sa invatatm despre anumit domeniu dar nu putem fi toti perfecti daca intelegi nu putem asa suntem dati de mama natura unii au capacitatea de a fi asii intrun domeniu alti doar intrun mediu mai restrans dara sta nu inseamna ca meritam ceilalti soarta de a nu avea un lok de munca sncer daia totusi invatam sa stim ce sa facem cu ordinile primite la munca sarcinile pe care seful ni le da sa stim cum sa le contabilizam,rezolvam credema ca la noi totul este pe relatii iar doar 5 la suta pe stiinta cei asii in matematica,informatica,etc si ceilalti 15 la suta apeleaza la pile doar daca au nevoie ....... |
 |
andreiu16A 19.01.2010RE: Tocmai de aia exista delimitarea asta . Daca esti bolnav , si mergi la spital , ai mult mai multa incredere intr-un medic specializat , decat intr-un tamplar , sau un inginer . Se face , astfel , o ierarhie , care aduce un bine societatii . Construiesti ceva , mergi la un inginer ; ai nevoie de o traducere , mergi la un traducator , etc . Mie , cel putin , nu mi-ar conveni sa fim toti in aceeasi oala . S-ar ajunge la un adevarat haos . |
 |
andreiu16A 19.01.2010Uite , spre exemplu , in tari precum Franta, Spania , un tanar absolvent de studii economice , are mari sanse sa lucreze in domeniul bancar ; exemplele pot continua : de la limbi straine , la inginerie si altele . In Romania , facultatea absolvita nu are neaparat legatura cu jobul pe care il vei folosi in continuare . Eu inca sper ca in cativa ani , vom incerca , macar , sa aducem aceasta gandire si la noi . |
|
Buzzz 19.01.2010fairplay_7 da sau mai rau sa nu ajungem in ipostaza sa nu dam in cap sa furam acoloi mai grav si ce se aude de la guvern ca nu va aloca pt bugetul din 2010 fonduri noi deci sa nu ne asteptam la un viitor prea stralucit mai rau din ce in ce mai rau |
|
Buzzz 19.01.2010andreiu16 In afara se pune accent pe educatie pe studii la noi in tara se pune acent pe ce se poate pe ce seful crede cai de cuviinta,am terminat o facultate ASE BUKURESTI mama angajat si la locul d emunca nimeni nu mia arat nimika deci ce poti spune insa in afara de cand intri in cadrul firmei si pana pleci iti vor arata pt ca ei cred in potentialul tau iar firma investeste in u in pregatirea ta profesionala pentru ca u reprezinti pt firma un castig si nu o cheltuiala asai in afara credema asa gandesc Nemti,francezi,japonezi |
 |
andreiu16A 19.01.2010RE: Tocmai asta e marea problema la noi , in opinia mea . Multa multa multa teorie , si foarte putina practica . Te trezesti dupa 4-5 ani de studii ca esti cu diploma in mana , si stii mult prea putine lucruri practice . Cred ca aceasta chestie tine de fiecare.In anii facultatii , trebuie sa stii sa te "lipesti" de unele firme specializate pe domeniul facultatii tale . Chiar daca o faci pe gratis , capeti putina experienta , si la un eventual interviu catre locul de angajare , ai ce sa completezi in CV la categoria experienta . |
 |
KÖNIG 19.01.2010Daca stiti Matematica si Fizica bine,duceti-va la Automatica si Calculatoare deoarece cererea este mai mare decat oferta in acest domeniu.Mai pe scurt,nu aveti cum sa nu gasiti job. |
|
fairplay_7 19.01.2010specialisti in IT asta e viitorul ;) |
|
athletic 19.01.2010sa castigi pe viitor mai multi bani pentru a putea cumpara mai multe credite pe competitii :)) |
|
fairplay_7 19.01.2010RE: :)))) da asta visez , asta pictez :X |
|
athletic 20.01.2010RE: de unde stiai ca sunt pictor ? :)) |
|
ZeuS 19.01.2010Ca sa ajungi la un nivel profesional multumitor din toate punctele de vedere trebuie sa pornesti de jos . Nu vine nimeni sa te puna din prima director la o firma . :) |
|
Clady93 19.01.2010alexandrule , ce lucrezi ? |
|
ZeuS 19.01.2010RE: Lucrez pe profil economic de foarte multi ani . |
 |
addyyM 19.01.2010ce intrebare =)) chiar ca e tare ...ai auzit si tu de facultate? |
|
ZeuS 19.01.2010RE: Tu ai 16 ani . Fara o facultate nu poti urca mai sus in ierarhia profesionala . :) |
|
Gabriel' 19.01.2010RE: Tu ai 23 de ani , inca nu poti urca mai sus in clasamentul general . |
|
ZeuS 19.01.2010RE: Eu sunt in top 10 . :) Tu? |
|
Gabriel' 19.01.2010RE: Eu?? daca as avea conturile vechi , as fi in primi 1. |
|
ZeuS 19.01.2010RE: Aste e banc sec . :))) |
|
fairplay_7 19.01.2010RE: ;)))) nu e banc :-? chelie ma invatat asta :D |
|
Gabriel' 19.01.2010RE: :)))))))))))))))) |
|
fairplay_7 19.01.2010RE: :D iti fac publicitate si asa imi multumesti :( ? un kiss era deajuns :"> |
|
C@sMiN 20.01.2010ca sa ajungi ceva in viata normal !!!! |
|
fairplay_7 20.01.2010RE: :))) =))))))))) in Romania nu poti fi normal asta nu e o tara normala in care domnul mecla de presedinte loveste un copil ;) si minte cu nerusinare cu mana pe Biblie ca nu a lovit - asta e o tara normala care plateste de 4 ori pretul autostrazii ? - Romania pe primul loc la coruptie multe altele ... asta e o tara de c....t |
|
criss16 20.01.2010RE: Da, ai dreptate, tu zici ca si daca faci facultate ajungi tot un nimeni dar i-a gandeste-te fara facultate cum o sa fie?iti zic eu, jalnic... :| |
|
fairplay_7 20.01.2010RE: lasa man ca sunt destui prosti care au posturi importante in ziua de azi conteaza sa ai pile ;) pe urma vin toate si taranul de becali are facultate dar eu nu cred ca la-ti vazut pe ala vreodata la facultate |
|
ZeuS 20.01.2010RE: Oricine are averi exagerat de mari eu cred ca este clar ca a furat . Voi nu vedeti ca nimeni nu poate face averi muncind corect . Eu consider ca sunt putini care au reusit corect in viata ... in rest toti cei cu averi au furat sa aiba . |
|
fairplay_7 20.01.2010RE: bine spus ;) muncind nu vei putea ridica nici o afacere nu vei putea strange niste banuti dar faurand , inseland etc. vei avea mult mai multe optiuni :) |
|
Gabriel' 20.01.2010RE: Cupidon copil nebun , te-am gasit. >:D<>:D<>:D<>:D< |
|
fairplay_7 21.01.2010RE: sa stii ca am sa-mi fac un id cupidon copil nebun \:)))=))) imi place cum suna :* puiut >:D< |
|
DarkShad0w 14.05.2010RE: aprob criss...macar dak o faci ai o sansa in afara la un post bun,sa nu fii sclav la straini si sa fii respectat pt ceea ce faci si ce te duce capu. |
|
AlinMR 21.01.2010Multi spun ca trebuie sa ai noroc sa reusesti in viata....dar din ce stiu eu norocul ti-l faci singur :P Oricum , fara o facultate nu prea ai sansa de reusita in niciun domeniu in care se plateste bine. |
|
ZeuS 21.01.2010RE: Norocul nu il faci singur ... de aceea i se zice noroc . |
|
invingatorul93 26.01.2010dupa ce termin facultatea as avea bani sa mananc o data pe zi eu sunt multumit pe deplin de mine,nu vad un viitor prea stralucit pentru mine si sunt de parerea ca socitetatea are nevoie si cei care sunt responsabili de ingrijirea orasului,docheri...nu toti ne-am nascut directori de banca sau genii si daca avem resurse intelectuale le irosim ca ultimii ratati pe ceea ce ne impune tot societatea! |
|
terente 26.01.2010nu conteaza studiile superioare in asa mare masura! conteaza ce stii sa faci practic! la un interviu de studii superioare te intreaba ultima data! |
|
invingatorul93 26.01.2010da ai dreptate,oricum eu nu-mi propun nimic ca mereu cand mi-am propus eu ceva nu s-a realizat si am fost dezamagit,ma obisnuiesc de pe acum cu ideea de a fi un sarantoc care va trai de pe o zi pe alta,este foarte simplu... |
|
AtemMuto 26.01.2010pentru ce traiesti ? pentru ce existi ? pentru ce ocupi loc in lumea asta ? |
 |
andy07 27.01.2010pentru un carton |
|
Banana.Mihai 27.01.2010tot la lopata pe dantier ajungeti , si primiti ordine de la unu ca sefu meu de echipa cu 4 clase , degeaba am terminat si liceul |
 |
KÖNIG 12.05.2010RE: Acum toata lumea termina liceul , parca este o obligativitate . In urma cu 20-30 de ani imi povestea maicamea ca intrau putini din oras la facultate iar in ziua de azi toti au facultate si mai comentam de ce merge tara prost . Toti vor sa fie intelectuali si celelalte subramuri raman pe dinafara . |
 |
rolly_nojorid 28.01.2010tu banana men, primesti ordine si de la unu de clasa 1-a, oricum esti mai prejos decat toata lumea |
|
ZeuS 30.01.2010RE: Ei de ce mai munca nu e o rusine . |
 |
Marius 12.05.2010e plin de ..... |
|
Bricii 12.05.2010In Romania facultatea o terminam PENTRU ORICE EVENTUALITATE. |
|
<10R> 12.05.2010''De ce facem o facultate'' ? Raspuns : Ca sa nu devenim "sclavii'' cuiva. Asta e opinia mea despre aceasta ''tema''. |
|
DarkShad0w 14.05.2010nu e adevarat ce ati zic pana acu nici unu...facultatea o faci ca sa iti creezi o sansa in viitor,acu depinde de ce profil alegi tu.de ex eu knd am intrat la facultate am primit mai multe recomandari unde sa ma duc si am ales pe cea mai optima.inginerie.acu sunt in anul 3 si de vara asta incep sa lucrez la OMCO Iasi,si vr sa spun k nu am fost un student exemplu dar am facut ce mi-a placut.am si acu restante,dar dak esti increzator poti sa faci ceva bun in viata.si nu cont sa fii un stundent de nota 10.treb sa stii si practica si eu pe asta m0am ghidat cel mai mult.acu fiecare face ce vrea.aaaaaaa si tin sa mentionez k nu aveam posibilitati foarte bune de acasa si am lucrat din clasa a 10-a si ii dadeam bani si surorii mele pe care am adus-o tot la iasi la liceu.acu s-au mai schimbat treburile,ai mei sunt plecati afara,eu la facultate,sormea la fel,deci...dak esti increzator sa faci ceva o sa reusesti tot timpul.trebuie doar sa crezi in tine.hai bft.oricum bun topic |
|
C.A.N 14.05.2010Eu , dupa ce termin scoala , liceul nu stiu daca sa fac facultate , mama tot ma bate la cap sa o fac ! Eu unul vreau sa continui in sport ( fotbal ) si daca o sa joc in Div B e bn :-j! O sa fac poate , dar facultatea e ceva la ordinea zilei :|! |
|
Sandre 02.07.2012Pentru ce ? :) |
 |
miTzuliK 02.07.2012RE: Ca sa nu mai vorbim in necunostinta de cauza. |
|
Sandre 02.07.2012RE: De aceea ? |
|
Martzy 02.07.2012Pentru ce facem o facultate ? Ca sa avem o diploma in plus oricum nu prea e recunoscuta nicaieri in lumea asta :-J |
 |
miTzuliK 02.07.2012RE: Degeaba. Sunt multi cu diplome de facultati bune si care lucreaza la KFC sau Salubris... am dat doar niste exemple. Tre' sa ai si niste pile ca sa ai un loc bun si bine platit de munca. |
|
Sandre 02.07.2012RE: Nu intodeauna trebuie sa ai pile |
|
D.G.A 02.07.2012Pentru a avea un viitor in viata ! |
|
Sandre 02.07.2012RE: Mda , si asta :) |
Cel mai bun comentariu |
 |
CostiA 02.07.2012De "smecheri", ca altfel daca nu ai, esti luat de prost. In ziua de azi, ca sa fii vazut drept un om normal, trebuie sa ai facultate. |
|
Sandre 02.07.2012RE: Om normal esti si fara facultate , dar conteaza mult si ce facultate ai daca vrei sa lucrezi undeva . |
|
Ovy 05.07.2012RE: Nu neaparat.Eu de exemplu nu am facultate.Am considerat ca este mai bn sa imi gasesc un loc de munca bun si sa am banii mei.Daca faceam o facultate,probabil pierdeam anii degeaba... :)) |
|
Sandre 06.07.2012RE: Nu cred ca pierdeai anii degeaba , fa o facultate si o sa vezi :) |
|
Mast3r 23.07.2012RE: "Am considerat ca este mai bn sa imi gasesc un loc de munca bun si sa am banii mei." Pai ce, daca ai facultate si-ti gasesti de munca, banii nu-s tot ai tai? :-)) Daca faceai facultate si treceai prin anii de studentie, nu postai niciodata asa ceva. anii de studentie sunt printre cei mai frumosi ani din viata. |
 |
Marius 23.07.2012RE: Poate nu a avut resurse si a fost obligat sa munceasca. La cum vorbeste, zici ca are 2 facultati : una in spatele blocului si alta peste drum :))) |
 |
Flo_M@st3r 06.07.2012RE: Nu neaparat :) acuma lucrez la reprezentanta Mercedes din Arad, Auto Schunn se numeste..si sa stii ca pun extrem de mult accent si pe facultate. Daca vrei sa lucrezi la kaufland,la billa sau in ceva fabrici...locuri de genu..in care faci o chestie pana iesi la pensie ( pui Cola in raft, Faci o anumita chestie in tro fabrica..etc ) si pe 8 mil/luna inceput si maim 11,12 la 30-40 de ani nu trebuie faculta.. Da cand mergi la o angajare poti sa stii cat de multe ai sti..si poti sa ai ot felu de alte atestari..daca nu ai facultate is toate = 0 :) |
 |
Flo_M@st3r 06.07.2012RE: Scuzati greselile :)) Si mai vroiam sa adaug ca..da..in facultate inveti doar teorie si poti sa nu inveti ca oricum de un 5 se rezolva si nu te alegi cu foarte mult din facultate..da stii/nu stii ceva dupa ce termini , diploma aia conteaza :) |
|
fenomenal 23.07.2012Pentru speranta unei vieti decente, care in lipsa unei facultati, este foarte greu de realizat. Bine, in ziua de astazi chiar si cu 10 facultati este foarte greu sa realizezi ceva, dar nah. Oricum, si pentru demnitatea ta, sa stii ca ai o facultate. Pina la urma ce realizari avem in viata? Ramanem doar cu ceea ce am vazut, vizitat, citit si invatat. Restul sunt niste chestii anoste. |
|
phanntomas 23.07.2012Pentru un loc sigur de munca destul de bine platit in cazul meu . |
|
Sandre 23.07.2012RE: Ai intrat la facultate ? |
|
Baxy 23.07.2012RE: Dupa ce termini sa ne zici unde te-ai angajat, sigur si bine platit din cauza facultatii. |
|
Sandre 23.07.2012RE: Din cate stiu are locul asigurat si castiga 32 de milioane pentru inceput daca a intrat la facultatea unde mi-a zis mie ca da . |
|
phanntomas 23.07.2012RE: Daca vrei iti zic de acum : Academia de politie (ministerul justitiei) . Primul salariu nu e 32 de milioane ca nu mai suntem in 2006 sa o ducem asa de bine , dar anul trecut ( cand erau taieri ) primul salariu a fost 23 de mil la specializarea mea . |
|
AlexBuga 03.09.2012RE: Si pana termini tu facultatea, e posibil sa mai scada. Dupa ce o termini ai loc garantat de munca sau... loterie ? |
|
Alin93. 03.09.2012RE: La Academie ai loc garantat de munca, dar primul salariu de 16 mil eu asa stiu. Si creste greu, in functie de grad:) Asa ca.. MAI sunt la buget, deci dupa cum suna, nu prea e de bine |
|
phanntomas 03.09.2012RE: Ai dreptate doar ca eu nu voi apartine de M.A.I pentru ca nu sunt la OSP , eu sunt la MJ unde iesi cam cu 20 - 24 ... depinde de functia pe care o ocupi . |
|
Alin93. 03.09.2012RE: Tu, Alex, ce ai facut prin Anglia? |
|
AlexBuga 03.09.2012RE: Am fost la munca. In constructii/demolari |
|
Alin93. 03.09.2012La ce facultate sunteti? |
|
AlexBuga 03.09.2012RE: Academia Navala - Electromecanica navala |
 |
Ciprian 03.09.2012RE: Am intrat la Electronica, Calculatoare si Tehnologia Informatiei de la Politehnica din Bucuresti. |
|
Alin93. 03.09.2012RE: Asta a fost cu examen de admitere parca, nu? |
|
Alin93. 03.09.2012Am citit pe aici si vreau sa spun ca Academia de Politie nu mai e o "facultate" ce merita facuta. Poate doar sectia de pompieri, in rest totul s-a dus de rapa si in ramura asta, care de bine de rau pana anu asta mai exista.. |
 |
Marţi, 23 sep 2025 08:03
Anunțuri
|
|