 |
imsavur 09.12.2010wow . . . ce viteza de reactie in regim de viteza, cred ca era principalul atuu in duelurile cu adversarii |
 |
GabiA 09.12.2010RE: si centrul de greutate foarte jos, altfel nu se explica... |
|
SuperSayajin3 09.12.2010RE: nu este vorba doar de centru de greutate! dar daca te uiti atent cand are mingea la picior si o conduce nu si-o indeparteaza f mult de picior astfel poate sa aiba control total al balonului! doar messi kred ka mai face asa |
|
Supranatural 23.12.2010RE: PFF , nu am avut ocazia sa ma uit la meciurile cu Ronaldo .. Dar pff , asa cum zice si Cipi , cu Maradona .. Ronaldo / Maradona si mai nou Messi sunt cei mai buni jucatori in ultimii ani , incredibil :) !! Cristiano Ronaldo ? Arogant .. Uitati-va la cei de la Barca, ce modesti sunt si ce performante fac ;) :) !! Gaby , bine ca cu acest topic, s-ar putea sa "le inchizi" gura la fanii lui "Cr x " :)) |
 |
imsavur 09.12.2010Ar trebui sa vada si Adrian Cristea aceste imagini, poate atunci ar intelege la ce se referea Cornel Dinu cand i-a spus ca "jongleriile" se fac in viteza, nu stand pe loc :p |
|
Cipi_bos 09.12.2010RE: Depinde de jucator, rapiditatea cu care o face il defineste ca valoare, nu-i pot impune sa o faca mai repede cand atata poate. Jucatorii slabi nu fac jonglerii deloc, cei putin mai buni fac, dar lent, iar cei de prima clasa le fac si in viteza. |
|
RoqueJunior 09.12.2010RE: Nu o sa aiba niciodata acest Cristiano ,clasa pe care a avut-o adevaratul Ronaldo. |
|
Majin 09.12.2010RE: are timp e tanar;) |
|
Sekretboy 09.12.2010RE: =))) serios ? Eu nu-l suport pe Cristiano .. Dar Este mult peste Ronaldo ..La depasit demult |
|
RoqueJunior 09.12.2010RE: Cand va deveni si el campion mondial atunci sa vii sa imi zici mie.. |
|
Majin 09.12.2010RE: nu cred ca esti in stare sa compari nationala braziliei cu cea a portugaliei :-j... ce vina are ronaldo ca s-a nascut portughez ? si nu brazilian.. daca se nastea ronaldo in Romania si juca ptr romania mai era campion mondial :))? :-j |
|
RoqueJunior 09.12.2010RE: Bine ai dreptate Brazilia e mult peste Portugalia ,dar atunci acest Cristiano in finala europeanului din 2004 de ce nu a desfacut autobaza elena sau era prea tanar? Si inca ceva Cristiano ii avea langa el in atacul nationalei lusitane pe Luis Figo si Pedro Pauleta (un adevarat goleador) si aveau si omul cu pasa anume Deco ,care atunci era intr-o forma foarte buna , in schimb Ronaldo a marcat in semifinala mondialului din 98' in meciul contra Olandei ,tot tanar era si el... ca si Cristiano in 2004 |
|
Majin 09.12.2010RE: asa e |
 |
DRG 09.12.2010RE: Cu ce l-a depasit? Zi-mi concret... |
|
RoqueJunior 09.12.2010Ce argumente decat ca faptul ca aproape peste tot unde a fost a dat randament maxim,pana si acum cand este trecut de 30 ani si are 100kg mai face spectacol ,in plus Ronaldo Luiz Nazario de Lima e campion mondial ,in schimb Cristiano nu e,bine Ronaldo e brazilian iar Cristiano nu asta poate fi un motiv ,dar sa nu uitam mondialul din 2002 cand el si Rivaldo formau un atac bestial al nationalei aurii verde |
|
marga4433 09.12.2010RE: super , a facut o bicicleta si a centrat la 25 de metrii de poarta . SUPER JUCATOR . Niciodata Cristiano Ronaldo nu o sa fie RONALDO , o sa fie doar Cristiano Ronaldo |
|
pele.buga 09.12.2010RE: N-am vazut niciun dribling, se fataie pe langa minge si apoi da pase, multe dintre ele gresite! Sincer acum, n-as avea curajul sa-l compar pe basitul ala cu RONALDO. Ronaldo e doar unul! |
|
Bob-Villa 24.12.2010RE: of of of , necajit trebuie sa mai fii tu de ai asa pica pe Cristiano , uite te ma la videoclip , numa ratari:)) , uneori nu lasa nici camera sa vada cum rateaza din fatza portii , doar cat dribleaza 2 , 3 jucatori si apoi ii ia portaru mingea sau suteaza pe langa :-J , asta e tehnica ? , e egoism prietenul meu :) |
|
pele.buga 09.12.2010RE: A incercat, n-a dat niciun sut pe poarta... :))) ! |
|
RoqueJunior 09.12.2010RE: E un ingamfat care nu face altceva decat sa enerveze adversari.Nu zic ca nu e bun dar nu e mai bun ca Ronaldo parerea mea.. |
|
Majin 09.12.2010RE: nu conteaza personalitatea.. asta e partea 2 .. mai zimi un fotbalist la ora actuala care il depaseste pe ronaldo : 1.Viteza 2.Tehnica ( 90% din loviturile libere sunt goluri..) 3.Acuratete multi zic ca messi e cel mai bun.. dar ce stie messi? ca fuge mult cu mingea la picior si mereu isi duce mingea in stanga lui si asa isi depaseste adversarii:-j |
|
olymessi10 09.12.2010RE: Daca esty fan ronaldo nu vb despre Messi!!!Nu isi trece mingea in stanga el este stangaci si deaia are mai mult mingea la stangu:-w LOGIC!!Si in al2 lea rand ESTE CEL MAI BUN are TALENT viteza Tehnica incredibila .Ronaldo stie doar 2 3 biciglete si sa dea gol uc poara goala!! |
|
Majin 09.12.2010RE: mai bine taci .. de fapt e inver dar nah ! Messi are acelasi scheme mereu ;) ! Ronaldo mereu inventeaza cate ceva nou,.... accepta adevarul ! |
|
Banana.Mihai 09.12.2010RE: 5-0 :))))))) unde era ronaldo , asta joaca bine numai cu amarati daia de la almeria , hercules etc . |
 |
-Emil- 09.12.2010RE: hercules a batut pe barca cu 2-0 totusi :)) |
 |
DRG 09.12.2010RE: Ce caraghios e cu bicicleta aia jenanta facuta la 3 metri de fundas, si care nu se concretizeaza niciodata in ceva periculos :) E tipic pt Cristiano Ronaldo, care nu e capabil sa scoata adversari din joc. El doar suteaza bine si alearga foarte, foarte repede. Tehnica de coltul strazii, cu calcaie din saritura si tinutul mingiei pe ceafa, au cateva milioane de pustani, nu doar el. |
|
Majin 09.12.2010RE: dak tu zici ... o fi asa .. dar cu siguranta nu prea urmaresti meciurile Realului sau ale Portugaliei |
 |
DRG 09.12.2010RE: Te inseli. Eu nu incerc sa il fac pe C Ronaldo sa para banal, pentru ca are calitati certe. Dar e o realitate faptul ca nu reuseste sa scoata multi jucatori din joc de unul singur. Pur si simplu, Ronaldo a castigat multe trofee si multe aplauze, iar CM 2002 l-a castigat de unul singur pentru Brazilia. Are mai multe realizari. Uita-te la minutul 6:00 din clipul pus de Gaby la topic. Cristiano Ronaldo nu are capacitatea de a improviza, fiind atacat si incoltit de 2-3 fundasi. Atunci, el cade, in timp ce Ronaldo are capacitatea de a inventa driblinguri pe jumatate de metru patrat. Daca ma cotnrazici, fa-o cu un clip... Ca asta cu "nu te uiti la meciuri" nu tine (pt ca sunt fan Real) |
 |
DRG 09.12.2010RE: :)) Pai clipul asta arata exact ce ziceam. Ca face o schema la 3m de fundas si NU REUSESTE sa il depaseasca :-) Ori da pasa inapoi, ori o centrare. Sunt peste 3 minute filmate cu el, si in afara de faza din sec 00:23 nu am vazut sa depaseasca decat zero, maxim un adversar :-) |
|
Majin 09.12.2010RE: uitete mai atent ;) la prima faza cand da si gol... si uitete si la ultimul gol din clip cel cu villareal ;) |
 |
GabiA 09.12.2010RE: C. Ronaldo este un topaitor in fata fundasilor... Rar, pe extrema, mai scoate din joc PRIN DRIBLING adversari. Altfel, topaie in fata lor si apoi paseaza... In videoclipul pus de mine nu sunt goluri, dar nu cred ca e cazul sa discutam de vreo comparatie la goluri intre Ronaldo si C. Ronaldo, pentru ca am compara un atacant pur sange cu o extrema (sau ce-o mai fi acum CR). In plus, jumatate din golurile lui CR sunt din lovituri libere (unde, intr-adevar, probabil este cel mai bun din lume la ora actuala, dar ajutat si de tehnica moderna - mingi si pantofi). |
|
olymessi10 10.12.2010RE: Sunt chiar de acord cu Gaby.Daca vede 2 fundasi fake o bicigleta si ink ceva se da mare pe loc pana urca coechipieri si apoi paseaza si :-h dispare din acea faza mai departe! |
|
Bob-Villa 29.12.2010RE: http://www.220.ro/sport/Brazilia-Vs-Germania-2-0-Finala/01UN6CnnCw/ , ok a avut meritul lui pentru alea 2 goluri , dar nici pe departe nu a castigat de unul singur :))) , uite te la videoclip si lamureste te , 2 ocazii singur cu portaru a tras direct in el , un gol cu poarta goala si unul fatza in fatza cu portarul , e o jignire adusa colegilor lui de echipa cand spui asa ceva , singurele lui merite sunt 2 goluri care puteau fii date si in liga a 3 a cu usurinta:) |
|
pele.buga 09.12.2010RE: Viteza??? Walcott, Odonkor, Messi, Evra, Bale, etc... toti il intrec la viteza. Tehnica??? Unde-i tehnica lui? Ca da din picioare ca un bezmetic si apoi da pasa, dar fara sa DRIBLEZE ADVERSARUL ? RONALDINHO are tehnica, nu basitul ala. Acuratete??? Cine are gheata de aur? Messi... el e cel mai bun la acuratete! 48 de goluri intr-un sezon ;). Sezonul asta are deja vreo 25... bate recordul de sezonul trecut. 90% din loviturile libere sunt goluri? A avut 2 cu Barcelona si a tras pe langa... oricum el da goluri din lovituri libere si penalty, restul e 0 barat! |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Da, intr-adevar sunt slab din punct de vedere fizic. E vreo problema in asta? Nu prea cred. Tu esti foarte slab din punct de vedere gramatical, aici e o mare problema. Topurile alea sunt o mare minciuna. Daca vei cauta pe Google, pe un site vei gasi ca Walcott e cel mai rapid, pe alt site scrie ca Odonkor e cel mai rapid, etc. Nu multa lume a auzit de Odonkor, dar acest jucator face suta de km in mai putin de 11 secunde, aproximativ 10 metri pe secunda. L-am vazut alergand si sunt sigur ca e cel mai rapid jucator din lume. In topul ala scrie "cel mai rapid jucator CU MINGEA LA PICIOR", eu nu m-am referit la asta. E o mare problema sa fii analfabet, dar si mai rau e sa nu stii sa citesti la varsta de 19 ani. |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 10.12.2010RE: Frate esti dus rau:| , suta de km ? :| , dute ba de aici :)))) , si daca scriu cu prescurtari nu sunt analfabet , poate dupa standardele tale de .... , daca tot zici k sunt site uri , arata le , hai sa vad si eu , dekt sa vorbesti fara dovezi mai bine iti tzii ciocu ;) cu odonkoru tau si altele:-J , asa e , e o mare problema sa fii analfabet , mai ales cand ii zici lu altu ca e asa si defapt tu esti analfabetu :) |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 10.12.2010RE: Esti slab rau , si nu ma refer fizic , ci mental , aici nu sunt la dictare sa pun cratima si mai nuj ce , daca nu le pun nu inseamna k nu stiu Looser ;) , daca tu nu poti sa intelegi un cuvan vad viteza la minge e at fara cratima asta inseamna k tu esti prost nu eu , altceva , acolo scrie cei mai rapizi jucatori din premier league , in cazul asta pune ti capu ala prost sa gandeasca : Cristiano ROnaldo e la Real Madrid din 2009 , din nou slabule :) , da mi date de acum din 2010 daca esti tare ;) , si oricum viteza la minge e aceeasi , si aia conteaza in primul rand , asa k poti sa o musti pe aia mare :) |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 10.12.2010RE: Mai jos era : Daca tu nu poti sa intelegi un cuvant inseamna ca tu esti analfabetul . Am apasat pe cv din greseala (s au amestecat cuv :) ) in fine unu ca tine sigur nu intelege :-J ,slab..:) |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Man? Daca ai ajuns sa crezi in orice articol de acolo :-j Ar trebui sa postez si eu un articol , cum ca masa lu Ronaldo a facut ... cu tatal lui Benzema , ma crede cineva?/:) |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: "resturile" de la Real? :))=))=))=))=)) Hai ca ma faci sa rad , stai ca intra Kaka in actiune din Ianuarie sa vezi ca numai prinde "Ronaldo" primul 11 :* |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Baiatule , kaka si cristiano formeaza cei mai buni jucatori ai realului , nu intra unu si iese altul , se vede ca habar nu ai ce vorbesti :) |
|
Costynha 09.12.2010ii dribleaza ronaldo pe advs lui parca ai fi pe playstation |
|
galactiku23 09.12.2010mie sincer imi place cristiano ronaldo ca individualitate insa knd e vorba de jocul in echipa ronaldo era magic alaturi de ceilalti "galactici".echipa din 2001-2003 a REALULUI mi se pare cea mai tare din istorie |
|
Alexuuu 09.12.2010Hazard esti si tu un pusti nu stiu cate divergente ai cu fotbalu' desi imi place f mult c.ronaldo am avut si cont pe site asta cu numele sau la ora actuala Messi la Barca este cu 2 clase peste C.Ronaldo;) !C.Ronaldo a scazut f mult de cand a plecat de la Man Utd' atunci deabia i facea fata intr-un campionat mai lent cum era premier league;) ! Bft ! Cat ceea ce-l priveste pe ronaldo ''dintosul'' ce sa mai vorbim a fost un jucator legendar !! |
 |
Mutulik 09.12.2010RE: Vrei sa spui ca Cristiano Ronaldo nu face fata in Spania? Ai vazut de curand Real Madrid - Valencia? Toate golurile astea de ce le da in Spania? Ca nu face fata? Interesting.. |
|
Majin 09.12.2010RE: lasa-l .. e in alta lume .. vede alte meciuri ! |
|
Alexuuu 09.12.2010RE: Nu am spus asta am spus doar ca dupa parerea mea juca mult mai bn in premier league .....jocul era mai lent....Ps: Hazard premier league e sub Primera ;) ! |
|
RoqueJunior 09.12.2010RE: Si stii de ce a jucat pentru ca Valencia e o echipa distrusa dupa pierderile din acesta vara ,cand au pierdut cei 2 fundasi centrali de mare valoare si experienta anume Carlos Marchena(titular alaturi de Puyol cand Spania a luat euro 2008 ) si Alexis ,unul vandut la Villareal altul la Sevilla . |
|
Majin 09.12.2010RE: o scuzama domnu varsta a 3 -a :-j |
|
Majin 09.12.2010RE: ca sa stii si tu Premier League e cu mult peste Primera Division ;) ! |
|
Masterlukaek1 09.12.2010RE: primera e mai spectaculoasă ca premier league.. bine că n-ai zis Ligue I |
|
Majin 09.12.2010RE: e clara treaba si cu tine cat fotbal urmaresti |
|
Majin 09.12.2010RE: sau adik nu neaparat cat fotbal urmaresti.. mai bine zis ce gusturi fotbalistice ai |
 |
miTzuliK 09.12.2010RE: EPL e chiar peste Primera la orice capitol... mai bine m-as uita la Newcastle - Aston Villa decat Valencia - Villareal, de exemplu. :D |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 09.12.2010RE: Bai fratilor , ganditi si voi , Mesii e la Barcelona din 2004 , practic si a facut adolescenta acolo , isi cunoaste colegii de joc care sunt cam aceeasi de atunci , ronaldo e la real de cand? Din 2009 desteptilor , ce vrei , iti ia timp sa te obisnuiesti cu echipa , mai ales k real a schimbat fotbalistii k pe ciorapi , asta a fost greseala lor , asta e. |
|
Milanezu. 09.12.2010Nu ar trebui sa-l comparam cu nimeni pe "dintosul".Este unic si va ramane pt. totdeauna cel mai bun atacan din toate timpurile. |
 |
imsavur 09.12.2010RE: Nici chiar asa . . . e bun, dar de ce cel mai bun din toate timpurile |
 |
Chris 09.12.2010RE: Cred ca Raul a fost mai bun....Cu o clasa peste el ...(Raul Gonzales -> Real Madrid) |
|
kta41 09.12.2010Nu e cel mai bun din toate timpurile,dar un loc destul de sus ii apartine... |
|
nume_nepermis_1015 09.12.2010Cristiano Ronaldo nu va putea pune în umbră adevăratul RONALDO ... Apropo de duelul Cristiano Ronaldo vs. Lionel Messi .. deşi eu sunt fan înrăit Zlatan Ibrahimovic, spun că Ronaldo îi dă clasă lui Messi... Cristiano are tehnică de invidiat, execuţii fantastice.. şi Messi are execuţii fantastice, dar tehnica lasă de dorit.. fuge cu mingea la picior şi de obicei şutează.. Messi are foarte mult noroc, mai ales că îl susţin Xavi şi Iniesta, de aceea dă goluri multe. Îi stimez pe amândoi, sunt mari jucători, dar ca Beckham, Ronaldo, Raul .. nu mai găseşti :) Nu există şi nu vor exista 2 jucători la fel, fiecare are stilul lui unic ;) |
 |
Mutulik 09.12.2010RE: Beckham? Nu stiu daca Beckham ajunge la genunchi lui Zidane.. dar nah.. fiecare cu parearea proprie. PS: Si mie imi place Ibrahimovic, e un super jucator.. |
|
nume_nepermis_1015 09.12.2010RE: Zizou, mare om, mare talent, mic caracter. Mi´a plăcut mult tare, până la gestul care l´a făcut la retragere, de aceea nu l-am menţionat ! De atunci, mi´am schimbat părerea.. nu mi·a plăcut ceea ce a făcut. Nu am nicio explicaţie de ce mi·am schimbat părerea, poate pentru că era unul dintre puţinele meciuri în care l-am văzut jucând :) |
 |
Mutulik 09.12.2010RE: Nu Sunt de acord cu tine.. dupa mine a fost si un mare caracter. Nu pe degeaba a fost implicat in atatea acte caritabile. Se vede ca ceea ce i-a zis Materazzi l-a facut pur si simplu sa isi iasa din pepeni. Dupa parerea mea.. bine i-a facut.. materazzi este pentru mine unul din cei mai scarboshi fotbalisti de pe planeta. |
|
Cipi_bos 09.12.2010RE: De acord cu tine, nu a fost singurul gest de acest fel facut de Materazzi ca sa poti spune ca Zizou a fost vinovatul, cand te gandesti la ce faulturi oribile a facut dealungul timpului nu-ti mai vine sa-l acuzi pe Zidane ca l-a atins putin cu capul. |
 |
DRG 09.12.2010RE: Zidane e un domn al fotbalului. Eu mi-l amintesc pentru goluri, pase, tehnica, ELEGANTA, viziune, si mai putin pentru un cap in plex. Face parte din elitele fotbalului mondial. |
 |
UTU26 05.06.2011RE: aici iti dau dreptate da asa e dak e sa te uit la meciurile lui e un macelar si un scandalos ! BV |
|
pele.buga 09.12.2010RE: Pentru voi tehnica inseamna sa topai pe langa minge ca un nebun si apoi sa dai pase? Pentru mine tehnica inseamna sa driblezi adversari, cat mai multi, si daca se poate faci si cateva scheme. RONALDO si RONALDINHO au fost cei mai tehnici. In viitorul apropiat o sa-l vedeti pe Neymar de ce e in stare. Brazilienii sunt cei mai tehnici. C. Ronaldo are doua scheme, bicicleta aia jalnica care nu-l ajuta sa scoata niciun adversar din joc si Ronaldo-Chop, faza cand fuge si apoi schimba brusc directia, aia e cea mai buna schema a lui, in rest e 0. Maradona nu facea scheme, dar dribla tot terenul. |
 |
DRG 09.12.2010RE: Unii pusti au senzatia ca bicicleta e trademark C. Ronaldo... Dar Ronaldo da Lima o facea in urma cu 16 ani (Min 1:00, 1:15), printre multe altele :) si mai dadea si gol dupa ce ii reusea, nu doar pasa inapoi. Majoritatea schemelor lui C Ronaldo sunt preluate de la Ronaldo. http://www.youtube.com/watch?v=o6Y0HsQs3UsUitati-va la min 1:44 si spuneti-mi cand a reusit in viata lui C Ronaldo sa treaca asa exploziv de 4 adversari. |
|
pele.buga 09.12.2010RE: Ei is fermecati de frizurile lui, de masinile lui, de femeile lui, de fizicul lui, dar realitatea din teren n-o vad! Am mai auzit pe altii spunand, ca domnule Ronaldo e mai bun ca Messi ca are fizic, Messi are 1.65 metri. Dupa parerea mea baietii care zic asta sunt GAY. Ne uitam la fizicul unui jucator sau la talentul lui si la ce face in teren? Cristiano Ronaldo are talent, e un jucator de valoare, dar i-ar prinde mai bine daca nu ar mai incerca sa-l copie pe adevaratul Ronaldo. La inceput cand juca la UTD avea pe tricou C. Ronaldo, cand grasutul a inceput sa prinda proportii si sa se stinga usor, usor... portughezul si-a trecut pe tricou doar Ronaldo. RONALDO E UNUL SINGUR! Maradona, Pele, Ronaldo, Ronaldinho... sunt cei mai talentati jucatori de fotbal din istorie, dupa parerea mea! La ora actuala C. Ronaldo si Messi sunt doi dintre cei mai valorosi jucatori ai momentului, nu poti sa faci comparatie intre ei, au stiluri de joc diferite, joaca in echipe diferite. Barcelona se bazeaza pe jocul de echipa, Real se bazeaza pe realizarile individuale... asa a fost intotdeauna! Il prefer pe Messi, fiindca in ciuda faptului ca este unul dintre cei mai buni fotbalisti ai momentului, are bani sa se spele pe cap cu ei, are tot ce vrea el, a ramas modest, si-n teren si-n-afara lui! |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 09.12.2010RE: Nimeni nu incearca sa l copieze pe ,,adevaratul" Ronaldo cum zici tu :)) , ce vrei , nimeni nu si alege numele , daca tu gandesti asa nu inseamna k chiar asta se intampla ;) , si cred ca Cristiano Ronaldo s a ridicat destul pentru numele care il are ;) |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Baiatule, m-am referit ca el si-a ales numele de pe tricou. ORICE jucator alege ce nume sa-i fie scris pe tricou. Asa cum Javier Hernandez joaca cu numele Chicharito pe tricou, asa ar putea si Nicolita sa-si puna numele lui Messi pe tricou. Din respect pentru Ronaldo Luis Nazario da Lima, portughezul trebuia sa-si lase C.Ronaldo pe tricou, dar el nu are caracter, nu are respect. Are talent, e un jucator de valoare, dar are un caracter infect! |
 |
UTU26 05.06.2011RE: Da asa e si dak ar trece din nou presa cel mai mare jucator :))=)) si faze dastea ! |
|
-Mil@n3zu-wST 09.12.2010Dar Ronaldinho in comparatie cu C.Ronaldo? |
|
Alfredinho 09.12.2010RE: Ronaldinte = cel mai mare talent care s-a nascut vreodata :D UNIC |
|
Alfredinho 09.12.2010C.ronaldo mai mult ocoleste adversaru decat il dribleaza ( este si el bun , nimic de zis) Ronaldo ''trecea prin ei''... cum facea si Ronaldinte la vremea lui 8-| |
|
RazvanDVL 09.12.2010Ronaldo si acum joaca fotbal.Sa-i vedem si pe astia ce fotbal o sa joaca la 30 si ceva de ani... |
|
phanntomas 09.12.2010Nu cred ca il va putea lua C.ronaldo pe brazilian desi este tanar . De ce zic asta ca Ronaldo e un jucator bun mai mult din punct de vedere fizic cu o tehnica foarte buna . Nu mi se pare un jucator cu o viziune in joc excelenta in comparatie cu brazilian . Oricum anul asta nu mai are sanse la balonul de aur nici el si nici Messi . |
 |
KÖNIG 09.12.2010RE: Era culmea sa nu te legi de messi.Mai,anti-Messi.... |
|
Elrond 09.12.2010Cand vezi numai Dacii ti se pare ca Loganul e cea mai tare masina, dar cand pui Loganul langa Ferrari ramai fara cuvinte. Exact la fel si tema de aici. C. Ronaldo e cel mai bun pentru cei care nu au avut sansa sa se nasca cu 10-15 ani mai devreme si sa vada adevarati jucatori: Maradona, Mathaus, Papin, Baggio, Hagi, Stoichkov, Romario, Cantona si ceva mai "proaspetii" Ronaldo, Rivaldo, Zidane, T. Henry. Fiecare dintre ei nu a fost doar un mare jucator de fotbal ci si un simbol ceea ce C. Ronaldo nu poate sa ajunga vreodata. C.Ronaldo e precum un nou gelul de par: atrage atentia pana se imbacseste de praf. A compara Ronaldo cu c. ronaldo este o ofensa adusa primului. |
|
Majin 09.12.2010RE: aoleu .. prea mult Clasic XI dauneaza :)) |
|
Elrond 09.12.2010RE: Numai cineva pana in 16-17 ani poate apara cu atata patos un jucator precum C. Ronaldo. Uite spre exemplu ce juca Baggio (de care sunt sigur ca nu ai auzit). http://www.youtube.com/watch?v=eofx9bZlSvMCauta pe Youtube filme pentru fiecare si ai sa vezi diferenta. Sunt mandru sa zic ca acest C. Ronaldo nu valoreaza nici jumatate din ceea ce facea, spre exemplu, Hagi pe teren. Toti cei care i-am mentionat mai sus s-au remarcat prin caracter, spirit de echipa, spirit de lupta, nu doar tehnica. C. Ronaldo are doar tehnica in ceea ce priveste caracterul si spiritul de echipa acestea ii lipsesc asa incat niciodata nu-i va putea egala pe acesti jucatori de legenda e mult prea arogant si ingamfat ca sa devina cel mai bun. |
|
Majin 09.12.2010RE: bine ma adultule traieste tu in lumea ta de mult .. eu traiesc in prezent ;) |
|
Italianul 09.12.2010RE: Bah tu taci.....nu vezi ca te contrazici singur ... |
|
Majin 09.12.2010RE: dispari ma pesona non grata |
 |
Mutulik 09.12.2010RE: Comparatia intre acei jucatori si C Ronaldo sau Messi nu se poate face dupa parerea mea, datorita fotbalului practicat in acel timp si fotbalul de azi. Ma uit la videoclipul cu Baggio si nu pot accepta ca valoarea fundasilor din acele zile e aceeasi cu a celora din ziua de azi. Dupa parerea mea e ca Messi si C Ronaldo sunt cei mai buni fotbalisti din istorie.. Amandoi mai au multe de demonstrat.. Fiecare isi are locul sus.. Pele, Maradona, Ronaldo, Zidane, Ronaldinho.s.a. PS: cam mult patriotism in fraza: "Ronaldo nu valoreaza nici jumatate din ceea ce facea, spre exemplu, Hagi pe teren. " - exagerata.. cu toate ca l-am prins si eu pe Hagi si ramaneam fascinat cand inscria cu Monaco un gol de la 40 de m.. din lateral intr-o seara de CL. |
|
pele.buga 09.12.2010RE: Eu nu-mi aduc aminte niciun meci memorabil de-al lui Hagi, si am aproape 20 de ani. E ciudat ca tu ai o asa buna tinere de minte. Cati ani aveai cand Hagi facea furori la Galatasaray, 3-4 ani ? |
 |
DRG 09.12.2010RE: Nu mi se pare deloc exagerata... Hagi a castigat Cupa Campionilor cu Steaua, Cupa UEFA cu Galata, Supercupa Europei (de 2 ori, cu Steaua si cu Galata), 3 campionate cu Steaua pe vremea cand facea furori in Europa, 4 campionate in Turcia cand Galata era printre cele mai tari echipe europene, Supercupa Spaniei de 2x, aproape toate din postura de CAPITAN, nu de atarnache care freca banca de rezerve. Sa mai zic de cele 125 meciuri pt nationala (aia care inainte se califica la toate turneele) si de cele 35 de goluri inscrise doar pt nationala, desi nu a jucat pe postul de atacant? Ii cam uitam meritele doar pentru ca e agramat si pt ca vine din Romania... Dar e pe locul 25 in topul celor mai valorosi 100 de fotbalisti din lume, inaintea lui Zidane, Romario sau Gullitt. A reusit C Ronaldo jumatate din performantele astea? |
 |
DRG 09.12.2010RE: Ce am zis eu nu are nicio legatura cu ce ai postat tu. In linkul tau e un clasament (vechi de peste 2 ani, de pe vremea cand CRonaldo juca la Man Utd) in care apar doar fotbalisti aflati in activitate, in timp ce eu am enumerat realizarile lui Hagi ca fotbalist la echipa de club si la nationala, si intrebam daca CRonaldo a ajuns la acele performante pana acum. |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 10.12.2010RE: Cati ani are Hagi si cati Cristiano Ronaldo? Cred k e nevoie de inca cativa ani sa ne dam seama ;) |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Topul ala e din 2008 si nu e topul celor mai valorosi fotbalisti din toate timpurile ;) ! Kaka pe locul 5? Pai ala nu l-am mai vazut pe teren de cateva luni, cum sa fie in fata lui Xavi si Iniesta, care au castigat si EURO 08 si WC 2010 si toate trofeele posibile cu Barcelona in 2009? |
|
nume_nepermis_1015 10.12.2010RE: Nu compara tu Kaka-ul de la Milan şi cel de la Real... Când Kaka lua UCL şi WC, Xavi şi Iniesta, încă îţi gustau mucii, jucând fotbal fără să ştie ce e ăla. Realul a stricat FOARTE MULŢI jucători şi nu cred că e nevoie de ´egzemple` ;) |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Eu l-am comparat? Ala a pus un top cu jucatori si Kaka era pe locul 5, si am specificat ca acel top e din 2008, deoarece in prezent Kaka nu are cum sa fie peste Xavi si Iniesta deoarece nu a mai jucat fotbal de ceva vreme! Cati ani are Kaka? Cred ca 28 de ani, nu?! Xavi are 30 de ani... nu stiu care din ei si-a gustat ultimul mucii. |
 |
miTzuliK 09.12.2010Cand intr-o propozitie apar cuvintele Ronaldo (Luis Nazaria da Lima Fereira) si Cristiano Ronaldo, intre aceste nume trebuie pus si un '>'. Sau daca in propozitie apar invers, adica Cristiano Ronaldo si Ronaldo (Luis Nazaria da Lima Ferreira), trebuie pus semnul invers '<'. |
|
nume_nepermis_1015 09.12.2010Hai măi, nu´l mai degeneraţi pe Ronaldo, nici pe departe nu este atât de slab. O singură chestie: Nu mai comparaţi jucătorii !! Nu există 2 jucători la fel, fiecare are stilul lui, imaginea lui în timpul jocului. Fiecare este unic. Toată treaba asta, cu " x e mai bun ca y ", nu face să deducă faptul că sunteţi invidioşi. El este unde este, restul lumii şi´ar dori ! Poate asta e diferenţa, între noi şi ei. |
 |
DRG 09.12.2010Ronaldo e fotbalistul meu preferat all-time. Niciun atacant modern nu a fost complet, asa cum era Ronaldo: viteza, inteligenta, forta bruta, tehnica impecabila si capacitatea de a scoate din joc 4-5 adversari prin cascade de driblinguri. Vad atatea pareri ale celor mai mici care nu l-au prins pe adevaratul Ronaldo si ii aduc laude peste laude lui Cristiano Ronaldo. M-am uitat la aproape toate clipurile cu acest personaj si tot ce am vazut au fost biciclete la 3 metri de adversar, urmate de o pasa inapoi, sau de faze in care scoate maxim un jucator din joc. OK, bate bine lovituri libere, e oportunist si rapid, are si sut, dar cei doi nu pot fi comparati, nici din punct de vedere al realizarilor si nici ca spectacolul pe care il creeaza. |
|
Kenvelo 09.12.2010RE: Ai o dreptate colosala ! Pentru mine Ronaldo ramane cel mai bun atacant all-time. |
|
Kenvelo 09.12.2010Nu-l mai comparati cu Cristiano Ronaldo pentru ca este o mare greseala. In anul 2002 cand Ronaldo castiga de unul singur aproape acel campionat mondial (marcand daca nu ma insel ambele goluri ale meciului) domnul CR9 se uita la televizor si dorea sa fie ca el. Se apropie ca stil de joc, dar din pacate sa dovedit in in meciurile cu miza, nu prea a reusit sa rupa ritmul. |
 |
DRG 09.12.2010RE: Golgeterul campionatului mondial din 2002, cu 7 sau 8 reusite, dintre care 2 in finala cu germania. Asta in conditiile in care toata presa se intreba, la inceputul competiei, daca va reusi sa se impuna macar ca titular. |
|
Cipi_bos 09.12.2010RE: Tin minte finala aia, Oliver Kahn a facut niste greseli impardonabile, totusi nu-i sustrage cu nimic meritele lui Ronaldo, care a reusit sa profite. A fost o isterie in Brazilia, mergeau brazilienii cu pancarde uriase pe strazile orasului Rio de Janeiro. |
 |
DRG 09.12.2010RE: http://www.youtube.com/watch?v=2KyPphE9uu4La primul gol: el a pierdut mingea, el a recuperat-o, a pasat, si cand coechipierul lui a sutat, el deja alerga sa speculeze o eroare a portarului, care chiar a aparut :). Definitia atacantului. |
|
Majin 09.12.2010RE: nu a fost prea greu so bage in poarta :) cu poarta goala:)) |
 |
miTzuliK 09.12.2010RE: Omule, el se referea mai mult la faptul ca Ronaldo, cand a vazut ca, colegul sau suteaza, a alergat sperand la o eroare a portarului... asta inseamna sa fii un vulpoi in fotbal. Efortul e de apreciat. |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 09.12.2010RE: Era singurul lucru pe care putea sa l faca , dăăăăh , orice atacant face asta , dar greselile vin foarte foarte rar , si Ronaldo cum era un fotbalist de renume vai imediat i s a atribuit acest merit ::-J |
 |
DRG 09.12.2010RE: Dar clipul pus sus de tot, la topic, l-ai vazut? :)) "era singurul lucru pe care putea sa-l faca" -> Gizas, de unde a venit asta? |
|
Cipi_bos 09.12.2010RE: Ai 19 ani, ai trecut demult de varsta la care sa urmaresti la un jucator numai executii spectaculoase, din punctul meu de vedere secventa dintre secundele 12-17 ii scuipa in frunte toate fazele lui Cristiano. |
 |
DRG 09.12.2010RE: Mda, no offence dar noi doi nu vom putea purta un dialog normal pe aceasta tema. |
|
Italianul 09.12.2010RE: Nu te pune la limita creierului lui...el numai cu C.Ronaldo e parca ar fi frate cu el......macar de ai fi tu bun sa te lauzi cu tine nu cu performantele lu C.Ronaldo.. |
|
Majin 09.12.2010RE: kastore mai bine taci.. la 14 ani ai tai mas duce sa ma joc lego :-j |
|
Italianul 09.12.2010RE: corect e m-as duce* ...la 14 ani stiu..tu la 17 inca inveti sa scrii |
|
Majin 09.12.2010RE: de aceea nu am mai zis nik .. fiecare cu parerile lui |
 |
addyyM 09.12.2010Chiar a vost un jucator mare si ramane in instorie .. |
|
LNDLR 09.12.2010In minutele 67 si 79 a marcat Ronaldo in finala cu Germania :D |
 |
PargheL-21- 09.12.2010OFF TOPIC ! DRG! Ai voie sa fi moderator daca ai avertisment ??? |
 |
DRG 09.12.2010RE: A fost singurul lui derapaj. In plus, a demonstrat de mult timp ca detine calitatile necesare pentru a deveni moderator. |
|
nume_nepermis_1015 09.12.2010RE: Eu i-aş şterge avertismentul, sunt perfect de acord cu ceea ce i´a spus userului respectiv ! |
 |
miTzuliK 09.12.2010RE: E doar ciuda aici, ma. :)) |
|
Masterlukaek1 09.12.2010Cel mai mare atuu a lui Ronaldo e că avea caracter.. doar treaba că a fost şi la barca şi la real şi la milan şi la inter îi mai scade, dar nu era aşa fiţos ca ronaldo, care după meciu cu Spania de ciudă a scuipat camera.. nu-o suport pe Ronalda asta.. |
 |
-Emil- 09.12.2010RE: Esti fan Barca si asta spune tot... ...dar sunt de acord cu tine :D |
|
Catuztu 09.12.2010eu tot la parerea me e ca Messi e peste ambii RONALDO are driblingu lui simplu fara smecheri cele mai bune pase si gol dupa gol |
 |
DRG 09.12.2010RE: Corect :) |
|
Squar 09.12.2010ronaldo cel prezentat in video a fost de 100 de ori mai bun ca cristiano ronaldo asta e numai in fite. :-j |
|
WhiteManBlue 09.12.2010Uitati-va la golul lui Cristiano Ronaldo din meciul amical cu Spania am ramas un pic perplexat la ce a reusit sa faca acolo:D |
|
Cipi_bos 09.12.2010RE: Probabil inca n-a iesit din starea de euforie dupa ce a vazut golul. :)) |
|
WhiteManBlue 09.12.2010RE: da stiu e un termen mai complicat din punct de vedere lexico-gramatical,dar cum zice si Popeye Marinarul,Dragi Concetatenii Sa traiti bine,dar bani :)))halal de presedinte mai avem off topic mi-ai adus aminte de el catalin dupa acest termen!:)) |
|
Milanezu. 09.12.2010RE: Sunt de aceeasi parere!:) |
 |
miTzuliK 09.12.2010Ba, mai lasati-ma cu Messi, Zidane si Baggio... or fi si ei buni da' subiectul de discutie e altul. |
|
Btz.07 09.12.2010Ronaldo intradevar.. era un mingicar desavarsit... cat despre driblingul in viteza..si viteza de reactie.. jos palaria.. ce sa mai zici.. te uiti la acel filmuletz si tare te bate gandul sa optezi pentru el in fata lu CR7... era mai bataios.. mai brutal.. CR7 este cu mult peste insa la lovituriile libere.. e cel mai bun de pana acum.. are si el viteza.. dar aratatzi`mi mie ceva nou la el inafara de incursiuniile in lateral si centrare.. sau bicicleta ce o mai face.. oricum demult nu sa mai vazut o faza de sensatie.. Ronaldo nu facea numai una intr-un meci.. facea 10 astfel de faze.. era el c`am "ratangiu" dar era genul de fotbalist pe care nu puteai sa nu`l observi pe teren.. oricum sunt aman2 2 jucatori de marca cu diferite atuuri si lipsuri. app: CR7 unde a fost le meciul cu Barcelona? ( in astfel de meciuri se observa mari jucatori.) |
 |
DRG 09.12.2010RE: "Ratangiu" cum era, tot a dat 62 de goluri in 97 de meciuri pt nationala Braziliei :D Si la cluburi: 1993 Cruzeiro 14 (12) 1994–1996 PSV Eindhoven 46 (42) 1996–1997 Barcelona 37 (34) 1997–2002 Inter Milan 68 (49) 2002–2007 Real Madrid 127 (83) 2007–2008 AC Milan 20 (9) 2009– Corinthians 31 (18) ---> asta la 100+ kile :D |
|
Elrond 09.12.2010"CR7 unde a fost le meciul cu Barcelona? ( in astfel de meciuri se observa mari jucatori.)" Pai nu stii unde era? Era chiar pe teren, se pregatea intens (adica se "pastra") pentru meciul cu Valencia ca na, ce sens avea sa fuga cu fundasii Barcelonei in afara decat sa se faca de ras? |
|
cRAzY_LooP_OnE 09.12.2010Ronaldo grasutul mult peste Cristiano :-j . Ala chiar a fost fotbalist adevarat , printre cei mai buni din istorie : > ! |
|
A.L.E.X.U 09.12.2010Nu au acelasi post , dar Cristiano Ronaldo are un avantaj in fata lui Ronaldo : constanta . ''Grasutul'' era un fotbalist genial , insa oscilant . In timp ce Cristiano e constant . Fenomenul Ronaldo a disparut pentru mine in 2005 , pe la 28 de ani ! Convocarea de la 2006 WC a fost doar ca sa devina goalgheter all time al cupei mondiale ! Iar apoi a fost accidentarea aia urata ! |
 |
DRG 09.12.2010RE: Singurul motiv pt care Ronaldo nu a fost constant au fost accidentarile dese si foarte, foarte grave. Daca era ferit de ele, poate ne intrebam acum cine a fost mai bun, Pele, Maradona sau Ronaldo... C.Ronaldo are calitatile lui, dar nu se va compara niciodata cu Maradona sau Pele. Poate doar Messi sa reuseasca performanta asta, daca va ramane la fel de serios. |
|
pele.buga 09.12.2010RE: 30 din lovituri libere si penalty-uri ! |
|
cRaZyAleX 09.12.2010RE: Habar n-ai cand faci afirmatia asta :) Eu zic sa te documentezi. Eu nu iti spun ca Ronaldo e mai bun ca Messi , asta este ceva subiectiv , fiecare are parerea lui si gusturile lui , dar nu poti nega ca acest nou Ronaldo, Cristiano , este alaturi de Messi cu doua trei clase peste ceilalti la modul ca doar ei doi pot lua o actiune pe cont propiu si o pot termina in gol. Ronaldo cu Valencia a decis meciul si niciun gol nu a fost din lovitura libera ;) Ronaldo cu Auxerre a dat pasa de gol si gol... Ca sa-l inslavesti pe unul din ei , nu trebuie sa-l injosesti pe celalalt. |
|
AtemMuto 09.12.2010RE: poate e bun, dar nu e un tip pe care il respect ... comportamentul lui nu corespunde unui fotbalist mare ... |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Habar nu am? Cauta video-clip cu toate golurile lui la Real si le numaram pe cele din lovituri libere si penalty-uri. Am zis eu ca nu are talent, ca nu e un fotbalist de valoare? Dar dupa parerea este sub Messi si este MUUUUULT sub Ronaldo brazilianul! |
|
cRaZyAleX 10.12.2010RE: Nu trebuie sa caut videoclipuri :) Spre deosebire de tine eu vad toate meciurile lui Real Madrid si stiu foarte bine cate goluri a marcat din penalty si cate din lovituri libere. Nu stiu numarul exact dar iti spun sigur ca sunt sub cele 30 de goluri scrise de tine. |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Ciuda? Imi ia mie painea de pe masa? Joaca pe banii mei sau de ce sa-mi fie ciuda, ca nu inteleg ?! Citeste ce scrii inainte sa dai trimite, ca esti penibil! |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 10.12.2010RE: Omule tu esti frustrat:)) , se vede clar , barcelona este echipa momentului fara indoiala ;) , da tu nu castigi nimic daca te iei de unu si de altu aici :)) , de ce compari tu pe un jucator care si a terminat cariera cum e ROnaldo cu unul care abea o incepe (Cristiano ) , |
 |
DRG 10.12.2010RE: Pai asta era tema discutiei :-) |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Dar tu ce castigi daca te transformi pe aici, incercand sa ne convingi pe noi ca Ronaldo Cristiano, e cel mai bun fotbalist? |
|
Sparr0w 09.12.2010http://www.youtube.com/watch?v=TvjH0DS2Cyw&feature=relatedC.Ronaldo mult mai bun ca Ronaldo .. si mai folositor echipei . C.Ronaldo nu joaca varf cum juca Ronaldo si tot macheaza meci de meci . C.Ronaldo cel mai bun la lovituri libere din lume, Ronaldo habar nu avea de lovituri libere . C.Ronaldo mai bun la cap ca Ronaldo. Viteza mai mare.. driblinguri mai spectaculoase ! |
|
R.Davidnou venit 09.12.2010RE: te inseli amarnic |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Cand vad ca scrieti "driblinguri mai spectaculoase", imi vine sa va plang de mila! Abia v-a dat parul la subrat si sunteti mari cunoscatori in ale fotbalului. Cand Ronaldo facea furori la Barcelona, Inter, PSV, Real Madrid, Brazilia si la ce echipe a mai jucat, nici macar nu aveati cablu TV. Va uitati toata ziua la o cutie si ziceati ca-s desene animate! |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Te inseli foarte , foarte mult Juninho poate vrei sa zici ca este cel mai bun la lovituri libere :) La capp =)))))) |
|
D@d3s 09.12.2010Va dati si voi cu parerea aici :-j |
|
Efe 10.12.2010Ma, nu ma pricep eu prea mult la fotbal. Abia fac diferenta intre aut si corner, si mi-a luat foaaaarte mult timp sa inteleg ce-i ala un offside. Dar pana si eu, cand aud de Ronaldo, ma gandesc la nenea asta negru. :D |
|
AlexBuga 10.12.2010RE: Bine tantiii...dar cred si eu ca te gandesti la nenea asta negru pentru ca atunci cand erai mic nena tati al tau se uita la meciurile cu el si automat ca... Capisci ?;;) |
|
Efe 10.12.2010RE: Cand ti-oi da o tanti dupa ceafa... Si eram micĂ. Asta una la mana. Doi... Acum ma uit mai mult la fotbal, dat fiind ca stau cu un prieten microbist si fan Real Madrid, asa ca nu prea se pune ce ai zis tu mai sus. Mie, una, Cristiano Ronaldo asta mi se pare un filfizon gelat si cu tone de talente in cap. Poa' sa fie talentat, nu zic nu, da' eu raman la parerea mea. |
|
AlexBuga 10.12.2010RE: Bine tanti. Sarut`mainile ! Nu dadea prea tare ca stiu bataia ca doar am mai luat :)))))) |
 |
DRG 10.12.2010RE: Pe mine unu' m-ai convins. |
|
AlexBuga 10.12.2010RE: Pe mine , cu siguranta nu ! Try again tantiii :* |
|
Efe 10.12.2010RE: :)) E, da. Parca eu asta vroiam, sa te conving. :-@ :* |
|
AlexBuga 10.12.2010RE: Am invatat sa nu ma mai contrazic niciodata cu fete pe teme de fotbal , pentru ca ma enervez ... Nu stiti despre ce e vorba dar va place sa va contraziceti ca sa fie ca voi sa ne demonstrati ca va pasa si voua si ca puteti sa intelegeti. Dar, tu esti un caz aparte si stiu ca nu te contrazici aiurea (asta doar asa ca sa nu ma bati prea rau:))))) ) P.S. Spor la impachetat , drum bun si somn usor ! :* |
|
FIFA.Alex 10.12.2010C.Ronaldo e mult peste ronaldo din filmulet ala e un gras care nici nu alearga cum alearga C.Ronaldo si din filmulet am vazut ca mai multe ratari are Dupa parerea mea cei mai buni fotbalisti sunt:C.ronaldo,Ronaldinho(la vremea lui), Zidane,Robinho si etc |
 |
maruz 10.12.2010RE: Macar sa fi tu un gras care nici nu alearga :| |
 |
DRG 10.12.2010RE: Grasul ala ratangiu a dat 309 goluri in 440 meciuri, deci nu a jucat fotbal chiar degeaba. "Ala e un gras care nici nu alearga cum alearga C.Ronaldo" - asta arata cata cultura fotbalistica ai. Ronaldo, la batranete si dupa multe accidentari, cand juca la Real Madrid, cu kilogramele lui extra, era cel mai rapid din toata echipa la sprint, asta ca sa iti faci idee despre cum alerga cand era mai tanar. Iar legat de jucatorii grasi... Poate ai auzit de "butoiasul atomic", era un fraier gras, pitic si paros, cica ar fi cel mai bun fotbalist al tuturor timpurilor. Nu mai stiu cum il chema, parca incepea cu M... |
|
WhiteManBlue 10.12.2010RE: 'Butoiasul atomic' jucator de elita a jucat pe la Napoli el:))) |
|
WhiteManBlue 10.12.2010Eu sunt de parerea asta,ca sunt doi jucatori total diferiti,ronaldo castorul sau grasutul cum ii ziceti voi era un atacant pursange pe cand cristiano iti face cu totul altfel jocul are un alt stil o alta mentalitate de joc,eu sunt de parerea ca cei doi au fost doi jucatori foarte buni,cristiano mai este incontinuare dar nu are rost sa ii comparam parerea mea!ca sa zic adevarul imi placea mai mult ronaldo cel vechi fiindca era mult simpatic avea stilul sau inconfundibil!:D |
|
kRisTian0nou venit 10.12.2010RE: Cristiano Ronaldo e cel mai bun jucator de fotbal, nu o sa mai vezi la nimeni sa dribleze asa ca el si sa dea suturile alea care nu le poate para nici un portar;), messi ia mingea la picior si se duce cu ea pana in careul advers si da sut...asta ca are viteza, dar el nu stie ce e ala sa scoata mai multi adversari din joc...se duce cu migea pe centru si alearga cu ea ca nebunu dupa paseaza si dupaia primeste pase in careu sau aproape de careu... |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 10.12.2010RE: Se vede , prosti ca tine care nu au ce face , cauta faze pe net cu cristiano ronaldo knd se prefacea la un fault , =))) , nu esti slab , esti anorexic frate , fiecare jucator s a prefacut , si ronaldo si messi si toti , dar tu esti asa inchis la minte incat cauti filmari numai cu Cristiano ROnaldo , esti atat de prost incat il faci pe Becali sa para destept :-J |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Intai imi zici ca sunt slab din punct de vedere mintal, acum imi zici ca sunt anorexic. Anorexia este o tulburare psihica, care ii face pe unii sa se infometeze, deoarece nu sunt niciodata multumiti de aspectul lor fizic. Spre bucuria mea nu sufar de aceasta boala. Pentru un simplu jucator de fotbal, care il idolatrizezi, ai ajuns sa ma jignesti. Ai fi in stare sa omori pe cineva, daca ti-ar spune ca Ronaldo Cristiano e un jucator slab din punct de vedere valoric. Cu fiecare mesaj care-l postezi, imi dovedesti nivelul tau de conversatie si de intelegere a lucrurilor ce se petrec in jurul tau. Nu trebuie sa fii la dictare sau la ora de romana ca sa scrii corect gramatical. Dovedesti nivelul tau de inteligenta prin felul in care scrii si te exprimi. Avand un mod civilizat de exprimare si un scris corect gramatical, te respecti pe tine insuti, parerea mea! Ma asteptam la mai multe de la cineva care a atins varsta de 19 ani. Te las in lumea ta, cu ideile tale si perceptiile tale! |
|
Red-Dawnnou venit 10.12.2010RE: Ma bucur ca ai putut cauta pe google ce inseamna anorexic , totusi nu sunt singurul care a insultat :) , alceva , aici vorbim despre un jucator care si a terminat cariera Ronaldo , si unul care nici n a ajuns la mijloc Cristiano Ronaldo, chestia e ca Cristiano Ronaldo marcheaza meci de meci , kiar daca nu joaca pe post de varf , ceea ce este remarcabil ;) |
|
pele.buga 10.12.2010RE: Nu am cautat pe Google, stiam de ceva vreme din unele stiri, care apar pe ProTV.ro, despre fete care sufera de anorexie. Exagerezi! Nu marcheaza chiar meci de meci. Si Ronaldo brazilianul marca aproape meci de meci, si Messi marcheaza aproape meci de meci. Asta nu e de-ajuns pentru a fi cel mai bun fotbalist al tuturor timpurilor! |
|
Sparr0w 11.12.2010fzr.pele91 asta e mare cunoascator al fotbalului ce stiti voi =)) |
|
Sparr0w 11.12.2010Auzi Cristiano e slab din punctul lui de vedere =))))))))))) doamne !! esti tare ma !! :)) tare rau ! :)) |
|
pele.buga 11.12.2010RE: Unii copii nici nu merita sa le dai un pahar cu apa la cat sunt de d...estepti! Pune-ti o pereche de ochelari, poate asa intelegi mai bine ce citesti. Mai scriu odata, si pentru aia care stau prost cu vederea! Cristiano Ronaldo, este un jucator valoros, talentat, bun, mare, etc......DAR nu este cel mai valoros, talentat, bun, mare, etc. din toate timpurile! Dupa parerea mea, cei mai talentati, valorosi, buni, mari jucatori din toate timpurile au fost: Pele, Maradona, Ronaldo si Ronaldinho. Cristiano Ronaldo este mai slab DECAT Ronaldo, dupa parerea mea! Daca nu stii sa faci diferenta dintre "este slab" si "este MAI slab DECAT...", du-te baiatule la scoala!!! Ii dau mare dreptate lui Balexis cand zice "M-am saturat de oameni prosti" in topicul ala! |
|
cRaZyAleX 11.12.2010@ fzr.pele91 : Hai sa-ti arat o faza in care Messi se preface ca a fost lovit de un glont de calibrul 50 : http://www.youtube.com/watch?v=0QfSNFsY18w . Mai vrei una recenta ? http://www.youtube.com/watch?v=8iVmRFPFHsw Uita-te aici si iti repet , nu mai incerca inutil sa dovedesti ca Ronaldo este doar un simplu jucator pentru ca nu e asa. Pana sa ajunga la Real toti spuneati ca este un discotecar si un vagabond. Cand a ajuns aici v-ati luat de caracterul lui. Nu zic ca e usa de biserica Ronaldo , fiecare are caracterul lui , insa daca acest jucator are acel caracter este pentru ca este foarte ambitios si nu-i place sa piarda nici la table. Nu cred ca are de a face caracterul din teren cu cel din afara terenului. Chiar eu pot spune ca atunci cand joc fotbal ma pot enerva inclusiv cu prietenii mei ( nu o data mi s-a intamplat sa ma supar din cauza fotbalului cu cel mai bun prieten ). Dar asta nu inseamna ca si in afara terenului este un ingamfat sau un egoist precum voi incercati sa-l desenati aici. Inca o data : pentru a-l inslavi pe Messi nu trebuie sa-l injosesti pe Ronaldo ;) |
|
pele.buga 11.12.2010RE: In ambele faze a dramatizat, dar in ambele a fost lovit... nu poti nega asta! In prima faza este facut "sandwich" de cei doi, iar in a 2-a este lovit clar cu umarul peste fata. Poate a simulat si el, dar a fost lovit peste fata... spre deosebire de C. Ronaldo, care a fost lovit peste umar si el a pus mana la fata! Nu incerc sa injosesc pe nimeni. Asta e parerea mea despre acest jucator, Cristiano Ronaldo. E talentat, are valoare, dar se da prea mult in figuri si nu-i prinde bine. Mie nu-mi place de el nici inafara terenului. Apare pe plaja in boxeri roz, plateste o ***** sa-i faca un copil, figuri de cocalar. Cand a fost intrebat, care este cel mai bun jucator din toate timpurile dupa parerea lui, a raspuns " EU " ! |
|
cRaZyAleX 11.12.2010RE: Nu te contrazic ca ar fi ingamfat , insa uneori e mai bine sa fi asa decat sa fi un modest fals si sa dai dovada de ipocrizie. Ronaldo o fi spus ca el este cel mai bun deoarece el crede ca poate sa ajunga cel mai bun. La varsta lui nu stiu cati jucatori aveau atatea goluri marcate jucand in campionate mari. Sincer sa fiu , Messi nu cred ca ar face fata jocului din Anglia spre exemplu. Ronaldo are toate sansele sa devina cel mai bun jucator din istorie , problema este ca noi toti avem o prejudecata mare : Pele si Maradona. Chiar daca pentru mine Messi este cel putin la fel de bun ca Maradona sau Pele , el niciodata nu va fi considerat cel mai bun din istorie. Ronaldo la fel , mi se pare mai complet decat Pele spre exemplu , dar nu va fi declarat cel mai bun din istorie. Pentru asta ar avea nevoie sa castige vreo 5 Champions League la rand cu Real Madrid , o cupa mondiala cu Portugalia si un campionat european... Slabe sanse :) Cat despre aia de spui tu ca a platit-o ca sa-i faca un copil , cred ca vorbesti in necunostinta de cauza :) Nimeni nu stie bine despre ce e vorba , dar te asigur eu ca Ronaldo nu a platit pe nimeni sa-i faca un copil. Nu e vreun urat ca sa aiba nevoie de cineva ca sa-i faca un copil. Pur si simplu a fost un accident iar copilul lui este un '' latex spart '' :D Dar cred ca acest copil l-a facut pe Ronaldo sa fie mai matur... In alta ordine de idei, Ronaldo a fost si el lovit in acea faza , nu in umar ci in gat ;) |
|
pele.buga 11.12.2010RE: Bine, in umar sau in gat, dar la sfarsit punea mana la nas sa vada daca ii curge sange. In fine, nu ma mai contrazic... un fan al lui Real si un fan al Barcei, nu vor fi niciodata de acord :D! Eu mi-am spus parerea, este un jucator bun, dar mie nu-mi place. Il apreciez mai mult pe Messi, tu-l apreciezi mai mult pe Ronaldo. Depinde din ce punct de vedere privesti fotbalul, dar nu-mi poti lua dreptul la parere! Ai dreptate, poate Messi n-ar face fata la fel de bine in Anglia cum face in Spania, dar asta nu inseamna ca nu e un jucator de mare valoare! De-abia am venit de la un fotbal, in echipa adversa era un baiat care joaca la juniorii lui Otelul. Sa vezi cate figuri pe el, daca-i luai mingea cerea fault. Cica e jucator de fotbal, dar se vaita mai rau ca o femeie, imi venea sa-l bag de unde a iesit. Avea niste figuri parca era Ronaldinho, cand defapt el este rezerva la 20 de ani la juniori! Urasc genul asta de jucatori. In legatura de copil, citeste aici http://www.click.ro/sport/fotbal_international/Cristiano-Ronaldo-platit-femeie-baiatul_0_988101246.html ! Cristiano Ronaldo: "Vă informez cu bucurie şi emoţie că am devenit tată de băiat. Aşa cum m-am înţeles cu mama copilului, care preferă să rămână sub protecţia anonimatului, băiatul este sub tutela mea." . Nu e urat deloc, ba dimpotriva, dar arata-mi tu o femeie care sa o opresti pe strada si sa-i zici "Auzi, nu-mi faci si mie un copil, ca eu ma numesc Ronaldo?" ! A aparut si o stire pe un site, unde scria ca Ronaldo a avut preferinte... femeia sa aiba ochii nu stiu cum, sa aiba o anumita inaltime, sa aiba parul de o anumita culoare. Astea se numesc mame surogat sau "purtatoare", va intelegeti la bani, te culci cu ea si peste 9 luni iti da copilul in custodie! |
|
cRaZyAleX 11.12.2010RE: Daca te iei dupa stirile din click... Iti spun eu ce a facut Ronaldo : s-a culcat cu o chelnerita si din greseala s-a nascut acest copil. Pentru a nu da amanunte toata viata ei si sa traiasca din aceasta ''relatie'' , Ronaldo a platit-o pe acea domnishoara , ca sa-i inchida gura , sa nu il bestejeasca prin presa cum vrea ea :) |
|
cRaZyAleX 11.12.2010Din pacate nu am citit toate comentariile asa ca imi retrag afirmatia asta : '' pentru a-l inslavi pe Messi nu trebuie sa-l injosesti pe Ronaldo ;) '' deoarece am citit ca ai scris undeva ca sunt la fel de buni sau cel putin ai spus ca ambii au valoare. In alta ordine de idei : Cristiano Ronaldo nu si-a trecut C. Ronaldo pe tricou la Real Madrid deoarece Florentino Perez a avut respect fata de lumea care in trecut cumparase tricouri cu Ronaldo grasutul si l-a sfatuit pe acesta sa-si treaca doar Ronaldo. In acest mod , copiii care aveau tricoul cu nr. 9 din anii cand grasutul juca la Real , au putut sa-l scoata din nou din sifonier sa si-l puna pe ei ca si cand ar fi ceva nou. Cel putin asta s-a spus la tv aici. E adevarat ca si la nationala are trecut pe tricou Ronaldo , dar asta nu inseamna ca nu are respect fata de '' Il Fenomeno ''. Uite ca sa-ti dau un exemplu : dupa ce s-a retras de la nationala Figo ( prin 2005 ) , Ronaldo din respect pentru Figo si-a pastrat numarul 17 desi putea foarte bine sa preia numarul 7. Ronaldo l-a respectat pe Figo si a preluat numarul 7 abia in 2006 dupa retragerea finala a fostului astru portughez. |
|
marty 12.12.2010singurul si unicul nr 9 al realului....mereu mi-a placut de jucatorul asta ...cand juca la real , desi era cam plinut , mie mereu mi-a placut ...ce rau mi-a parut cand a parasit bernabeul :(...golgeter-ul madridului fara indoiala .....ar trebui nr 9 nici sa nu mai fie folosit , pt ca doar el a fost singurul nr 9 :D |
|
Klaas-Jan-Huntelaar 13.12.2010Sa ne gandim putin , ce coechipieri avea Ronaldo alaturi pe atunci , iti spun eu , Zidane ,Roberto Carlos , Raul , Ruud Van Nisterloy , etc , nu stau sa enumar toata echipa realului de atunci , Cristiano Ronaldo pe cine are alaturi ? , Angel Di Maria , Khedira , Ozil si altii care nu au ce cauta la Real . Ca sa fii un jucator mare , trebuie sa primesti si pase de calitate ori Cristiano Ronaldo nu poate lua mingea din fatza lui Casillias si sa o duca in poarta adversa de unul singur. Messi pe cine are la Barca , pai uite ,il are pe Xavi , care e acolo de ani de zile la fel ca Messi ;) , Puyol , Iniesta , Pique , Abidal care tot asa sunt jucatori foarte vechi ai Barcelonei si se cunosc unu pe celalalt ca in palma , depinde foarte mult si de capacitatea echipei de a colabora , ori Cristiano colaboreaza cu niste ,,tentative" de jucatori care nu sunt decat cu nasul pe sus prin cluburi , ca deh , joaca la real :) . |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Kaka , Benzema , S.Ramos , Carvalho ... stai linistit ca sunt jucatori de valoare:) |
|
Kh3ops 13.12.2010RE: =)) da, corect . |
|
Bob-Villa 20.12.2010Ronaldo a fost un ratangiu :) , a dat si goluri dar rata foarte mult din fatza portii :) , spre deosebire de cristiano ronaldo care rateaza foarte rar din fatza portii si 90% din loviturile libere sunt gol :) |
|
BlueMan 21.12.2010RE: Unde pot sa vad si eu procentajul asta ? /:) |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Uite te tatica la video ul pus de gaby , primul :) |
 |
Marius 21.12.2010RE: vorbesti in necunostinta de cauza ..cristiano ronaldo rateaza mai mult decat ronaldo , nu se poate compara .. |
|
Bob-Villa 23.12.2010Ba ma lasati ? Ronaldo ce face ? , dribla dar cand ajungea in fatza portii obosit ? rata , am vazut in multe videoclipuri asta si la tv :-J , Cristiano da goluri din lov libere de la 37 ,40 de metrii , asta a fost jucator chinuit de mic , Ronaldo care l tot preaslaviti voi a plecat dintr un mediu bogat cu sanse mari sa ajunga cineva , juca cu o pitipoanca in telenovele (mai cititi wikipedia ;) ) , la aceeasi varsta Cristiano facea antrenamente din zorii diminetzii pana seara , de mic a avut necazuri cu banii , tatal i a murit cand el practic era un copil , a dus o foarte urat , dar asta la impins din spate sa devina un mare jucator , cel mai mare din lume fara nici un fel de indoiala ;) , are si un caracter impulsiv dar asta se datoreaza copilariei nefericite care a avut o ;) , habar n aveti va ..... pe voi ziceti k e plangacios da nu stiti de ce plange cand pierde un meci , pentru ca fiecare gol il dedica pentru tatal lui , in fine :-J , Lionel Messi e la fel , taica su a fost pescar ,a fost foarte sarac, dar el batea mingea de la 5 ani , mai tarziu a avut probleme cu hormonul de crestere , era practic prea mic pentru varsta lui , dar a reusit si bravo lui , nu d`alde talente Ronaldo si altii kre li s a oferit totu pe tava , antrenamente cu aparate speciale si alte rahaturi :-J , si mai e o chestie , sa nu compari tu fundasii de atunci cu cei de acum ca faci o mare greseala ;) , fundasii valorosi din ziua de azi sunt mult mai mari decat toti care au fost in trecut :) |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010Ba frate nu o sal comparati voi vreodata Pe "C.Ronaldo" cu adevaratul Ronaldo. Haideti sa va spun eu ce este acest "C.Ronaldo" , este un ingamfat care daca nu ii faci toate conditiile nu joaca , enerveaza nu numai adversari dar si coechipieri , se da mare si tare si face tot felul de scheme care pana la urma le face degeaba ca nu ii reusesc (la 5 m de adversar) , altceva nu cred ca mai are rost sa mai spun . Nu am zis eu ca nu este fotbalist bun , poate o fi dar cu adevaratul Ronaldo nu se compara . Cand ma uit la C.Ronaldo ma uit la un copil de bani gata care joaca fotbal (fitze,arogante si tot felul de chestii) Inca o chestie , C.Ronaldo simuleaza mult la faulturi , cum lai atins a picat :)) , el si Fernando Torres |
|
cRAzY_LooP_OnE 23.12.2010RE: Exact ... Messy nu credca l-am vazut ca se trantea la pamant ca secerat . C.Ronaldo mai si comenteaza la arbitrii , cand nu i se ofera lovituri libere . E un tip foarte ingamfat . |
|
Bob-Villa 23.12.2010Taci ma ca tu vorbesti din capul tau :)) , degeaba sunteti slabi si il criticati ,la varsta cand ,,adevaratul Ronaldo" freca buha pe la telenovele Cristiano tragea de minge , si cand ai zis copil de bani gata , e clar , habar nu ai nimic din ce zici , esti slab rau , nu ai citit ce am zis mai sus ? , in fine dute si aplaudal pe Ronaldo ala adevaratu , prostie mai mare ca asta n am auzit , adevaratul? da ce ma , si a ales cineva numele , hai k esti cu adevarat slab , pa :) |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Man? Daca nu sti sa citesti numai da reply , nu am zis ca a fost un copil de bani gata , am zis ca asta vad eu cand ma uit la el ;) Da este adevaratul Ronaldo , nu i-am ales eu numele Ronaldo lui "C" , dar ca sa-i deosebesc i-am zis Adevaratul Ronaldo grasutului si cu asta Shut Up |
|
cRAzY_LooP_OnE 23.12.2010Cristiano Ronaldo mai are de invatat de la acel numar 9 pe nume Ronaldo adevarat ;) ! Nici nu se compara . |
|
Bob-Villa 23.12.2010Bai fratilor , voi destea de 15 16 ani vorbiti de Ronaldo ? in afara de cateva filmari nici n ati vazut un meci cu el :)) , sa va spun ca Cristiano Ronaldo e cel mai scump fotbalist din istorie , dc oare? Pai va zic eu de ce , pentru ca este cel mai bun din lume si a demonstrat de foarte multe ori asta ;) , are toate calitatile pentru un atacant (viteza , lovituri libere 90% gol din ele , tehnica , stamina , putere , si multe altele ) , pe cand Ronaldo? Dribla si dadea pe langa poarta , sau primea 2 mamaligi de la Zidane si o baga in poarta:))) , baga l tu pe Ronaldo sa joace cu di maria , cu ozil si alte tentative de jucatori , sa vad cat mai este de bun :-J , in fine n am ce sa ma contrazic cu voi :) |
 |
miTzuliK 23.12.2010RE: Care-i diferenta in a vedea live, ca sa zic asa, si in videouri ? Tot aceleasi imagini sunt, iar din video-uri, le vezi mult mai bine. Ai calcat stramb aici. Nu ma lua cu atmosfera de pe stadioane si nu mai stiu eu ce, cu trairea pe moment sa-l vezi dribland, ca nu asta e punctul de vedere aici. :D |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Diferenta prietenul meu , este ca in video uri arata numai fazele bune ;) , in realitate il vezi cum joaca el cu adevarat , si iti spun eu ca nu l depaseste pe Cristiano la nici un capitol , decat greutatea :)) |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: =)))))))))) Ai vorbit degeaba:| , mai bine taceai cu "C.Ronaldo" al tau |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Haide ca dau reply si la acest post :-? Man cand juca Ronaldo lumea murea de foame , mancai muci pe paine si ziceai "da doamne sa prin bulgari" sa vezi o emisiune calumea , ok? Era lumea saraca nu ca acuma , deea "C.Ronaldo" este cel mai scump fotbalist din lume :* , dar nu si cel mai valoros |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: cu fiecare comment pe care il lasi tind sa cred ca ai 10 ani :) , ce stii tu de atunci ma ? poate tu mureai de foame prietenul meu , nu altii , ronaldo a fost la vremea lui cand nu erau asa fundasi buni , acuma ce face? hai ziceti ca e batran si nu mai poate , o laie nu face nimic , pai compara tu pe puyol sau abidal , cu vreun fundas din trecut , hai ca esti penibil :) |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Baaaaa, ce valoare mai au bani in ziua de azi ma? te duci cu 1 leu la magazin , ce mai ei zimi si mie? 2-3 covrigei intr-o pungulita??? In vremea de atunci era 5 bani sau 10 bani o eugenie (ma refer in bani de acum) Tu crezi ca dadea vreo echipa 100 de milioane de euro pe Ronaldo??? Hai ca nu gandesti :)) Vreau sa zic ca bani aveau alta valoare atunci , deasta a ajuns "C.Ronaldo" cel mai scump fotbalist din ziua de azi , pentru ca bani numai au valoarea din trecut :* |
|
Cipi_old 23.12.2010RE: Daca taceai cred ca era mult mai bine pentru tine. Pai tu compari moneda noastra cu euro? :| |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Ba da voi tot nu ati inteles , nu fac comparatie intre monezi ci de valoarea banilor din ziua de azi si valoarea din trecut Shut Up ! Chiar ca sunteti batuti in cap |
|
Cipi_old 23.12.2010RE: De ce comentezi daca nu stii? EURO nu se devalorizeaza cum o fac monedele nationale, nu o sa iti dau tie explicatii, lucrul asta il stie toata lumea, te-ai facut de ras cu raspunsurile de mai sus, am mers mereu pe principiul "daca nu stiu tac sa nu ma fac de ras". |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Hai ca esti tare , si deaia e Cristiano ROnaldo asa scump =)) ? Esti mai mult decat aberant , n are nici o legatura pretul lui Cristiano cu valoarea banului din ziua de azi , dar tu esti prea slab sa intelegi lucrul asta. |
 |
DRG 23.12.2010RE: Daca le mai vorbesti asa celorllati useri vei fi sanctionat. Considera mesajul asta un ultim avertisment verbal. |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: a:)) , tu esti fan de al lui Ronaldo si esti si admin :)) , te inteleg , n ai decat sa ma sanctionezi ;) dar fa bine si vezi ca nu numai eu am jignit aici , asa ca daca voi fii sanctionat sa fie si ceilalti de mai jos , salut :) |
 |
DRG 26.12.2010RE: Reply-ul meu nu era la mesajul tau, in caz ca nu ai fost atent. |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Man? cand juca Ronaldo (grasutul) erau fundasi de mare caloare stai linstit Ce vrei sa zici ca Cannavaro, Roberto Carlos , Thuram si multi alti care au jucat pe vremea lui Ronaldo , nu erau fundasi buni??? /:) Nici pe asta nu ai nimerit-o , alte scuze mai ai? |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Esti penibil de a dreptu , pentru ce sa am eu scuze ma , nu vorbesc despre mine , ti am zis dute la scoala , si in alta ordine de idei , n am zis ca nu erau fundasi buni , dar in ziua de azi UNII fundasi sunt mai buni decat cei din trecut , in sensul ca se organizeaza foarte bine . |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: :| , frate , il faci pe becali sa para destept , sincer :| |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: =))) Daca asta zici tu. Mai citeste o data postul de mai sus , scris cu mana ta |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: Ce a facut in faza asta ca daca era bun trecea de puyol dar el nu are clasa adevaratului Ronaldo asa ca mai bine taci cu cristiano al tau.. |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: ce zic eu si ce raspunzi tu , in primul rand m am referit ca , cristiano ronaldo are nr 7 nu 9 cum vreti voi ;) , in alta ordine de idei , cristiano a reusit foarte elegant sa paseze printre puyol si xavi si kiar a driblat , pasa aia de geniu pentru benzema n ai sa o vezi tu la ,,adevaratul Ronaldo " cum va place voua sa ziceti , pacat ca benzema n a reusit sa reactioneze in timp util :) |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: Noi vb de ce a facut util acest cristiano ori el nu a facut nimic in acel meci;) |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: ori tu nu gandesti :) , eu asa zic , messi facea ceva in teren daca nu erau xavi si iniesta , si ceilalti jucatori ai barcelonei care sunt mult peste echipa realului:) ? facea o .... ;) , deaia se fac video uri CRISTIANO RONALDO VS BARCELONA , pentru ca a jucat de unul singur , da ce sa zici la :-J |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Unde a jucat de unul singur ma , nu sti mai bine taci ;) Nu a jucat nimeni nimic , daca Ronaldo juca de unul singur trebuia sa inscrie macar o data sa faca cativa jucatori si sa inscrie , asa nu a jucat nimic , nu a trecut de nimeni , cum poti spune ca a jucat de unul singur cand el nu a jucat nimic?:))=))=)))=))))))) |
|
pele.buga 23.12.2010RE: Messi a dat două pase de gol in acel meci, Xavi n-a dat niciuna! Numai zi că Messi nu poate juca fără Xavi că nu-i aşa. Ziceai mai sus că Ronaldo C. a dat 58 de goluri pentru Real într-un an jumate. Messi a dat aproximativ 70 de goluri pentru Barcelona într-un an jumate, în competitii oficiale! Amândoi au fost chinuiţi de mici, amândoi au ajuns mari fotbalişti, dar diferenţa este că Messi a rămas un băiat modest! Cristiano Ronaldo nu a jucat singur împotriva celor de la Barcelona. Cum poţi să zici aşa ceva din moment ce n-a ajuns mingea la el mai mult de 5 ori, şi n-a avut niciun şut pe spaţiul porţii, nicio pasă de gol... n-a făcut nimic notabil în acel meci. În acel meci a fost doar o echipă pe teren, şi aceea n-a fost Real Madrid. |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Ce sa vad ca are numarul 7 si o copie a unui mare fotbalist la nume? |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: esti dus frate :) , cristiano ronaldo copie ? , scuze dar e cel mai original jucator ;) , n a avut nevoie de idoli , de la 3 ani dadea cu piciorul in minge serifule ;) , daca esti chiar asa slab nu mai comenta:-?? |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: Tu esti prea slab impreuna cu cristiano al tau:-j |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Al meu ? :)) , nu prietene nu sunt impresarul lui , mi as dori eu. Daca tu nu gandesti ce spui , n am decat sa te fac slab mintal pentru ca asa esti :-?? , mai citeste wikipedia ;) , vezi ce este adevarat nu ce comentati voi pusti de 14 15 ani pe site uri ;) |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: =))Cred ca tu esti pusti ,numai unora de asemenea varsta le plac de cristiano |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: da exact :)) , pustii i au pus pretul ala :)) , vai de capul tau :)) habar n ai pe ce lume traiesti:-J |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: Nu sunt "dus" si nici "slab" daca tu ma faci pe mine asa , inseamna ca si tu te consideri , in + eu zic adevarul , de unde sti tu ca dadea la 3 ani cu piciorul in minge , esti cumva cu 10 ani mai mare cu el sal urmaresti in de-aproape , mai minte lumea stai linstitit , dar nici in halul asta , ciuzz:* |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Gheorghe , sunt filmari sunt poze , cauta si tu pe net , in afara de intunericul din capul tau mai cauta si prin lume sa vezi adevarul :-J |
|
nume_nepermis_1049 23.12.2010RE: =)) Filmez si eu un vecin (cu alb-negru) cum joaca fotbal la 3 ani , si pun pe net articolul si zic ca este Zidane , ma crezi? |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: hai ca esti penibil , pa :) |
|
A.C.A.B 23.12.2010S-a vazut in Barca-Real ce jucator e C.Ronaldo.... |
|
A.C.A.B 23.12.2010In momentu` in care trebuia sa fie omu' decisiv a clacat ... si acum si anul trecut. |
|
Banana.Mihai 23.12.2010Ranaldo stie fotbal doar cu hercule , levante si nush mai e rable de echipe dastea de la bate si Steaua , Dinamo etc. In schimb Messi a demontrat mereu ca este bun cu orice echipe ar juca si indiferent de adversarii pe cre ii are in fata ramane acelasi . |
|
Bob-Villa 23.12.2010Mai banana , real are echipa formata acum , barca are echipa formata din 2003 ;) ,normal ca joaca mult mai bine , messi e acolo din adolescenta desteptule , cum sa nu isi cunoasca colegii , normal ca joaca bine , i adul pe messi la real , mai joaca ceva? , iti spun eu k matura rezervele ;) |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: cica matura rezervele=)),habar n-ai ce e ala fotbal ,e deja de un an acolo la madrid asa ca ar fi trebuit sa se adapteze.. |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: esti terminat rau de tot :) , da gol aproape meci de meci si nici nu e varf macar :)) , de cati ani e messi la barca ? , asa ca taci draq ;) |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: =)) da da gol cu echipe slabe unde sunt jucatori slabi... cu barca de ce nu a dat? |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Bai slabule , de cate ori sa ti repet , realul nu are echipa barcelonei , asta e, nu putea de unul singur sa ia mingea din poarta lui casilias si sa o duca in poarta lui valdes , esti turc? , nu se poate compara echipa barcei cu cea a realului , realu nu l are decat pe sergio ramos mai vechi in rest toti sunt luati in sezonul trecut , barcelona are aceeasi echipa de 7 ani, sunteti mai p....i ca becali in caru meu :| , mai citii dreaq si voi nu va mai ..... pe voi atata cu ronaldo a vostru :-J |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: Nu mai comentez nu am cu cine sa ma inteleg.. o tii pe a ta habar n-ai ce e ala fotbal... |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: uite te ma bunule la video clipul kre l am pus , si inghite in sec cum da gol numa cu poarta goala ;) |
|
Bob-Villa 23.12.2010Nu esti de acord cu realitatea , cauta pe net , vezi de cand are barcelona aceeasi echipa , si vezi de messi de knd e la barca , practic a fost infiintat de ei , de cand a avut probleme cu hormonii de crestere din adolescenta ,Cristiano e la real din 2009 si realul schimba jucatorii in fiecare sezon , normal ca barcelona e mai buna , si chiar daca , ronaldo are gol in echipa lui madrid aproape in fiecare meci , asta demonstreaza ca oriunde s ar duce el este cel mai bun ;) , ia trimite l pe messi la alta echipa , baftaaaaaaaaaaaaa , 1 gol la sezon :-J |
 |
miTzuliK 23.12.2010In pana mea, Ronaldo a castigat de unul singur mondialul in care Brazilia a jucat in finala cu Germania, nu mai tin minte exact anul. A dat 2 goluri atunci... Cristiano nu e mai bun, insa el mai are timp sa se afirme, are abia 25 de ani, merge pe 26. |
|
Banana.Mihai 23.12.2010Bob-Villa - esti avocatul lui Ronaldo ?:-J |
|
Bob-Villa 23.12.2010BAAAAAAAAAAAAAAAA, tu compari Brazilia cu Portugalia ? , esti nebun? Singurul de la Portughezi care e mai bun acum in afara de Cristiano e Nani , dar e foarte tanar , Brazilia avea numai talente pe atunci , ce draq compari tu realizarile echipei cu realizarile jucatorului , uite te mai bunule cu ronaldo a tau cum a ratat http://www.220.ro/sport/Brazilia-Vs-Germania-2-0-Finala/01UN6CnnCw/ , cum poti sa zici mai looser k a castigat de unul singur cand a ratat ataT? Golurile le a dat din fatza portii cu poarta goala pur si simplu =)) altfel nu putea ;) , Cristiano Ronaldo pai rupea din fazele alea , asa k v am dat bassu la totzi Ronaldishtii astia care va ... pe voi cu ROnaldo a vostru ;) , Bafta! |
|
pele.buga 23.12.2010RE: Învaţă să respecţi si părerile altora. Dacă ţie iţi place un jucător sau o echipă, nu înseamnă că trebuie să le placă la toţi. Dacă tu iţi cumperi un pulover verde, şi mie nu-mi place culoarea verde, îţi spun că puloverul e urât şi nu-mi place. Asta nu înseamnă că trebuie să vii să-mi dai cu parul în cap! Pe toţi care au avut curajul să te contrazică, i-ai jignit! Le spui că sunt copii şi n-au minte, de ce? Că nu le place de un jucător? Fiecare are gusutrile lui; nu-i frumos să "te ca*i în gusturile omului" . Arată că ai mai multă minte şi abţine-te de la jigniri, că nu suntem în junglă. |
|
kamikaze 23.12.2010Ronaldo e un zeu pe langa fetita aia plangacioasa. E golgeterul all-time al campionatului mondial si are 352 de goluri inscrise in 511 meciuri. Restul e cancan. |
|
Bob-Villa 23.12.2010tu cu vorba eu cu dovada ;) |
|
kamikaze 23.12.2010RE: Cu cine vorbesti? |
|
Num3Ro10 23.12.2010RE: Cu C.Ronaldo probabil . S-a uitat si el aseara la un meci unde a dat 3 goluri si gata e idolul sau . :-ss |
|
kamikaze 23.12.2010RE: El il place pe C.R. pentru cum arata, mai mult ca sigur. Argumentele lui sunt idioate, probabil asa e si el din moment ce mai sus a pus un link cu o ratare a lui Ronaldo...a uitat sa specifice ca Ronaldo, pe langa acea ratare, a dat 2 goluri in acel meci, intamplator o finala de campionat mondial. |
|
Mestelistu69 23.12.2010RE: Finala de campionat mondial? Ce-i aia /:) :|? :))))))))))))) |
|
pele.buga 23.12.2010RE: Atenţie că a intrat Mestelistu' în scenă! :) |
|
kamikaze 23.12.2010RE: Ca un meci de-al lui rolly pe campia de langa caminul cultural :)) |
|
Bob-Villa 23.12.2010Prietenul meu cu , capacitati mintale reduse:) , imi place de Cristiano Ronaldo pentru ca a muncit sa ajunga unde este , a crescut intr o familie foarte saraca fara tata , nu ca Ronaldo care juca in telenovele din adolescenta cu gagica sa ;) , va jignesc pentru ca vorbiti ca :-J despre un lucru pe care nu l cunoasteti , ziceti ca este plangacios , stiti macar de ce plange , aaa am uitat :) voi sunteti prea inapti sa intelegeti:> , prostilor :) , fiecare meci il dedica tatalui sau si cand pierde el simte ca nu l multumeste indeajuns . Si daca arata bine ce , bravo lui si pentru asta ;) , stie sa joace si fotbal si arata si foarte bine , va e ciuda k nu are dintii prea in fatza ? , cum are idolul vostru ? In fine asta nu conteaza , chestia e ca Ronaldo a dat gol cu POARTA GOALA , si a ratat 2 ocazii fatza in fatza cu portarul si nu l deranja nimeni ,daca el a fost eroul acelui meci , , colegii lui care i au dat pasele alea extraordinare ce au mai fost ? Hai k deja v am dat si dovezi si tot pe a voastra o tineti :) |
|
Mestelistu69 23.12.2010RE: =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: au mai pus o vreo 2 prosti pe aici :)) , ronaldo nu s a incurcat niciodata nu ?=))) , slab :) |
|
pele.buga 23.12.2010RE: Eşti Klaas-Jan-Huntelaar, ţi-ai făcut alt cont doar ca să poţi înjura lumea pe-aici. Nu-ţi poţi expune punctul de vedere frumos şi civilizat. De ce ţi-ai pus 18 ani la profil când tu n-ai nici buletin? Toţi jucătorii au muncit să ajungă unde sunt acum. Doar nu crezi că Torres sau Villa s-au născut fotbalişti. |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Bai fzr , apuca te iar de Nfs 2 si lasa fotbalul ca esti muci si pe departe :) , daca sunt klaas huntelaar ce , poate n am chef sa platesc contu si mi fac altu , ai tu vreo problema cu asta? , dute ma la cimitir si dormi :) , cat despre varsta mea habar nu ai cati ani am , nuj kti ani ai tu da pari de 12 , maxim :) , si ce am zis eu si ce intelgi tu :-?? , esti foarte intarziat amice , am zis ca ,Cristiano n a fost lansat cu una cu 2 cum a fost prietenul tau Ronaldo din telenovele ;) , tu te bagi in seama doar ca te am mai contrazis si tot tu ti ai inghitzit vorbele , asa ca poti sa bagi capul in nisip la loc si sa te culci! |
|
pele.buga 23.12.2010RE: E clar, eşti fără leac! Eşti disperat după un jucător, dacă cineva îţi zice ceva începi să-l faci în toate felurile. Acceptă că nu există şi nu va exista în niciun domeniu "CEL MAI BUN"... tot timpul va apărea cineva mai bun, fiecare îşi are naşul. Azi e C. Ronaldo cel mai bun, mâine e Messi, poimâine e Ronaldinho, şi tot aşa. Fac 20 de ani peste 2 luni jumate, nu dorm în cimitir şi Ronaldo nu e prietenul meu... nici măcar nu-mi place de el, dar ştiu să apreciez pe cei care merită. Mie îmi place de Messi şi de Ronaldinho, dar nu-i înjur pe cei care spun că Ronaldo e cel mai bun sau că Messi e slab, fiecare cu părerea lui. Cristiano Ronaldo e bun, dar nu-mi place de el, mă obligi să-mi placă un jucător? E ca şi cum te-aş obliga să mănânci un fel de mâncare care nu-ţi place, îţi vine să vomiţi. Poţi să ai şi 25 de ani, dar felul în care te exprimi e de mintea unui copil de 13 ani. Mai bine să ai 13 ani şi să gândeşti ca la 13 ani, de cât să ai 25 şi să gândeşti ca la 13. Îi faci pe toţi proşti, tu eşti cel mai deştept, să ştii... te cerţi cu toată lumea şi înjuri pe toată lumea pentru că nu le place ce-ţi place ţie şi vii cu replici din anii 95(bagă capul în nisip, apucă-te de nfs 2, etc), ce crezi că rezolvi? Mi-am inghiţit cuvintele? Nu băiatule, asta e impresia ta, pentru că tu te crezi prea deştept! N-am vrut să-ţi mai răspund pentru că... ştii vorba aia "Dacă-ţi pui mintea cu prostul, eşti mai prost ca el" ? de-asta nu ţi-am mai răspuns. Nici de-acum n-o să-ţi mai răspund, pentru că esti fără leac, m-am convins! |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Esti culmea :)) , nu am injurat pe nimeni prietene , nu mi am bagat nu mi am scos nu m am luat de mama nimanui doar am caracterizat asa cum am fost si eu caracterizat ,n am impus nimanui sa l placa pe cristiano ronaldo , inainte sa i citesc toata povestea pe wikipedia si sa i vad jocul calumea eram de aceeasi parere cu voi , ceea ce m a schimbat a fost devotamentul sau fatza de tatal lui regretat si antrenamentul zilnic de la 5 dimineatza pana la 9 seara ;) , tine bine minte lucrul asta , stii macar de unde a plecat Ronaldo? nu , nu stii , m am saturat sa zic ca telenovelele l au promovat pe el da voi nu vreti sa intelegeti lucrul asta , si toate ratarile alea din fatza portii nu se pun nu ? Dar la schema aceea nereusita a lui Cristiano se face haz , au pus de 3 ori acelasi videoclip pentru ca nu mai au altu :)) , in fine :) parerile se impart dar pentru minte Cristiano este foarte mult peste Ronaldo si Messi implicit |
|
kamikaze 23.12.2010RE: Ce legatura are faptul ca a fost sarac? amandoi au fost saraci in copilarie, dar e diferenta mare intre ei. Pe Ronaldo nu l-am vazut sa simuleze, celalalt plonjeaza ca la Hollywood, conteaza si caracterul. Si da, ne e ciuda ca nu are dintii prea in fata, precum Ronaldo, cum de te-ai prins? fanule care esti tu fan, C.R. si-a reparat dintii, uita-te aici cum arata inainte http://www.youtube.com/watch?v=Q30eSTkhHxk parca a muscat din asfalt. |
|
Bob-Villa 23.12.2010Kamikaze esti foarte prost informat :) , sa nu zic altfel k dupa ziceti k va jignesc :) |
|
Bob-Villa 23.12.2010Si inca ceva , dintre cei 2 , ROnaldo a fost primu la Hollywood pe post de telenovelist =)))))) |
|
Bob-Villa 23.12.2010A da , vad ca scrie omul meciului :))) , asa ca ti ai dat in cap cu videoclipul tau :)) , :-J |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: Ti se pare ca calcaiele alea sunt in fata sa scoata adversarul eu le vad in lateral ca mai depasteste si el cateodata printr-o bicicleta ca sunt fundasi adversii slabi |
|
Bob-Villa 23.12.2010:)))))) , foarte amuzant , cand dribleaza Cristiano sunt fundasii slabi , daca ii dribla Ronaldo erau veri cu puyol si abidal :-J |
|
Bob-Villa 23.12.2010De ce nu comentezi nimic de ratarile lui Ronaldo , va place sa schimbati subiectul cand vi se da dovada nu i asa ?:))) |
|
Bob-Villa 23.12.2010Asa :)) , baga mi clip uri cand da si el niste goluri :)) , iti bag zeci de clipuri cu ronaldo de genu ;) , e plin youtube ul de ele , cauta si tu ;) |
|
RoqueJunior 23.12.2010RE: VAd si eu la primul gol a centrare perfecta a lui wes brown iar la al 2 greseste fundasul |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Da baga scuze :)) , pai asa gasesc si eu la fiecare gol al lui Ronaldo :)) , da :-J |
|
Bob-Villa 23.12.2010Asculta si comentatorul ce zice despre el daca stii nitzel engleza , desi ma indoiesc:) |
|
Bob-Villa 23.12.2010Uite te la tot macar , gol cu calcaiul , gol si cu putza :))) , arata mi la ROnaldo asa ceva??? |
 |
-Emil- 23.12.2010Bob-Villa te intelegem ca esti fan dedicat C. Ronaldo, dar, pentru numele lui Dumnezeu, cand ti se aduc atatea dovezi, de ce naiba mai continui sa o tii pe a ta ?! Tot ce aduci tu sunt cuvinte si doar cuvinte. Din lipsa de ocupatie am citit tot ce ai scris tu si am ramas profund surprins de prostia ta. INTELEGEM, pentru tine C. Ronaldo e mai bun decat adevaratul Ronaldo, dar, daca noi nu suntem de acord, si tot ne faci prosti, tampiti, etc., de ce nu esti tu destept si nu te iei la harţă ?! Parca vad un raspuns scos din piesele hip-hop sau te uiti la profil si gasesti din detaliile alea ceva sa injuri. :-j |
|
Bob-Villa 23.12.2010Emil :) , cum esti tu fan Ronaldo asa sunt eu fan Cristiano Ronaldo , ce am scris ti se par prostii pentru ca tu il ai in cap pe dintzos :) , foarte bine , nu ma intereseaza daca sunt mai multi fani de 12 ani pentru ROnaldo , pentru mine si milioane de oameni Cristiano Ronaldo va fii cel mai bun din cati sunt inca deoarece a demonstrat , e plin internetul si youtube ul de el , are cel mai mare pretz din istorie asta nu ti spune nimic ? Poate nu pentru ca lasi de dorit :) , asta e alta poveste :) , In fine din cate vad la fiecare propozitie am pus si o dovada , cei cu vorba care evitati videoclipurile care vi le am pus cu ROnaldo cand rata cu poarta goala ;) , salut . |
|
Bob-Villa 23.12.2010Nu l cunosti deloc :) , sau nu vrei sa l cunosti , asa ca nu te baga :) |
|
Bob-Villa 23.12.2010RE: Cine face misto prietene ? eu sau tu? , vezi ca iti permiti cam multe pentru unu ca tine ;) , citeste mai sus daca vrei sa ti raspunzi la intrebarea asta ;) valabil pentru amandoi :) |
|
Bob-Villa 23.12.2010Daca iti arat degetul cred k faci pe tine de ras:-? |
|
kamikaze 23.12.2010Lasa-ne bre ca esti idiot cu telenovelele tale. Ronaldo a aparut intr-un serial brazilian (nu telenovela) in 1997. Tu spui ca datorita acestui serial a ajuns faimos? El era in nationala Braziliei din 94. Vezi ca sus scrie "argumente". Hai cu argumente si putem discuta, pana atunci esti doar un frustrat. |
|
Mestelistu69 23.12.2010RE: fLustrat /:) ... ca vine rolly si te corecteaza :-< .. =)))))))))))))) |
|
kamikaze 23.12.2010RE: :))) buna asta...acum sa asteptam sa intre primata sa-mi dea replica :-s nu rolly, the other ape. |
|
Bob-Villa 23.12.2010Habar n ai despre ce vorbesti :)) , esti total pe dinafara , fugi la scoala din nou sau prima data , invata sa citesti , invata ce inseamna frustrat , engleza habar nu ai , pun pariu ca nici liceul nu l ai terminat :)) , in fine poate ti ia si tie un interviu vreo reporteritza si ajungi vedeta ca ala cu ,,nu stiu , nu stiu d`astea " :)) |
|
kamikaze 23.12.2010RE: Am terminat si o facultate :)) da ai dreptate, am sarit peste liceu :)) |
|
Bob-Villa 23.12.2010:| , lamureste ma prietene , fa ma sa inteleg cum un om ca tine care saptamana trecuta si a muscat mana cand manca un sandwich sa faca facultate?:| , ah uitasi , acum banii sunt la putere , pacat , mai sunt si destia ca tine :) , nu va putem ucide pe toti :)) , da putem incerca:> , evident glumeam:) , macar la gluma sa tii :)) |
|
Mestelistu69 23.12.2010RE: Nu cred... e ocupat sa tina altceva... Switch ! :) |
|
kamikaze 23.12.2010RE: :) Esti simpatic. |
|
Num3Ro10 24.12.2010Orice ti`am spune tot pe a ta o tii deci degeaba incercam sa'ti explicam . O noapte placuta , sper ca noaptea sa'ti fie un sfesnic bun . http://www.youtube.com/watch?v=RA_Hye_-90ECine`a spus ca Ronaldo se arunca ? El nu se arunca asa'i jocul lui . |
|
Bob-Villa 24.12.2010da da voi astia care il uratzi ziceti ca e un bun actor si un jucator varza nu ? :)) , deasta a castigat titlul de jucatorul anului si balonul de aur , cati dintre toti joaca mai bine ca el ? Nimeni , cati dintre toti castiga catzi bani castiga el ? Nimeni . Poate ca se preface el uneori dar are extraordinar de mult talent , viteza este un jucator fantastic si momentan este cel mai bun jucator din istorie ;) . Cu videoclipurile astea puse de toti ratatii ca se vede dupa numele lor ce sunt nu demonstrezi absolut nimic , te asigur ca si ROnaldo a simulat , oricum pentru mine Ronaldo nu este decat un ratangiu , m am plictisit sa l vad ratand din fata portii si voi nu vreti sa acceptati asta :) bft. |
|
Num3Ro10 24.12.2010RE: "Grasutul" si accidentat juca mai bine decat "fitatu" . KO !! |
|
Bob-Villa 24.12.2010RE: Fitzatul cum ii zici tu e accidentat la glezna si nu se plange ca Grasutzul ;) , si idolul tau nici cu 3 picioare nu joaca mai bine decat Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro , tineti grasutu si comentariile pentru tine :* |
|
Num3Ro10 24.12.2010RE: De asta plonjeaza el :O , nu cumva sa'l calce unu pe glezna . |
|
RoqueJunior 24.12.2010RE: Ma nu zice nimeni ca nu ar fi cat de cat bun dar el se credea prea bun si e mediatizat prea mult pt valoarea lui . |
|
Bob-Villa 24.12.2010Sa stii ca se protejeaza foarte bine , si bravo lui , n are rost sa stea spitalizat nuj cate luni pentru un jucator idiot care il faulteaza din invidie ;) , spre deosebire de ROnaldo , Cristiano se uita si la poarta cand suteaza , nu sta ca strutu cu capu in pamant si da in portar ;) |
|
Num3Ro10 24.12.2010RE: Gata , nu`mi mai irosesc timpul cu tine . Sarbatori fericite . |
|
Bob-Villa 24.12.2010RE: Ms la fel :) , fiecare cu parerea lui , salut ! |
|
Mestelistu69 24.12.2010Bob-Villa ... noul Z.e.u.S ... p.s:Inca nu sunt 100% convins ca nu e Z.e.u.S ... |
|
Bob-Villa 24.12.2010RE: Cocalar :-??, numele tau spune totu :) |
|
Mestelistu69 24.12.2010RE: Daca nu stii citi ;))... Sau nu poti? Cred ca ai nevoie sa-ti pui niste borcane in loc de ochelari ca sa vezi ;)) |
|
Num3Ro10 24.12.2010RE: Eu tind spre felinare . |
|
Bob-Villa 24.12.2010N am ce citii din asemenea nick-name`uri tziganesti:) , tu ai jucatorul tau favorit , eu am jucatorul meu favorit , fiecare si a impus punctul de vedere ori tu intrii doar ca te bage cineva in seama , am mai spus si in alt post , credeam ca clownii ii fac si pe ceilalti sa rada dar vad ca aici razi numai tu :) |
|
Bob-Villa 24.12.2010Uiti cum se aduna manelistii sa comenteze si ei :)) , se strang ca musca la .... :) |
|
Num3Ro10 24.12.2010RE: Melodia care ai puso tu trrebuia la ce melodie asculti acum . :)) |
|
Mestelistu69 24.12.2010RE: ca musca la tine ... =)))))))))))))))))))))) |
|
Bob-Villa 24.12.2010RE: asa o fii , din cate vad cu fata ta ai putea alunga mustele dupa un camion plin de balegar:) |
|
Mestelistu69 24.12.2010RE: ai un camion cu care te plimbi? Tare... |
|
Bob-Villa 24.12.2010RE: iep . cand nu intrii in canalizare trebuie sa te car in alta parte:) |
|
Bob-Villa 24.12.2010Hai nu mai plange:) , nu esti in stare sa ti pui un nick name corect gramatical , asta spune totul despre tine :) |
 |
Chris 26.12.2010RE: ce tampenii debitati pe aici.....e vorba de Ronaldo aici? |
|
Jose.Mourinho 26.12.2010RE: OFF : N-au minte , se insulta din nimic si isi si raspund in continuu :))) .. ON : C.R a avut pana acum constanta de partea lui , ne fiind des accidentat , spre deosebire de Ronaldo ! |
 |
Miercuri, 8 oct 2025 13:04
Anunțuri
|
|