|
Locaţie webphanntomas 31.01.2010Parerea mea e ca nu a aparut pe PC un fifa cat de cat care sa se apropie de realitate . Tot ce pot sa zic e ca cu fiecare an jocul s-a imbunatati si nu mai tine asa de mult de ce face PC-ul conteaza foarte mult skillul jucatorului . La fifa08 s-au adaugat mai multe cred eu : selectarea portarului manuala si introducerea paselor si centrarilor manuale . Oricum 08 este si un joc in care PC-ul te ajuta foarte mult pentru ca echipa se apara singura practic , jucatorii care nu ii controlezi sunt prea buni . La 09 singurul lucru care nu a fost bun au fost contactele foarte random , ieseau devieri aiurea si puteai sa ai noroc sa scapi cu portarul din nimic . La 2010 s-au mai imbunatatit suturile si sincer mi se pare foarte putin radom , poti sa selectezi ce jucator vrei in orice moment cu SHIFT + sageti . Jucatorii care nu ii controlezi sunt buni , dar nu defensiva nu isi face treaba de una singura ca la 08 si portarul apara ca in realitate in cele mai multe situatii . |
|
Locaţie webphanntomas 31.01.2010scz daca am facut greseli de gramatica da nu am mai verificat mesajul :P . |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010Fifa 07 a fost considerat un joc bun de fifa de toata lumea la vremea respectiva . Treptat treptat dupa aparitia jocului Fifa 08 , 09 si 10 ... Fifa 07 este mult mai slab calitativ si are si foarte multe erori . Erori fifa 07 : Portarii sunt foarte slabi si iau gol din aproape orice pozitie . 1. Tragi la poarta si o scapa printre picioare 2. Cade pe spate in timp ce mingea vine perfect pe el si nu o prinde 3. Ia goluri de la jumatatea terenului chiar si 9-10 suturi consecutive 4. La corner nu poate interveni dupa o pasa scurta si centrare la coltul lung 5. La lovituri libere ia gol si nu il poti muta de pe un colt pe altul decat foarte rar 6. Cand vii cu jucatorul pe tusa ia gol de la marginea careului de 6 m si nu poate interveni 7. Cateodata sare pe langa minge in loc sa o prinda in careu si ia gol 8. Cand iesi cu portarul da pe langa minge in afara careului si ia gol |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010RE: Tin sa iti zic ceva oricare dintre cele enumerate de tine au erori de joc. Sa stii in realitate cum marcheaza o echipa pe eroarea si greseala adversarului da? Bafta ! |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Daca in realitate poti da 9 goluri de la jumatatea terenului e clar ca esti tare :)) |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010Nu exista evolutie, sau progres, ci un regres. Fifa 07 exte cel mai jucat fifa (in ciuda bugurilor, qw ad, corner pe poarta si joc pe laterale), dar exista patch-uri ce pot imedica aceste practici. Fifa 11 pentru a avea un succes major, sa se jaoce ca fifa 07, sa se scoata qw, ad corner pe poarta si jocul pe laterale, precum si tragerile de timp, sa se transfere si sa se modifice skil-urile in fnctie de actualitate. Si asa ar fi cel mai jucat joc de la EA Sports asa cum a fost este si va ramane FIFA 07 ! |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Ce regres mai pai trage tu de timp la 07 unde poti si m ai trage si la 08 sa vedem mai poti ? :)) Plus ca e cel mai bun din gama fifa . |
|
Locaţie webphanntomas 31.01.2010RE: iti respect parerea ta , dar partea cu ,,fifa07 este cel mai jucat fifa" este scoasa din basme sau poate crezi ca se joaca fifa07 cum se joaca aici pe competitii.ro ? Singura tara in care mai exista competitii profesioniste de 07 si alea fffff rar e China . |
 |
Locaţie webKÖNIG 01.02.2010RE: Fifa 08 se joaca mai mult decat 07,cel putin pe site. |
 |
|
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Am putea verifica sa vedem cate cupe sun jucate la diferite versiuni de fifa . :) |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010RE: E vorba de LUME nu de site-ul www.competitii.ro Se stie foarte bine cum s-a jcuat fifa 07, in cate minute s umplea o cupa de 07 daca tot se vrea sa se vb de acest site...si ce este acum. |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Pai uite de exemplu pe Competitii cel mai jucat este 10 . Pe locul 2 este 08 apoi 07 iar ultimul 09 . :) |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: Poate pe www.competitii.ro e cel mai jucat , dar in intreaga lume , nu e asa . |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010RE: Tocmai asta este ca le nivel MONDIAL a fost cel mai jucat fifa acum nu stiu daca mai este. Niciodata nu a fost jucat un joc din seria FIFA mai mult ca fifa 07, sa speram ca fifa 11 va fi ;) (dar daca este ca 10 e clar...) Schimbatul controalelor este din nou una dintre cele mai mari prostii... |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: Iar pe site , cel mai jucat fifa este fifa08 . Stiu asta din cadrul cupelor propuse . Sa va dau un exemplu : mai mereu , din 200 cupe propuse , vreo 30 sunt fifa07 , 80 fifa08 , maxim 10 fifa09 , vreo 50 fifa10 , si restul , ce a mai ramas, celelalte tipuri de jocuri . |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Pai cei care jucau 07 acum cativa ani acum nu mai joaca 07 si prefera 08 sau 10 . |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: Pai eu ma ocup , printre altele , de acceptat cupe , de 1 an de zile . Fac o medie in tot acest an ... Cand trebuia sa accept , pierdeam 15 minute cu categoria fifa07 , si 40 minute cu 08 . |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: 08 se pare ca este cel mai jucat fifa si mai bine realizat din toate versiunile . Daca 11 ar fi un 08 mai imbunatatit ar fi ok . |
|
Locaţie webandr3y_archavin91 01.02.2010RE: 08 rullze..iti spun eu;))!Este de departe cel mai bun proiect Ea sports:)fifa010..hm!Jucatorii parca inoata...sutu |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010RE: Vrei sa zici ca fifa 10 este ok? Poti sa ai 10 ocazii si sa le ratezi toate si adv tau are 1 ocazie si da 1 gol. La fifa 07 daca esti BUN bati, rar se intampla sa se castige pe noroc, ceea ce la fifa 10 este foarte DES ! Baftalau ! |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Mai pai la 07 se ia gol la orice sut ... oricat de bun ai fi te trezesti cu 3 goluri de la distanta pierzi meciul . |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Ba este iti zic eu portarii sunt foarte slabi ... lafel si cu trasul de timp pe care il poti face linistit unde la 08 iti ia mingea imediat :) |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010RE: Em am zis fiecare joc are erorile sale, REGULAMENTUL GENERAL inetrzice asa ceva acum la FIFA ! |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010RE: Am si eu o intrebare atunci la tine : "De ce joci dor fifa 07 ?" Sper sa nu fie vorba de CSL, credite ratie etc... |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: In calitate de fost jucator de fifa07 (unde am jucat cam 1500 meciuri ) , iti spun ca fifa07 nu se mai poate considera un joc placut . In comparatie cu fifa10 , fifa07 este un nimic . La fifa07 , daca dai zd dai gol 9 din 10 faze . La fifa07 , totul e batut in cuie . Stii ca daca fugi pe tusa , 7 din 10 actiuni terminate cu suturi de acolo , sunt goluri . La fifa07 , daca dai un qw in jumatatea adversa , 7 din 10 iti lasa atacantul singur cu portarul advers. Pe cand , la fifa10 , nu e totul asa de computerizat . Tocmai de aia e mult mai aproape de realitate . Nu e batut in cuie , si nu trebuie sa stii 2 faze , pe care sa le faci la nesfarsit , si sa te crezi cel mai bun . Acolo qw iti intra 1 din 5 , zd cand esti singur cu portarul iti intra mult mai putine ca la fifa07 , si altele ... |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Sunt de acord cu andrei aici 08 si 10 sunt cele mai jucate si mai bine realizate jocuri fifa in momentul actual . |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010RE: Eu in calitate de jucator a peste 10000 de meciuri de fifa 07 tin sa te anunt ca fifa 07 nu are egal si nu stiu daca va avea curand ! Daca stii sa te aperi din 10 actiuni nu iei gol pe tusa la fel si qw, precum si multe altele... Daca stii ;) Bafta ! |
|
Locaţie webZeuS 31.01.2010RE: Nu e mai asa . Te trezesti cu un q w singur cu portarul si gol ... nu te poti apara ... decat din terenul advers te poti apara dar daca iti da degajare cu portarul nu mai poti ... |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010V-am zis e conceptia mea, daca ar fi fifa 07 cu ternsferurile actuale si bugurile inezise. Asa cum e in PGL sau fifa on line fara qw ad etc buguri... nu ar exista rivalitate... |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: Conceptia ta este asa , deoarece stii sa joci fifa07 , cu toate micile sale smecherii si faze "ascunse" . Daca ai stii sa joci fifa08 cum stii 07 , ai spune ca fifa08 e cel mai bun . |
|
Locaţie webTauruS_old 31.01.2010Nu e adevarat, de aceea m-am si retras ca m-am cam saturat de fifa... Iar fifa 10 stii foarte bine am jucat 3 meciuri cu tine in care te-am dominat complet meritam sa castig la minim 2 diferenta dar tu ma bateai mereu. (NEMERITAT) Stiu sigur 3 meciuri asa , au fost si in care m-ai abtut pe merit, si arhivele o dovedesc la rand 3 meciuri mi-ai zis ca meritam sa te bat dar nici egal nu faceam. Deci ce e normal sa fi mai bun si sa peirzi? La fifa 07 rar asa ceva le 10 DES. Bafta am examen marti nu am timp de fifa...poate o sa revin dar nu prea cred curand si foarte rar... |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: Cel putin pentru mine , asta inseamna fifa. Daca joci 500 de meciuri si stii toate smecheriile de la fifa , iar eu joc 5 meciuri , si nu stiu mai nimic , e normal sa am o sansa sa te bat . In fifa10 , asa ceva e posibil . In fifa07 , niciodata . Libertatea "de exprimare" pe teren este mult mai mare la fifa10 , in comparatie cu fifa07 . Nu sunt adeptul ideii : cine joaca cel mai mult , trebuie neaparat sa si castige . Nu sunt de acord sa nu ai nici o sansa , fiind incepator (cazul fifa07 ) . |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: Tocmai chestia asta te-a impins inapoi la fifa07 . Nu ai mai avut rabdare sa joci 10 000 de meciuri , sa castigi apoi 9 din 10 prin cupe , si atunci ai renuntat . Bine , nu esti singurul care face chestia asta cand apare o versiune noua de fifa. Multi renunta deoarece nu accepta ideea de a fi infranti , cand la vechiul fifa "faceau legea" pe teren. |
|
Locaţie webphanntomas 31.01.2010RE: Exact , doar ca nu se aplica si reciproca : daca esti bun undeva esti bun oriunde :D . |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: Da, insa cand apare o versiune noua a jocului , e foarte greu sa bati tot din primele meciuri . Pana vezi ce are nou , ce e gresit , cum sa faci unele chestii , mai pierzi meciuri . Eu cred ca asta e principalul motiv pentru care multi inca au ramas la fifa07 sau Uefa Champions League , etc ( exceptand faptul ca nu pot rula versiunea noua a jocului pe PC-ul propriu ). |
|
Locaţie webphanntomas 31.01.2010Sincer daca si tu Taurus stii cam cat se joaca fifa in lume mai bine decat mine care joc fifa online in Europa atunci e o gluma . Nu ca vreau sa ma laud , dar nu ai de unde sa cunosti cat se joaca fifa07 si cat se joaca celelalte . PS : La 010 ai nevoie de skill peste tot mai ales daca joci manual on : foarte greu sa dai o pasa la inaintare buna , e greu sa dai un QW bine , e greu sa dai o centrare buna , e greu sa driblezi , E GREU SA FINALIZEZI . Ai nevoie de mult skill . La 07 iti zic cum e : apesi W si o directie si PC-ul o da unde trebuie , apesi ZD dai gol foarte usor , dai QW imediat se duce unde trebuie , driblezi foarte usor . Nu e un joc de noroc 010 , doar ca nu merge sa inchizi ochii , sa apesi D si sa intre , trebuie sa o dai la o anumita putere , este foarte greu . |
|
Locaţie webZeuS 01.02.2010RE: Mai la fifa 07 se da gol foarte usor asta e clar si din price pozitie , in schimb la fifa 08 si 10 nu se mai da gol din orice pozitie si este clar foarte mult imbunatatit plus ca jucatorii nu mai pot trage de timp ca la 07 cand dau un gol si nu mai vezi mingea la 08 jucatorii se apara bine si iti ia mingea prin presing din cate am inteles . |
|
Locaţie webBuzzz 31.01.2010Vremuri grele se anunta pentru batrana f.if.a am citit pe siteul lor ca sar putea sa renunte definitiv la varianta de pc motivul principal pirateria........au scazut vanzarile drastic:(influenta majora a facuto si criza economica deci sa nu ne asteptam poate la un viitor fifa 11 poate konamy va scoate si eu un pes 11 cu direct ip .......pakat atatea ani ni-au incantat si acu.......poate ca bani bagati in fifa 11 pentru pc ma refer la tehnologie plata lucratorilor a dus Ea GAmes sa dea aceasta decizie ei se vor baza mai mult pe console pakat ............ |
|
Locaţie webphanntomas 31.01.2010RE: Cand EA o sa pice la nivel de Fifa , Konami o sa fie deja praf si pulbere de mult . EA si-a luat teapa cu Fifa010 pentru ca la Play Online nu mai sunt componente next gen si putem si fara joc original sa jucam la play online in rest EA a vandut de 5 ori cat Konami , chiar daca e mai misto PES . |
|
Locaţie webphanntomas 31.01.2010Multi de aici mergeti pe ideea , daca ratez am ghinion ceea ce este doar o minciuna . Ghinion e atunci iei un gol dintr-o intamplare . De exemplu daca adeversarul incearca sa dribleze si tu il deposedezi si mingea sare aiurea si ramane la el si da gol atunci ai ghinion , sau daca adversarul trage la poarta si se respinge tot la el si da gol la fel e ghinion . |
 |
Locaţie webandreiu16A 31.01.2010RE: Pentru unii, ghinion inseamna faptul ca ei au ratat 10 faze clare de gol ,iar adversarul a dat gol din singura faza avuta . Asta nu e ghinion , e tocmai skill-ul de care vorbeai mai sus. |
 |
Locaţie webMutulik 01.02.201008 ramane cel mai jucat si reusit joc de FIFA. Si nu cred ca sunt singurul care crede asta. |
|
Locaţie weblucian87 01.02.201007-prea multe buguri 08-cel mai complet,poate doar grafica lasa de dorit 09-peniibl 10-grafica buna,gameplay realist,totusi raman la ideea ca 08 este cel mai bun |
|
Locaţie webMILF 01.02.2010dap raspuns pana acum cea mai mare schimbare am vazuto la 09 si 08.. |
|
Locaţie webZeuS 01.02.2010RE: De 09 nu prea este incantata lumea cum se vorbeste de 08 si 10 . Din cate se spune 10 este cel mai bine realizat din gama fifa dar 08 este mai bun ca 10 ... cum vine asta? |
|
Locaţie webJackSparrow 01.02.201007-SE MARCHEAZA PREA USOR,DECI NASPA 08-CEL MAI REUSIT 09-NU STIU DECE S-A MAI LANSAT CA E VARZA 10-GRAFICA BUNA,DAR LASA DE DORIT 11-SPER SA FIE O COMBINATIE INTRE 08 SI 10 CU GRAFICA MAI BUNA |
|
Locaţie webandr3y_archavin91 01.02.201007--VARZA..! 08-DE DEPARTE CEL MAI BUN PROIECT DIN GAMA EA SPORTS 09-MAI BINE NU SE MAI INVENTA 010-JUCATORI CARE INOATA S,SUTURI TELEFONATE..VARZA SI ASTA! 08 RULLZ:x:x:x! iN UNANIMITATE CRED K FIFA08 E CONSIDERAT CEL MAI BUN JOC DE FIFA DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE! |
|
Locaţie webandr3y_archavin91 01.02.2010eu zic doar atat!Daca ar fi inclus intr+o versiune FIFA caracteristicile unui joc complet,fara BUGURI,un joc realist ..pai ce s-ar mai fi intamplat cu versiunile ulterioare???Va spun eu...firma ar fi dat FALIMENT..!:)))! |
|
Locaţie webphanntomas 01.02.2010RE: serios ? pe PS3 de mult e foarte realist fifa si nu a dat faliment nicioadata cu celelalte versiuni . |
|
Locaţie websupersonic_10001 01.02.2010Din cate stiu de la Fifa 08 pe console au introdus Next Gen.Am jucat pe PS3 Euro08,Fifa09 si Fifa 10 si e total diferit fata de ce e la PC.Le am jucat cu colegii de serviciu si eu stiind destul de bine variantle pe PC ma gandeam ca-i bat automat.Da nu a fost deloc asa.Grafica de exceptie,jucatorii se misca altfel,se dau altfel golurile,altfel sunt driblingurile.Dupa mine Fifa 10 pe console e cel mai bun fifa de pana acum.Dupa cum am vazut ca nu vor scoate World Cup 2010 si pe PC,cred ca zilele fifa pc sunt numarate.Nu exista nici o garantie ca va fi o fifa 11 .Toata lumea cere mai mult realism,ceea ce pana acum a cam lipsit la toate versiunile de pc. Dupa mine de la fifa07 la fifa10 e un progres dar intr-o masura foarte mica.In afara de cateva modificari de gameplay nu au mai facut nimic la grafica.Nu e un joc la nivelul anului 2010 asta e clar.Si apropo,nu mai spuneti ca AD sau QW sunt buguri pt ca nu sunt.Singurul bug vazut de mine e cel cu mingea pe bara care intra in poarta. |
|
Locaţie webBuzzz 01.02.2010Dap supersonic_10001 ai dreptate fifa pe console rupe am avut ocazia sa joc pe ps3 fantastic ce au realizat spui cai real suta la suta sunete,scheme,fetele jucatorilor tribunele asa ceva nu vom vedea niciodata pe pc noastre dupa cum se aude se pare ca nu va exista un fifa 11 pe pc noastre motivul pirateria,criza economica vanzarile scuzute avute la fifa 10 sa speram ca amanarea la fifa world cup a fost dinc auza ca muncesc la fifa 11 pe pc dar nu prea cred asta sincer...........personal fifa pe pc se indreapta spre un drum prost pe pc oricum fifa 10 nu are grafica de 2010 delok spui cai sters grafika de 2004 poate bataie de joc cei care au cumparat jokul original cred ca sau pacalit ..........ce se bukura cei cu console au ce juca nu gluma |
|
Locaţie webinvingatorul93 01.02.2010numai laudati fifa10 pe console,sunt o gramada de bug-uri:cat ati jucat la cineva lu le-ati despistat.De ex. vrei sa-ti faci cariera cu wolsburg si vezi ca pornesti cu 3 miliarde in minus! Numai stiu unde citisem fifa10 pe console are 75 de bug-uri,iar cei de la EA au scos un patch care sa rezolve o mica parte din probleme(sub 10).Toate erorile fac imposibil sa-ti faci o cariera,pe pc poti insa terenu' te cam impiedica sa joci! cat despre fifa11 nu sunt sigur ca o sa apara si daca va aparea as vrea ca terenu' sa arate mai bine! |
|
Locaţie websupersonic_10001 01.02.2010Cred ca toti speram ca va fi totusi un fifa11 pe PC.Poate nu au scos World Cup ca sa se concentreze pentru fifa 11.Toti speram ca va fi ceva nou,ceva nemaivazut pe PC.Nu contest ca nu sunt buguri pe console dar eu cred ca poti trece peste ele.NU e bataia de joc pe care o consider fifa 10 PC.Dar sincer nu as da bani pentru o consola doar sa joc Fifa.Daca nu mai scot pe PC voi juca altceva si cu asta basta. |
|
Locaţie webZeuS 01.02.2010RE: Vezi de treaba ca americanii sunt smecheri si vor scoate fifa 2011 deoarece incasarile sunt foarte mari . |
 |
Locaţie webfcsbmarius24 01.02.2010fifa 07 e cel mai jucat joc , intr-adevar , il joaca orice mucea ... pana si soru-mea frate :)) ... jucam de la un verisor cu ea ... si era imposibil sa nu imi dea minim 2 goluri |
|
Locaţie webZeuS 02.02.2010RE: :))) Pai daca ea ca e fata iti datea gol mai dar sa stii ca era o fata pe sait care juca si batea multi baieti de pe sait la fifa 07 ... |
|
Locaţie webAtemMuto 02.02.2010mie imi convine grafica de la 08, ce are ? gazonul, jucatorii sunt foarte resuiti ... + are cele mai putine bug-uri ... Q+W ar trebui inlaturat, si cornerul pe bara (nush cum l-au inventat, dar eu niciodata nu am vazut asa ceva in realitate) ... fifa 08 rupeee :X as vrea sa fie la fel 2011... :-s |
|
Locaţie webZeuS 02.02.2010RE: 2007 este plin de erori ... se ia gol foarte usor din orice pozitie . |
|
Locaţie webZeuS 02.02.2010RE: Pentru ca eu am laptop si nu se poate juca fifa 08 , 09 sau 10 . |
|
Locaţie webTauruS_old 02.02.2010RE: Pai te laudai ca esti patron de fabrica... Un patron de faprica nu are posibilitatea financiara sa isi cumpere un amrat de PC de maxim 1500 RON care sa poata suporta fifa 10? Sa fim seriosi !!! Iti zic eu ai fi prea slab in alte jocuri si de aceea joci unde faci si tu fata mediocritatii...nu e nevoie sa ne ascundem. Noroc ! |
|
Locaţie webZeuS 03.02.2010RE: Nu am zis niciodata ca am fabrica . Nu mai minti . Daca tu imi aduci un print cand am zis eu ca am fabrica eu iti dau 600 de credite . Daca nu te rog sa iti ceri scuze pentru minciunile si bazaconiile pe care le spui . PS : Un calculator bun costa 20 de milioane . Nu dispun momentan de acesti bani deoarece am alte prioritati ... poate in viitorul cat mai apropiat dar iti promit ca in momentul in care imi iau calculator nu o sa mai joc 07 deoarece este o eroare de joc . |
|
Locaţie webJST.AdiDAS_12 02.02.2010Dak credeti ca fifa 07 e plin de erori ,atunci de ce nu incetati cu lateralele sau degajari pe varf.etc.etc |
|
Locaţie webfairplay_7 02.02.2010RE: tocmai asta e problema le-am incercat pe toate si nu sunt fan a lung sau laterale dar unii sufera controlul la 2010 e praf , iei mingea cu ronaldo de la mijloc si te opresti in poarta asta e fotbal ? jucati conbinativ , dar jucatorii de pcte care fac orice sa castige nu prea au placerea sa joace combinativ II II III IIIIIIII III IIIIIIII II IIIIIIIII IIII IIII II II II II II II II II II II III II II II II IIIII II II IIIIIII II IIIIIII II II IIIIIIIII II II IIIIIIIII II II II II II II II II IIIIIIIII II II II II II IIIIIIIII |
|
Locaţie webBuzzz 03.02.2010Fifa pe pc nu a evoluat si nici nu va evolua Ea Games doar la bani se gandesc si nu la placerea cumparatorului imi place la fifa 10 cand sare mingea de la jucator parca este saltareata multi zik ca este mai real mai liber mie mi se pare mai ireal unde a-ti vazut voi sa sara mingea in halul asta nu are o fizica in joc nimika cand sutezi cu q+d se duce aiurea parcai la rugby nu altceva sincer Ea Games putin i pasa de pc si lau lasat balta oricum chiar ei aua firmat ca au lucrat la versiunea de pc 3 luni deci de aicea se vede marele interes si dc nu iese fifa world cup pe pc simplu incet incet renunta la varianta de pc ca noi sa ne luam console ei baga in tehnologie pentru a face jokul pe console 20 d emilioane de euro investiti an de an face asa si trebuie sa isi recupereze banul si cum sil poate recupera renuntand la pc lasand doar consolele..............oricum fifa pe pc nu a impresionat si spunea cineva ca fifa 11 va fi next gen sa il anunt ca fifa 11 nu va fi next gen nu s estie daca va maia aprea pe pc ca nu a fost confirmat inca si daca va aparea va avea cateva elemente de next gen dar el tot curent gen va fi numai Pes foloseste next gen pe pc si pe consola... |
 |
Locaţie webandreiu16A 03.02.2010RE: In comparatie cu alte jocuri din categoria fifa , fifa10 se comporta foarte bine . E drept ca si fifa10 e slab , se putea mai bine , dar ... fata de celelalte , e mai bun. |
|
Locaţie webSekretboy 03.02.2010Fifa 08 e cel mai reusit fifa .. Din 10 faze singur cu portarul dak dai 1 2 e bine... Iar la 07 toate sunt gol dak sunt pe spatiul portii |
|
Locaţie webZeuS 03.02.2010RE: Toata lumea spune ca 08 este cel mai bun dar m-am uitat pe sait si cel mai jucat e 10 . :) |
|
Locaţie webMILF 03.02.201008 cel care sparge tot ... sa vedem ce va fi si cu jocu asta care apare asta seara beta fifa online .. |
|
Locaţie webBuzzz 03.02.2010Fifa Online – gratuit din iunie 2010 Fifa Online foloseste motorul grafic din Fifa 10, dar bineinteles modificat pentru a rula pe sisteme mai slabe, beneficiaza de toata baza de date Fifa (adica de 30 de ligi licentiate, Cupa Mondiala, 500 de echipe si 15000 de jucatori). In noul Fifa Online vom avea la dispozitie trei moduri de joc: World Cup, League sau Versus, iar controlul se va face printr-o noua inventie EA, doar cu mouse-ul. Ca jucator vechi al seriei Fifa as critica decizia asta, dar se pare ca noul control cu mouse-ul este chiar inovator, cel putin asa spun baietii de la IGN.com, care l-au testat. Closed beta incepe de saptamana viitoare (va puteti inscrie aici, poate aveti noroc), pentru ca din vara, mai exact luna iunie, oricine vrea sa testeze Fifa Online va fi liber sa o faca. Va ganditi poate, de ce ar vrea EA sa ofere un joc gratuit rival la Fifa 11, Fifa 12, Fifa 87? Pentru ca in toata lumea sunt 2 miliarde de microbisti, iar daca reusesc sa ii atraga doar pe 5% din ei vor detine unul dintre cel mai mare joc online everrr. Aa, pentru cei cu intrebarea “Oare mie imi merge pe sistemul x?” In principiu merge pe cele mai modeste sisteme, eu as estima un minim de 512 Mb RAM si un procesor single care pe la 1,8 Mhz. Dar mai important decat configuratia este conexiunea la internet, unde va trebui sa avem, nu e oficial, vreo 3 Mb banda. Apare in iunie. |
|
Locaţie webZeuS 03.02.2010RE: Sa speram ca pana in iunie toti cei care au calculatoare mai slabe sa le schimbe cu cele performante . :) |
|
Locaţie webM.y.n.U 07.02.2010Fifa 10 e cel mai tampit joc.....sa nu mai aud de el:-j.... poate va intrebati de ce.... poi simplu iintr-un meci in ultimu minut de joc era mingea la portaru meu in brate si dau D sa degajeze si el o scapa din minaX( si vine ala si da gol....:-j ... Concluzia:?? :jok tampit ...nu se comapra cu 07./...care dupa parerea mea este cel mai resuit ...bine si 08 e frumsel... |
|
Locaţie webLACOSTE 14.02.201007 e praf , 08 cel mai tare , 09 praf ,10 la fel de praf (parerea mea):)) Oricum tot 08 a ramas cel mai popular joc de fifa cred ;) |
|
Locaţie webZeuS 17.04.201007 este si ciudat pe deasupra . Am jucat zilele astea cu cineva si el a avut 3 suturi 3 goluri din orice pozitie iar eu am avut 22 de suturi din 6 m dintre care 8 in bara 2 goluri si restul pana la 22 numai in portari si pe langa bara . De atunci am hotarat sa ma retrag deoarece nu mai are rost sa joc fifa . Poate doar cateva meciuri de distractie pe ici pe colo . |
Cel mai bun comentariu |
 |
|
 |
Joi, 25 sep 2025 23:46
Anunțuri
|
|