EN
RO
Competitions
Cups in registration
Active cups
Championships in registration
Active Championships
Active Leagues
Challenges
Players
Prizes
Chat
Conversations
Rules
Help
Forgot password?
Register now!
Conversations
Propose a topic
All conversations
Education
Rezultate Bacalaureat
Tell a friend
masters2oo8
(
07/02/2011
)
•
6,542 vizualizari
•
254 answers
Rezultate Bacalaureat
Care stiti cand se afiseaza rezultatele bac si pe ce site, care stiti?
Answer
Answers
Bottom ▼
Link
TeTau
07/02/2011
http://bacalaureat.edu.ro/2011/rapoarte/CT/rezultate/alfabetic
Sper sa nu "stricati" butonul de refresh ! :))
Link
TeTau
07/02/2011
Sunt listele din constanta ...dar poti schimba judetul .
Link
TeTau
07/02/2011
http://bacalaureat.edu.ro/2011/rapoarte/index.html
--> Pentru fiecare judet.
Link
Gabriel'
07/03/2011
Au fost afisate deja:
http://redlist.ro/edu/
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
ma pregateam sa-l sun pe colegu sa-i spun ca a picat x-(
Link
Alex_old_admin
07/03/2011
RE:
Suna-l ... :))) Eu mi-am primit destule injuraturi .
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
si chiar la romana unde a stiut cel mai bine :))
Link
chris-T
07/03/2011
RE:
buna asta :)) si asa se sinucid multi, asta-i un motiv in plus :)) sper numa sa-si dea seama la timp ca e de fapt o gluma...
Link
H1tl3r
07/03/2011
RE:
Numai Ptm putea face asa ceva ! :)))
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
RE:
PTM ,SA TI-O TRAG ,MI-A ARATAT 4.74 ,AM INCREMENIT :O .
Link
liviu12
07/03/2011
RE:
ce tare e maa :)))))0
Link
fotbalclubRAPID
07/03/2011
RE:
tu nu ai suflet ??? :(
Link
GD-Mark
07/03/2011
RE:
=))))))))
Link
Alinutzu.
07/03/2011
Eu am luat bac-ul dar nu stiu cu cat, stiu din surse sigure . Maine aflu notele .
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
din ce materii ai dat?
Link
Alinutzu.
07/03/2011
RE:
Romana , Matematica T1 , si biologie t1
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
Mate? :|
Link
Alinutzu.
07/03/2011
RE:
Da...Am fost la profil mate-info .
Link
miTzuliK
07/03/2011
RE:
Mate T1... si cand ma gandesc ca si pe mine tot asta ma asteapta.
Link
a.nicolas
07/03/2011
Care e procentul de promovabilitate ?
Link
TeTau
07/03/2011
RE:
Anul trecut a fost de 67% ...Anul asta cred ca o sa fie sub 60-55 % .
Link
LaTuu
07/03/2011
RE:
=))) Nu cred ca am luat . . Imi apare YOu are an idiot =))) si rad aia=))
Link
Khristian
07/03/2011
RE:
Şi mie . :(
Link
Gabriel'
07/03/2011
RE:
=)))
Link
a.nicolas
07/03/2011
Si inca ceva , daca la o materie iei 4 si la celelalte 2 iei 10 .. treci ?
Link
mdaniel
07/03/2011
RE:
Nu, trebuie sa ai la fiecare cel putin 5 si media totala cel putin 6.
Link
mdaniel
07/03/2011
La mine la liceu s-au afisat rezultatele, am:
9,7 la romana
7,7 matmatica M1
7,6 la informatica dar fac contestatie la informatica, e prea putin :)
media totala 8,4
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
bv
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
Si eu am facut anul trecut la istorie si tot nota aia am primit-o!
La fel au patit si alti colegi dar merita sa incerci. ;)
Link
mdaniel
07/03/2011
RE:
Eu zic ca au gresit la mine, n-are cum sa fi luat asa de putin, m-am uitat peste barem si unde nu am fost sigur am pus 0 pct si tot imi iese peste 8 si daca stiti cum e la info chiar daca nu faci bine din 10 pct tot iei 6-8 pct pentru restul programului, declarari de variabile, parcurgere de matrici etc.
Link
Chris
07/03/2011
RE:
Nu neparat, ai fost vreodata la olimpiada sa vezi cum se corecteaza..omfg ce sistem stupid(stiu ca nu e la fel... dar banuiesc ca la fel se corecteaza) :) ?
Link
mdaniel
07/03/2011
RE:
M-am gandit la tot ce puteam gresi si tot nu e sub 8... doar daca: erau cateva exercitii de tip grila si trebuia sa scriu 1 a, 2 b dar eu am scris 1 a) si C1 si C2, adica am scris si ce era la varianta care era corecta nu doar a,b,c,d... doar daca mi-a scazut pentru asta dar ar fi un lucru stupid:|
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
Nu stiu cum e cu corectatul ăsta ca eu la romana ma asteptam sa iau in jur de 7 maxim 8 si am luat 9,30 iar la istorie ma asteptam sa iau peste 9,5 si am luat 8.
Link
Ciprian
07/03/2011
RE:
Felicitari! N-au fost deloc usoare cele de la M1. De cand te-ai apucat sa inveti la matematica?
Link
mdaniel
07/03/2011
RE:
Adevarul e ca mie imi place matematica, si in fiecare an am invatat... dar pentru BAC am inceput sa ma pregatesc singur acasa de cand am primit vacanta pana la BAC, cam 3 saptamani, faceam 2 variante din anii trecuti pe zi. E a 3-a nota din liceu :))
PS: chiar ca n-au fost usoare subiectele la M1, dovada e faptul ca la mine in liceu toti care au cazut au cazut din cauza matematicii M1 si din cauza ca nu s-a copiat aproape deloc, cel putin in salile in care am fost eu nu s-a copiat nimic :).
Link
Ciprian
07/03/2011
RE:
Adevarul e ca daca nu-ti place matematica e extrem de greu sa iei(pe bune, fara sa copiezi) peste 6:50 la M1.
Eu n-am prea invatat nimic. Trebuie sa ma apuc de acum, in a 12-a, sa invat serios.
Link
Ady_Moldo
07/03/2011
RE:
La Mate ai avut 7,8 si la Info ai avut 7,7.
Eu: Romana: 9,70(ca Jezza);Matematica:9.00;Informatica:9.00.Media la BAC:9.23.
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
Wow! Esti bun
Felicitari =d>
Link
Ady_Moldo
07/03/2011
RE:
Mersi.Acum astept doar sa primesc de la Narco ceea ce mi se cuvine.
Link
GD-Mark
07/03/2011
RE:
Ai dat cu banu' in ei ? ;))
Link
Alex_old_admin
07/03/2011
RE:
Felicitari !
Link
Alex_old_admin
07/03/2011
RE:
Felicitari ! Fa contestatie !!!
Link
Ady_Moldo
07/04/2011
RE:
Mersi.Tu Alex ce ai facut?
Link
Alinutzu.
07/03/2011
Felicitari celor care ati luat . Eu am picat , nu mi-a iesit media :| ma duc maine sa fac contestatie , dar nu cred ca o sa iau .
romana : 5,45 , mate : 5,05 si biologie : 6,15
Link
Chris
07/03/2011
RE:
fa contestatie la romana ,imi pare rau ! :)
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
sa faci la romana si bio
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
azi se fac contestatile
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
de fapt maine scz la mine era in ziua in care am aflat rezultatele
Link
Papi
07/03/2011
RE:
Daca vorbesti dinainte :|
Duminică, 3 iul 2011 01:48 # RăspundeAlinutzu.
Eu am luat bac-ul dar nu stiu cu cat, stiu din surse sigure . Maine aflu notele .
Link
Alinutzu.
07/03/2011
RE:
pai imi zisese cineva ca am luat...
Link
Papi
07/03/2011
RE:
Ai luat peste 5, nu peste 6
Link
Claudiu
07/03/2011
RE:
Se pare ca n-au fost prea sigure sursele :)
Link
Marius18
07/03/2011
=)))) ce tare PTM !!!:)))))
Link
Gaby23
07/03/2011
stiti cumva pe ce site o sa apara rezultatele de la repartizarea la liceu pe anul asta si cand o sa apara
Link
Chris
07/03/2011
Apai nici nu mi se incarca site-ul ,voua va merge?:)!
Link
-Emil-
07/03/2011
RE:
eu incerc sa caut rezultatul unui vecin la evaluarea nationala - nici mie nu-mi merge :)
P.S.: La Realitatea de vreo 3 ore numai de rezultatele dezastruoase de la BAC se pomeneste.
Link
Klaas-Jan-Huntelaar
07/03/2011
RE:
Sunt prea multi pe site si se blocheaza:)) , nici mie nu imi merge..
Link
Chris
07/03/2011
RE:
clar ! :d
Link
PargheL-21-
07/03/2011
Sora mea ! :
7,90 , Romana
8,50 , Geografie
6,50 , Istorie =>> Contestatie !
Link
SyTe.
07/03/2011
RE:
ce copac
Link
Mihai91
07/03/2011
RE:
La ce liceu a fost, Ienachita?
Link
chris-T
07/03/2011
cel mai slab bac din istorie....promovabilitatea scade cu fiecare an.
Link
Klaas-Jan-Huntelaar
07/03/2011
RE:
Matematica asta:)))
Link
chris-T
07/03/2011
RE:
eu zic ca matematica nu s-a schimbat cu mult fata de anii precedenti, deci nu-i matematica de vina pentru asta ;)
Link
Klaas-Jan-Huntelaar
07/03/2011
RE:
Nu e matematica de vina , putorile sunt :)) , printre care ma numar si eu :D
Link
KÖNIG
07/03/2011
RE:
Forma examenului este diferita in comparatie cu cel sustinut de tine,mie chiar mi se parea mai usor de scos 5-ul decat acum.
Link
mdaniel
07/03/2011
RE:
Exact... am colegi care ai cazut din cauza mediei generale cu 5,91, daca mai avea 3 de 10 la oral si sport trecea...
Link
Kenvelo
07/03/2011
RE:
Nu sa schimbat cu nimic fata de anii precedenti dar s-au schimbat multe. De exemplu acum 3 ani aveai variatele de bacalaureat de la 1 la 100 afisate pe internet. Din aceste variante, una sigur pica la examen. Majoritatea isi rezolvau de acasa subiectele, sau altii isi luau la ei foile deja rezolvate. In plus acum la bacalaureat se aduna doar 3 materii, in trecut se adunau 6 printre care oralele si sportul, materii care iti ridicau media de bac.
Link
KÖNIG
07/03/2011
Nu inteleg ce atata mare securitate cand ar trebui sa se lucreze de jos,copiii sa invete in cei 4 ani,sa fie impinsi de la spate si nu sa fie lasati de izbeliste iar la BAC sa se loveasca cu capul de pereti si sa se trezeasca prea tarziu.
Link
Kenvelo
07/03/2011
RE:
Problema este complexa, si este numai in infrastructura. Ce motivatie sa mai aiba si profesori astia, care au salarii mici? La mine in liceu ajunsesera sa vanda reviste disperati ca sa mai scoata si ei un ban. Daca cumparai reviste iti dadea media 8. Ce sa mai zic... asta este Romania.
Link
Mihai91
07/03/2011
Eu am dat anul trecut, nu am avut oralele, nu am avut nimic care sa ma ridice, dar cu toate astea, mi s-a parut destul de greu si nu cum mi se spusese : " Stai ma linistit, va lasa sa copiati" . " E usor n-ai nicio treaba "! si tot asa...
Dar daca erai cu adevarat pregatit puteai face fata, asta e in mintea celor de la " Educatie" , insa ei nu se gandesc ca schimband modul de desfasurare al examenului in fiecare an, si toate aceste porcarii pe care le fac, nu fac altceva decat sa creeze haos si sa induca in eroare toti mai multi elevi!
Rezultatele mele de anul trecut au fost: Romana: 7.10 Matematica: 9.35 si Informatica 9.50, asta fara sa fi copiat fara ajutor, dar cu totala neincredere in fortele proprii si total nemultumit de atitudinea celor care se joaca cu structura examenelor si cu viitorul unei tari si asa "batuta de soarta"!
Link
Alex_old_admin
07/03/2011
Romana : 6,7 (am vrut sa fac contestatie dar nu ma lasa ai mei...m-am certat pana acum cu ei...au zis ca sunt multumiti asa, dar eu nu !!!)
Mate T1 : 7.5
Biologie T1 (9-10) : 8.4
Media finala : 7.53
Nu sunt multumit deloc ...
Link
Khristian
07/03/2011
RE:
E destul de bine .Ţin să te felicit că ai trecut ! :)
Link
addyy
M
07/03/2011
RE:
Bravo!
Link
chris-T
07/03/2011
RE:
sfatul meu e sa o lasi balta cu contestatiile, cunosc cazuri in care au facut contestatie ca au considerat ca au luat nota prea mica si dupa contestatie le-a dat o nota si mai mica. Trage tu concluziile ;) Oricum felicitari ! te numeri printre putinii care au promovat :)
Link
motanul20
07/04/2011
RE:
Avand in vedere ca ai dat din T1,e destul de buna media.Nu uita ca anul asta a fost dezastru total la bac,la T2,deci...
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
daca locul 1 de la mine din clasa ,care avea media 9 la mate ,iar media generala 9.50 a picat la mate cu 3 ,iar altul care a ramas corigent la mate a luat bacul ,ce rost mai are ?cum Isus Cristos e posibil asa ceva ?
Link
addyy
M
07/03/2011
de la mine din liceu 4 au picat la romana,s-a copiat ca-n codru cred :))
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
Latule ,cat ai luat la bac ?hai zi-mi ca sunt tare curios ;;) .
Link
Andrei5
07/03/2011
RE:
nu cred ca ai vrea sa vezi :/
e de groaza
Link
4lex
07/03/2011
un site stie cineva unde sunt afisate rezultatele corecte pe toate judetele ? ca de vreo 4 ore tot caut si nu gasesc. bataie de joc
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
RE:
uita`te aicisa
http://bacalaureat.edu.ro/2011/rapoarte/BH/rezultate/alfabetic/page_1.html
Link
4lex
07/03/2011
RE:
nu merge
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
RE:
la mine merge
Link
4lex
07/03/2011
RE:
500 Internal Server Error
nginx/0.6.39
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
RE:
zi`mi cum te cheama si ma uit eu
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
RE:
cumva asta ?
STANESCU A CATALIN
Link
4lex
07/03/2011
iti dadui PM
Link
PopDorin
07/03/2011
Manelele ie viata voastra :-j...
Link
4lex
07/03/2011
RE:
?
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
RE:
lasa`l ,asta vb singur ..nu vb cu el .
Link
PopDorin
07/03/2011
RE:
Pff... mi-ai rupt nasu' . Ghici de ce :|...
Link
4lex
07/03/2011
mda. se vede
Link
Lucas.Piazon
07/03/2011
eu:
6.20 romana
6.65 mate
5.00 biologie
faceti si voi calculul...no comment :|
Link
-Emil-
07/03/2011
RE:
pfoai.. 5,95 .. nu faci contestatie ?
Link
Lucas.Piazon
07/03/2011
RE:
ba da...maine dimineata
dar nu stiu la ce :)) sa fac doar la romana sau si la bio?...matematica ramane batuta in cuie :))
Link
Costynha
07/03/2011
RE:
Eu spun sa faci la biologie , acu tu decizi la ce faci contestatie.
Link
Lucas.Piazon
07/03/2011
RE:
asa ma gandeam si eu...ori imi da 15 sutimi ori imi scade...si daca imi scade dau la biologie obligat,daca ramane asa...oriqm dau in toamna la alegere si aleg tot biologia ..:)
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
15 ? ...nu o sa-ti dea nimeni 15....daca la contestatie ...comisia iti va corecta lucrarea si va vedea ca este cu MINIM 50 sutimi mai mare sau mai mica ...atunci iti va mai adauga/scadea inca 50....ce este sub 50 ...nu se ia in calcul.
Link
Kenvelo
07/04/2011
RE:
Mi se pare cea mai mare porcarie acest lucru cu 50 de sutimi. Daca un profesor a calculat gresit minus 20-30 de sutimi care i se cuvineau unui elev, si vine altul care ii calculeaza 30 de sutimi in plus si nu i se acorda pentru ca baremul este de 50, mi se pare o aiureala totala. Multi chiar au nevoie de 30-40 de sutimi...
Link
Alex_old_admin
07/04/2011
RE:
Exact !
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Si eu cred la fel . Eu zic ca limita ar trebui sa fie de minim ...hai sa zicem de 20 sutimi....50 e prea absurd.
Link
Kenvelo
07/04/2011
RE:
Eu zic ca n-ar trebui sa fie nici o limita, ce e aia limita? Limita pe munca mea? Pei e vina mea ca o adormita imi calculeaza mai putin? Multi pica cu medii la limita cum am avut si eu in clasa colegi care picau cu 5:94 sau 5:98. Sa faca limita pe munca lor, nu pe munca elevilor.
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Limita asta este si buna dar si proasta in acelasi timp , gandestete ca daca ...iti scade cu 45 de sutimi...dar asta nu-ti va afecta nota ...ptr ca minim trebuie 50.
Link
LaTuu
07/03/2011
Si eu am luat Bacul . ..
Romana 4.25
Matematica T2 2
Fizica 3.10
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
RE:
ti`am zis ,si tu esti destept ..eu am luat rom 3.75 mate 2 bio 3.75 ..esti mai bun .GG ++
Link
Brici
07/03/2011
RE:
Lasa BAC-ul,e un fleac,important e sa castigi la poker sa ai credite pe competitii ! ! !
Link
LaTuu
07/03/2011
RE:
Nu am mai castigat un campionat la poker , de 1 saptamana cred . . .
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
vedeti aici ,
http://bacalaureat.edu.ro/2011/rapoarte/BH/rezultate/dupa_medie/index.html
wtf :O .
Link
-Emil-
07/03/2011
RE:
majoritatea la filologie :))
Link
kRIsTy@n0
07/03/2011
am o dilema ,nu stiu cum e mai bine a engleza ..B1 sau B2 ?
Link
Klaas-Jan-Huntelaar
07/03/2011
RE:
B2
Link
MESSI_28
07/03/2011
Am luat si eu bacu` :-"!
Romana:8,15
Mate: 5,00
Bilogie:7,30
6,81 final! Lux!
Link
chris-T
07/03/2011
RE:
felicitari !
Link
MESSI_28
07/03/2011
RE:
Mersi!
Link
-Emil-
07/03/2011
RE:
Matematica de care ? T1 sau T2 ?
Link
MESSI_28
07/04/2011
RE:
T1!
Link
a.nicolas
07/03/2011
La mine la liceu n-a picat nimeni nicodata .. cea mai mica medie a fost 7,65 anu' asta :)) !
Link
El.Matad0r
newcomer
07/03/2011
http://bacalaureat.edu.ro/2011/rapoarte/search/index.html
Bah Latule da esti destept tata :))) , te-am gasit :)).
Link
TeTau
07/04/2011
Dezastru` din rapoartele care le-am vazut pe tara . Chiar nu se poate asa ceva , cum la unele licee sa nu promoveze macar UNU` !!!???
Astazi am fost cu un prieten sa vedem ce a facut la bac si mai exact , la un liceu aproape de mine ( COLEGIUL TEHNIC DE MARINA "ALEXANDRU IOAN CUZA" CONSTANTA ) si cand am vazut ca din 470 doar - 11 - au promovat , am ramas socat , mi-am facut cruce de 3 ori si am zis ca asa ceva nu este posibil.
Cum se poate dom`le sa fie un numar de cel putin!! 13 licee la care nu a promavat niciun elev , examenul de bacalaureat.
Eu am dat anul trecut si a fost foarte greu si am prezis o situatie ca aceasta .
Chiar le-am zis prietenilor care aveau de dat bacul anu` asta ca o sa-i astepte cea mai grea sesiune de pana acum , dar cand am vazut ca din pacate ce am zis eu ..s-a adeverit ...am ramas :O .
Pentru ca de anu` trecut notele s-au dat in functie de licee ( ..pe ce loc se aflau in scara "ierarhica" ) , cele mici au avut de suferit , iar cele cu prestigiu au stat "fara probleme".
Toata vina , dupa parerea mea , o are GUVERNUL . Dupa ce ca tara asta e scufundata in datorii si suntem vanduti pana la ultimul fir de par , acuma vor sa faca cati mai multi "sclavi" ..ca sa distruga/fura ..tot ei , ce a mai ramas bun din tara asta ( daca a mai ramas ceva .. )
Ma uitam la prietenu` asta al meu ..si debia putea sa-si stapaneasca emotiile(sa nu planga) ..si ii dadeam dreptate.
Cum poti sa nu dai examenul unui elev , cand vezi ca acesta stie o formula ..stie sa o aplice ...stie sa rezolve un exercitiu ...si nu doar 1 ...iti face toata lucrarea ! ....sa nu-i acorzi tu , "painea saracului" ... 5 !!!!
Chiar nu mai stiu ce sa zic ..si ce concluzie sa trag dupa o astfel de .....BATAIE DE JOC !
Best comment
Link
Alex_old_admin
07/04/2011
RE:
La Navrom 12 au promivat, nu 11. Sunt 23 de licee in toata tara care au ramas fara promovati. Stai calm, ca nici nu s-a invatat. Toata lumea s-a baza ca o sa se copieze si... Din cauza asta s-a ajuns aici. In primul rand este bataie de joc din partea noastra, a celor care dam examenul, ca ne culcam pe o ureche si nu-l tratam cu seriozitate.
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Alex , era vorba ..ba de 13...azi am inteles 11 ..acuma tu zici 12 ...oricum nu conteaza ...cert este ca sunt foarte putini. Daca era sa dai tu la Navrom , nu la Blaga ...iti zic ca nu mai aveai tu notele alea .
Si stii bine la ce ma refer. ...Blaga fiind un liceu mai bine clasat decat Navrom si nu mi`e rusine sa recunosc ..pentru ca si eu am facut Blaga ..ca la acesta se luau notele mai "usor" .
Link
chris-T
07/04/2011
RE:
ceea ce zici tu mi se pare o aberatie, eu de exemplu am fost la un liceu mult inferios clasat fata de altele si nici nu s-a pus problema de asa ceva. Notele date anul acesta la bacalaureat s-au dat exact pe ceea ce s-a stiut. Punct.
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Nu e o aberatie ...ei au dat notele asa mici si au picat atat de multi elevi ca sa para ....ca totul a fost pe bune , cand pe o parte notele se dadeau "din burta" .
Chris-T , traim in ROMANIA , tara tuturor posibilitatilor ...niciodata sa nu spui ca este imposibil.
Link
Alex_old_admin
07/04/2011
RE:
Ma...si la Blaga, promovabilitatea a fost de 56%.. din 298 au luat 160. Deci degeaba zici. La mine la clasa nu prea s-a miscat... Si la navrom sa stii ca s-au miscat treburile, dar la cat de isteti au fost... au facut treaba praf. Stii ce au facut luni, nu ? Au terminat 2 isteti examenul la romana si dupa aceea au sunat la inspectorat si au dat pe altii in gat si a venit si i-a dat pe aia afara, dupa care la urmatoarele 2 examene inspectoratu` a fost prezent acolo. Si crede-ma ca tot notele astea le-as fi avut. Crezi ca ma ofticam degeaba ca am luat doar 6.7 la romana ?
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
S-a miscat? ... nu a miscat nimeni ...la niciun examen .
Acuma depinde la ce te referi ...eu stiu doar ca ...au mai putut schimba 2 vorbe intre ei ...dar sa copie de pe fituici sau materiale aduse de ei ...deloc !
Link
chris-T
07/04/2011
RE:
ca sti tu sigur asta, d-aia au scrisu unii, indignati fiind, pe foaia de examen, ca de ce au pus camere de supraveghere, ca ce, ei sunt infractori.... sa fim seriosi, cum spunea si Alex, majoritatea s-au bazat pe faptul ca vor putea "misca" ceva.
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Da , stiu ( ..ma refer la liceul de care am vb mai sus) ..dar iti dai seama ca nu la toate salile , ca nu ma interesa asa mult pe mine incat sa stau sa "cercetez". :))
Stiu ca a fost supracomisie , care intra in sali din 5 in 5 min .
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Si la faza ca au sperat sa poata misca ceva , nu am ce comenta ...probabil asta a fost principala vina a elevilor pentru situatia de fata.
Sunt mai multe cauze care a dus la "dezastrul" asta ...fie ele din cauza elevilor/corecturii/ministerului etc..
Link
chris-T
07/04/2011
RE:
in sfarsit cineva care pune punctul pe i. Interesul elevilor din ziua de azi in legatura cu scoala scade pe zi ce trece si da si guvernul are o vina dar nu in totalitate.
Link
Kenvelo
07/04/2011
RE:
Ierarhia celor vinovati pentru invatamant sunt urmatorii:
1. Presedintele
2. Guvernul
3. Ministerul
4. Profesorii
5. Elevi.
Am pus elevii pe ultimul loc din mai multe motive. Acum vin si eu cu intrebarea, cum sa invete un elev carte, cand maicasa cu taicasu au salariile reduse la 25% ? Ce sa invete un elev de la un profesor care are la randul un chef de munca scazut, periclitat de salariul scazut pe care majortatea il au? Nu le iau apararea elevilor, dar sistemul in care sunt ei, le este nefavorabil clar...
Link
chris-T
07/04/2011
RE:
in acelasi sistem am invatat si eu si tu ;)
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Si in sistemul asta , bunul simt si cei "7 ani de acasa" eu zic ca , conteaza cel mai mult.
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Stiu multe exemple de fete , care sunt la licee "foarte bune" ..si daca le pui sa calculeze un sir/serie/matrice , sa deduca niste formule ...habar nu au.
Si au luat examenul cu media peste 8....8,5 ....9,20 !
Link
Alex_old_admin
07/04/2011
RE:
promovat*...
Link
Ciprian
07/04/2011
RE:
Vina este in primul rand a elevilor, la 18/19/20 (de) ani se presupune ca ai un oarecare discernamant si iti dai seama ca trebuie sa te pregatesti din proprie initiativa si nu trebuie sa te impinga cineva de la spate ca pe un animal.
Mai baieti... nu va mai luati dupa ce spun cei de la Antena 3 si Realitatea! Este cea mai mare gogomanie pe care am auzit-o, asta cu vina guvernului. DIMPOTRIVA! Inainte, promovabilitatea era mai mare pentru ca exista MULT mai multa frauda, nu a scazut interesul elevilor de la un an la altul, el a fost aproape la fel dupa 90', adica foarte mic! Asa suntem noi facuti, sa dam vina pe guvern, te-as ruga si eu sa-mi explici ceva: Acum cativa ani, cand era alt guvern la putere, de ce exista mult mai multa frauda si interes cel putin la fel de scazut ca acum? Sau te lasi pacalit de iluzia ca a scazut promovabilitatea--> automat au scazut si performantele elevilor?
Am mai auzit o chestie cel putin penibila la Realitatea: "Elevii au fost intimidati de camerele de luat vederi." Asta cred ca le intrece pe toate, doar cineva care tine cu frauda si nu e de acord cu o desfasurare justa a bacalaureatului poate spune asa ceva.
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Eu m`am referit in mare parte la corectura , nu la desfasurarea examenului sau la cat de mult au invatat elevii. Si nu te mai da tu interesant ca inca nu ai ajuns "acolo" ca sa tragi o concluzie.
Oricine vede situatia de fata da vina imediat pe elev, cum a zis si Narco , dar elevul este ultimul de vina in situatia de fata.
Nepasarea presedintelui si a guvernului , inconstienta si incompetenta ministerului , profesori prea nepasatori si "slabi...foarte slabi !" ==> Invatamantul si elevul din ziua de azi.
Link
Ciprian
07/04/2011
RE:
De fapt e invers, exista prima perspectiva in care dai vina pe elev, apoi iti creezi o iluzie ca te pricepi la interpretat si dai vina pe guvern pentru proasta administratie, insa exista si a treia etapa in care iti dai seama ca lipsa de cunostine vine din partea elevului, asta daca iei tot in considerare, de la frauda pana la pregatire, ce am zis in post-ul de mai sus.
"Si nu te mai da tu interesant ca inca nu ai ajuns "acolo" ca sa tragi o concluzie." Nu ma dau interesant, incerc sa privesc realitatea intr-un mod obiectiv, eu sunt foarte aproape de "acolo" chiar daca o sa dau bacul la anu, am rude in invatamant, chiar unul dintre parinti si pot spune ca stiu in mare parte cum stau lucrurile... "acolo".
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Ok. :-j
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Ok...daca elevul e primul care e vinovat, atunci de ce naiba promoveaza clasa a 12-a ? CORECT !!! Pentru ca se presupune ca profesorii l-au trecut pentru cunostintele dobandite !
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Tu esti pro-bascian asa ca... nu are rost sa-ti explic. GUVERNUL ASTA E CEL MAI BUN !!! BRAVOOO !!!
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
Pentru el , sistemul este perfect iar elevii sunt principalii vinovati.
Daca e asa , atunci sa nu mai treaca jumatate din tara clasa a 12-a , sa-i lase repetenti , desii unii dintre ei sunt olimpici dar nu au luat bacu` , din asta reiese ca , nu au ce cauta in clasa a 12-a ...nu? Ati vazut ce "greseli" s-au facut , cei care au luat , sa dau un exemplu , nota 2,60 defapt , ei ar fi luat 9,60. Asta cum iti explici? ...si cica ar fi o greseala "umana" , dar el nefiind singurul "ghinionist" , acesta este doar un exemplu din zecile , sutele , chiar miile. :)) :-j
Link
balexis
07/04/2011
Nu trebuie sa ai vreun presedinte sau vreun profesor care sa te traga de manecuta pentru a luat nenorocitul ala de examen. Daca tu nu incerci sa faci un efort cat de mic pentru tine, de ce ar face-o altii? Doar pentru ca ai platit "taxa de protocol", tradusa in sacose multe?
Eu am fost supraveghetor la examenul de (limba si literatura) romana si am ramas stupefiat de faptul ca, in sala de examen, unul dintre "eminenti" nu auzise de Mihai Eminescu. Sa nu mai zic de "atentia" frumos infasurata intr-un pachet de tigari pe care au incercat sa mi-o daruiasca cu o generozitate iesita din comun, in speranta ca poate afla si ei ce batalie a castigat nenea Eminescu asta, de vorbeste toata lumea despre el...
Jale! Asta e nivelul, iar profesorii au partea lor de vina, dar nici pe departe nu lor le trebuie pusa in carca indiferenta si nesimtirea elevilor.
Link
chris-T
07/04/2011
RE:
CMBC !
Link
iuliuscaesar
07/04/2011
RE:
Felicitări pentru comentariu. Ești primul pe care îl felicit de când sunt pe competiții pentru un comentariu.
Link
iuliuscaesar
07/04/2011
RE:
Propun de azi să se instituie obligativitatea utilizării diacriticelor și interzicerea oricăror manifestări (cum ar fi spre exempluȘ prescurtări) care dăunează limbii române. Cine nu scrie corect să primească interdicție de a posta pentru o anumită perioadă de timp.
Link
a.nicolas
07/04/2011
RE:
Te-ai gandit mult ?
Link
iuliuscaesar
07/04/2011
RE:
Dacă ai vreun respect pentru limba română nu văd de ce nu ai accepta o astfel de propunere.
Link
Alinutzu.
07/04/2011
RE:
Prietene , nu te mai da asa rotund . N-are cum sa se implementeze ceea ce ai zis tu . Fiecare e liber sa scrie cum vrea. Se fac ei de ras , nu tu . Nu-i poti obliga sa faca acest lucru.
Link
iuliuscaesar
07/04/2011
RE:
Foarte bune măsurile lui Funeriu; să mai pună si elevul mâna pe carte. Din ce văd tu ai picat examenul. În locul tău aș băga capul în pământ și m-aș duce să rezolv niște probleme. Eu am dat bacul în 2001 la 6 probe (4 probe scrise și două probe orale - desigur cu examinatori din alte licee-, medie finală 9.74). Nu s-a gândit nimeni din liceu să meargă la examen cu gândul de a copia și nici nu s-a copiat. Așa că nu te mai plânge ca nu ai fost în stare să iei un amărât de examen care a fost mult prea simplu față de generațiile anterioare.
Link
Kenvelo
07/04/2011
RE:
Scuza-ma ca ma bag dar, bacalaureatul pe care l-ai dat tu, nu se compara cu cel de astazi, in primul rand oralele nu se mai aduna la medie, a disparut sportul, si ce crezi, voi ati avut variantele de la 1 la 100, care una din ele pica sigur la examen. Sunt sigur ca si generatia voastra, ar fi luat bacalaureatul in sistemul actual tot cu procent mic.
Link
phanntomas
07/05/2011
RE:
Mai bine te apuci sa calculezi radical din pii decat sa incerci sa il faci sa inteleaga cum a stat treaba cu bacalaureatul din acest an .
Link
Alinutzu.
07/04/2011
RE:
N-am zis ca ma simt bine sau ca nu ma intereseaza ca am picat . Spre deosebire de altii care au luat macar stiu sa vorbesc si sa scriu corect in limba romana .
Daca se luau si la noi in calcul oralele eram promovat acum . Si la mine nu e situatia definitiva , am facut azi contestatie .
Link
phanntomas
07/05/2011
RE:
Tu ai dat bacul in 2001 si atunci au luat 86% . Compara cu 44% si atunci poate intelegi cum a stat treaba anul acesta .
Link
balexis
07/04/2011
RE:
Ei nu stiu ordinea literelor in cuvant si tu vrei sa scrie cu diacritice?
Link
Alinutzu.
07/04/2011
Degeaba ne agitam noi p-aici , faptul e deja consumat . Stiu persoane care abia stiu sa citeasca si sa scrie si au luat bacul cu medie de la 7 sau 8 . Asa ca nu ma mai mira nimic..
Link
TeTau
07/04/2011
RE:
Sunt o gramada de exemple d`astea si cum iti explici ? ..nu ai cum.
Link
alexinno.starchild
07/04/2011
RE:
Ca bine zici...
Link
alexinno.starchild
07/04/2011
Cand eram in generala(clasa a 8-a) , aveam un baiat in clasa care nu stia nimic.Cand il vedeai in fiecare dimineata cu 10 buchete de flori si cadouri.Dadea la fiecare profesoara cate un buchet, , si la directoare cadouri.
Pana la urma a trecut:))
Link
Kenvelo
07/04/2011
In zilele de astazi pur si simplu numai e la moda sa inveti, pentru ca daca incerci sa inveti, rad toti de tine din liceu si te arata cu degetul, pe sistemul, uite-l pe tocilaru' ala. Acum este la moda, sa vi la scoala sa joci barbut, sa vi cu telefonu mobil sa asculti muzica in ore, sa te bati cu profesori si sa te certi cu ei, sa vi cu iatagane si sabii, sa-ti sfarteci colegii, etc...
Dar totusi, hai sa ne uitam in juru nostru, ce vedem? Oare Romania asta nu este exact ca o scoala mare, si majoritate suntem niste elevi ca cei enumerati mai sus?
Ce se difuzeaza educativ la televizor, decat "Fernando se stie, Ogica, Crudute" si alte chesti d'astea. Cand tara asta este in halul in care este, cui credeti ca-i mai arde de invatat? Cine credeti ca mai are motivatie, sa stea sa invete, incurajat fiind de prostie, cand vede in jurul sau sute de alternative.
Acum mai nou, copii de 7-8 ani, nu se duc la scoala daca nu au telefonu mobil dupa ei, deja la 13 ani multi se apuca de fumat "pentru ca asa e cool", si deja la liceu, urmeaza celelalte activitati.
Link
alexinno.starchild
07/04/2011
RE:
Foarte bine ai spus!
Link
chris-T
07/04/2011
RE:
Ai si tu dreptate intr-o oarecare masura, dar te contrazic la un anumit lucru si anume: "Ce se difuzeaza educativ la televizor, decat "Fernando se stie, Ogica, Crudute" si alte chesti d'astea. Cand tara asta este in halul in care este, cui credeti ca-i mai arde de invatat? Cine credeti ca mai are motivatie, sa stea sa invete, incurajat fiind de prostie, cand vede in jurul sau sute de alternative. " da ai dreptate prostia e in floare la ceea ce se da la televizor, dar acum vin eu si te intreb, cine te obliga sa te uiti la televizor la prostiile alea, daca ai ajuns la concluzia asta, ia atitudine, fa orice altceva decat sa deschizi televizorul, eu de exemplu am renuntat sa ma mai uit la televizor (exceptand cand se difuzeaza meciuri), prefer sa fac orice altceva decat sa ma uit la "tembelizor". Asta ce ai expus-o tu mai sus nu se poate numi scuza, cei care se uita la televizor se complac cu ceea ce se difuzeaza acolo.
Link
Kenvelo
07/04/2011
RE:
Pei vezi tu asta e problema, ca multi nu gandesc asa, multora le place ca vad la televizor scandaluri si prostie, pentru ca se gandesc, iaute ma, daca aia pot, de ce sa nu pot si eu?
Link
Kenvelo
07/04/2011
sa vii*
Link
balexis
07/04/2011
La televizor exista si TVR Cultural, Discovery cu 7 variante, Animal Planet, Mezzo (aici e grava treaba!) si alte canale care te pot "imbogati". Pe internet se poate face si lectura, aflare de informatii, documentare si ce mai vreti voi. Variante exista, dar nu opteaza nimeni pentru ele! Toata lumea prefera sa se afunde in oceanul mediocritatii, pentru a nu fi ciudatul care mai citeste cate o carte din cand in cand...
Link
Ciprian
07/04/2011
RE:
Asa e. Televizorul nu inseamna numai ce a zis chris-T mai sus.
Link
chris-T
07/04/2011
RE:
eu nu am zis ca "numai" aia exista la televizor, am raspuns la ceea ce a scris Narco. Si asa ca sa-mi dau o parere cam 70% din ceea ce se difuzeaza la televizor is prostii ;)
Link
Ciprian
07/04/2011
RE:
Nu te-am aratat cu degetul, stai linistit. Am zis de tine ca sa evit sa mai enumar toate chestiile astea: "Fernando se stie, Ogica, Crudute"
Poate ca 70% din ce se da sunt aiureli, dar ai posibilitatea de a urmari ce canal vrei, asa ca nu esti obligat ca din 100 de minute de stat la TV, 70 de minute sa vezi prostii. Cu posibilitatea de a schimba poti ignora tot ce nu doresti sa vezi, asta daca ai o minima capacitate de a discerne (nu ma refer la tine).
Link
Kenvelo
07/04/2011
RE:
Hai sa fim seriosi, in proportie de 80% dintre romani, cand este un scandal la televizor se uita. Cine crezi ca se uita pe Cultural sau alte canale, dintre romani.
Link
Ciprian
07/04/2011
RE:
Nu neaparat Cultural. Sunt multe programe urmarite(prea putin totusi) de romani: Discovery Science, Discovery Channel si celelalte + National Geographic, Animal Planet etc.
Link
phanntomas
07/04/2011
Avand in vedere ca n`am invatat decat pe la mate f putin in ultimele 2 saptamani cred ca se putea lua bacul cu ochii inchisi
Romana : 9.00
Mate T1 : 6.10
Chimie : 7.65
Media : 7.60
Sunt foarte multumit la mine orice era peste 6 era aur :)) . Nu imi trebuie media de la bac deci v`am pupat .
Link
balexis
07/04/2011
RE:
Mai Fantomica, parca mai ieri mergeai la gradinita. Cum cresc dom'le, cum cresc...
Link
chris-T
07/04/2011
RE:
Felicitari ! :)
Link
MESSI_28
07/04/2011
RE:
Bravoo!
Link
Chris
07/04/2011
RE:
Felicitari(desi puteai mai bine) ...si La Multi Ani !!! :d ca sa nu uit ! ..Multa fericire ! Si sa bei un pahar si in cinstea mea peste 9 zile ;;)
Link
liviu12
07/04/2011
La 2 oameni dai de cate un prost :)) bacul de anul asta ne demonstreaza asta !
Link
Mast3r
07/04/2011
Am ramas stupefiat cand v-am citit aberatiile.Cum naiba sa luati note mari la bacalaureat,daca voi ati stat la fifa si la facut spam p-acilea pana si-n serile de dinaintea examenelor? Intr-adevar,e greu sa rezisti tentatiei de a mai intru "putintel" pe 'net,dar in cazu' vostru indolenta si iresponsabilitatea nu au limite.Imi cer scuze ca generalizez,poate nu ar trebui,dar am ramas socat cand am vazut ce note s-au luat .
Link
Papi
07/04/2011
RE:
Asta pentru ca cei care au picat nu prea s-au pronuntat ;))
Link
-Emil-
07/04/2011
Ca sa mai si glumim putin,
http://webtv.realitatea.net/actual/hitler-despre-rezultatele-la-bacalaureatul-2011
=))))
Link
Klaas-Jan-Huntelaar
07/04/2011
RE:
Aia cu pitagora e maxima =))
Link
iuliuscaesar
07/05/2011
RE:
Asta e și mai tare
http://www.youtube.com/watch?v=wt7Ph2XXnhg
Link
Mereu_Tare
07/05/2011
http://www.timesnewroman.ro/life-death/4931-osama-bin-laden-revendica-rezultatele-foarte-proaste-de-la-bac
Link
-Emil-
07/05/2011
RE:
Daca nu scoteam un cinci eu ma detonam =))))
Link
a.nicolas
07/06/2011
Sistemul educational romanesc e foarte drastic in cazul asta .
Si guvernul are vina lui !!!
Pai nu era mai bine un BAC de 2-3 ori mai usor .. cu o promovabilitate de 75 - 80 % .. si dupa sa se dea examen '' pe bune '' de ADMITERE la facultate ca sa nu se mai intre asa usor ?
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Nu, nu era mai bine. De ce zecii mii de examene si o suta de mii de materii la liceu. De ce sa nu ne alegem noi intre 5 si 10 materii pe care sa le studiem 4 ani, iar la sfarsit dam un examen si gata. De ce sa fie un bacalaureat mai usor si dupa aceea la facultate sa nu intru, nu e acelas lucru, ca si cum n-as avea bacalaureatul luat ? Eu zic ca trebuie o reforma la sange in toate domeniile, nu numai in invatamant. Dar, ne complacem in situatia de fata, pentru ca nu iesim in strada. Stam ca prostii si inghitim toate mizeriile care ne sunt bagate pe gat. Ei s-au obisnuit ca nu reactionam si ce zic "lasa ca romanul e prost si accepta si mizeria asta" si tot asa... Din cauza asta am ajuns, unde am ajuns.
Link
a.nicolas
07/06/2011
RE:
'' De ce sa fie un bacalaureat mai usor si dupa aceea la facultate sa nu intru, nu e acelas lucru, ca si cum n-as avea bacalaureatul luat ? ''
Pentru ca peste 60 % din elevi dupa liceu nu dau mai departe , iar anul asta din aia 60% au luat bacul 5% , cu un bac mai usor pe langa facilitarea vietii tanarului .. ar mai creste si forta de munca a tarii cu n % .
Iar admiterea la facultate sa fie pentru cine merita .. nu pentru cine a copiat la bac sau are pile .
Asa am scapa de medicii la mana a 2 a care in loc sa te puna pe picioare te omoara .. si de multi altii cu diplome care nu releva deloc priceperea lor in domeniu !
Link
phanntomas
07/06/2011
E foarte aiurea structurat invatamantul romanesc . Nu inteleg de ce ne pui ei pe noi sa calculam integrale , derivate si tot felul de rahaturi care oricum nu ne folosesc la nimic in viata . Mult prea aiurea cerintele . Sunt multi care dupa bac vor sa se angajeze ( nu toti trebuie sa ajunga intelectuali ) si nu pot pentru ca nu au luat bacu . Iti dai seama ce le trebuie la aia care se duc pe santier sa munceasca detaliile astea inutile .
Si nici nu inteleg ce au vrut sa demonstreze cu bacul asta ... ca e prostia mare in tara ... pai asta se stia , doar ca o tara are nevoie de fiecare om ca sa ajunga sus , nu doar de intelectuali . Mai mult toti astia care nu sunt in stare sa fie niste oameni in societate si viseaza la viata buna sunt viitori infractori , viitori hoti sau viitor emigranti in alte tari .
Link
Kenvelo
07/06/2011
RE:
Din cauza maharajahului de Funeriu, care habar nu are sa zica clasa "intai".
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Stii ce au vrut sa demonstreze ? La anul sunt alegeri si o sa vezi ca promovabilitate o sa fie iar de 80-90% si o sa iasa Funeriu si gasca lui si o sa spuna ca dupa un an de reforma, el a reusit sa aduca invatamntul pe drumul cel bun.
Link
andreiu16
A
07/06/2011
RE:
Si ce-ai vrea sa-ti dea la BAC, daca nu integrale si restul? Ce s-ar putea invata in 4 ani de matematica, daca nu astea? Probabil ca erai multumit daca va dadea doar exercitii de ridicare la putere si exercitii cu paranteze (ceva in genul partii I a examenului).
Pentru cei care vor sa munceasca pe santier, sa rezolve partea I si partea II -asta inseamna nota 6. Pentru cei care vor mai mult decat atat, se implica si la partea cu integrale, derivate si alte "rahaturi" - vorba ta. Pacat ca ai o astfel de gandire.
Link
phanntomas
07/06/2011
RE:
Si crezi ca pe ei ii ajuta ca invata : vectori ( e in prima parte ) , trigonometrie ( si nu in mare , destul de in detaliu , tot prima parte ) , matrici si polinoame(partea a II) ? Chiar crezi ca trebuie asa ceva ?
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Dar nu-i obliga nimeni sa faca o scoala pana la urma...
Link
phanntomas
07/06/2011
RE:
Ai dreptate doar ca nu te poti angaja oriunde daca nici bacul nu il ai luat .
Link
andreiu16
A
07/06/2011
RE:
Pe camp, cu oile. Acolo nu-ti trebuie BAC.
Link
-Andrei-
07/06/2011
RE:
Către mine n-a zis niciodată mama sa merg sa invaţ(exceţie făcând atunci cand ma uitam la tv si mă scotea de la el ca vroia ea să se uite şi atunci zicea dute şi învaţă ceva :))), doar atat zicea:
Las" ca oricum nu avem ciurdar in sat si uite aşa ne-am aflat unu
Link
phanntomas
07/06/2011
RE:
Si daca nu se angajeaza nicaieri ori se apuca de furat ori pleaca din tara . Nu cred ca aduce vreun benefiu tarii in care traim si noi pana la urma .
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Sa faca SAM-ul, sa puna mana sa invete si asta e. Chiar asa, vor totul mura-n gura ?! Ca sa obtii ceva, trebuie sa muncesti. Nu vine nimeni la tine sa te ajute in ziua de azi.
Link
-Andrei-
07/06/2011
RE:
Avea profa mea de istorie o vorbă pentru ce care se plângeau de istorie în clasa a XII a : " Zece clase sunt obligatorii !"
Link
andreiu16
A
07/06/2011
RE:
Trebuie implicare si din partea elevilor. Nu zic ca sistemul nostru de invatamant e bun ... dar, nici noi nu suntem buni (elevi/studenti). Ne invartim intr-un cerc vicios, in care fiecare arunca mâța-n ograda celuilalt.
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Foarte corect. Eu iti sustin punctul de vedere. Noi avem o mare parte din vina, deoarece stim ca cei care au dat bacalaureatul pana anul acesta au copiat si ne-am bazat pe lucru asta si n-am mai dat nici doi bani.
Link
chris-T
07/06/2011
RE:
aici te contrazic, nu generaliza, poate ca da, intradevar s-a copiat, dar nu poti spune sigur ca, promovabilitatea anilor precedenti s-a datorat faptului ca s-a copiat. uit eu de exemplu am luat bac-ul exact pe ceea ce am stiut si te asigur ca in clasa in care am dat, unul nu a copiat.
Link
chris-T
07/06/2011
RE:
*scuze de repetari
Link
-Andrei-
07/06/2011
RE:
Foarte corect, măcar sa fim bărbaţi şi să recunoaştem asta!
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Nu are treaba barbatia aici... Este vorba de cat de realisti suntem.
Link
andreiu16
A
07/06/2011
RE:
Si atunci ce crezi ca ar fi trebuit sa le dea sa rezolve? Daca vectori nu, trigonometrie nu, matrici si polinoame nu, integrale si derivate nu, atunci ce?
Link
phanntomas
07/06/2011
RE:
Strict ce iti trebuie in viata reala . Cred ca trebuia sa se dea cum se da la generala prima parte si apoi in a 2 sa bage ce a fost acum la prima parte . Ca sa poata lua si omul mai prost bacu . Dupa de la 6 in sus poti da ce vrei tu .
Link
andreiu16
A
07/06/2011
RE:
Cum poti sa scrii asemenea prostii? Atunci scoala pentru ce e?
Daca ne luam dupa gandirea ta, la romana te-ar pune la BAC sa citesti si sa scrii toate literele alfabetului, iar ca exercitiu important : creati 3 cuvinte cu urmatoarele litere ...
Tot pe acest sistem, la Geografie probabil n-ar mai fi examen, deoarece ce-ti trebuie tie in viata reala sa stii unde e Germania pe harta, sau alte chestii de acest gen.
La matematica, exercitiul cel mai greu ar fi unul de genul 0,5*3,2 = ? Iar istoria o excludem din start, pe aceleasi motive prezentate mai sus.
Link
KÖNIG
07/06/2011
RE:
Nu materia e de vina ci modul in care este predata.Daca in bac ar intra doar elevii care merita sa treaca clasa si care muncesc atunci nu s-ar mai ajunge aici.Daca era PSD-ul mergeam usor si prost si la educatie,asa cum am mers timp de 20 de ani.
Link
phanntomas
07/06/2011
ups am facut un pleonasm :)) fara ' in alte tari '
Link
phanntomas
07/06/2011
Baieti asta se intampla pentru ca nu stiti adevarul in tara . Nu realizati ca minim 30% din cei care sunt elevi vin de la tara , fac naveta . Pai ce sa ii mai ceri tu la unu care dupa ce pleaca de la liceu ajunge la 4 acasa si dupa ma`sa il pune sa dea de mancare la porti , sa mulga vaca etc . Ce sa ii mai ceri tu lu asta sa faca trigonometrie si toate nebuniile . Trebuie sa fi idiot ca profesor a 2 zi sa il iei la rost ca de ce nu ti`a invatat lectia cand asta nu are timp nici sa respire . Asta e realitatea in Romania nu toti au posibilitati si daca vrei sa ii trimiti la oi pe toti care sunt in postura asta , tara va bate pasul pe loc .
Link
Alex_old_admin
07/06/2011
RE:
Eee, lasa ca si eu am avut de mers 15 km pana la liceu. Faceam o ora dus, o ora intors. Nu e asta un impediment.
Link
-Andrei-
07/06/2011
RE:
Da şi sora-mea e in situaţia asta, face naveta si se trezeste la 5 dimineata si ajunge acasa la 16 30 dar a terminat clasa a XI-a cu media 9:91 la al doilea liceu din judeţ.
Asta nu e scuza.
Care vreau invata care nu nu.
Link
andreiu16
A
07/06/2011
RE:
In zilele noastre, sunt foarte putini cei care fac naveta. Intr-adevar, sunt persoane care stau la sat si vin in oras pentru liceu, dar stau in chirie. Si, cel putin din experienta mea, aceste persoane sunt cele mai destrabalate : de la jocuri de noroc, la alcool, droguri, tigari etc. Nu o zic din auzite, ci din traite.
Pe aceeasi gandire iti spun ca am avut parte de persoane care faceau naveta si erau printre cele mai destepte din clase, iar acum sunt printre cele mai destepte din facultate. Asta nu e un impediment. Cine vrea sa invete, invata. Cine nu doreste acest lucru, gaseste scuze.
Link
-Andrei-
07/06/2011
RE:
Câtă dreptate ai!
Link
Kenvelo
07/06/2011
RE:
Mai sunt si copii care au la geamuri ziare, singura sursa de caldura este o lumanare, nu ai ce manca si se gandesc: "Hai sa fac o ecuatie de gradu' doi, sa ma incalzesc".
Link
chris-T
07/06/2011
RE:
asta ai cam luat-o de la aia de la cafe deko daca nu ma insel, stand-up comedy ;) (Costel parca a spus-o)
Link
Kenvelo
07/06/2011
RE:
Da, tocmai de aia am si spus-o ca se potriveste in context.
Link
Kenvelo
07/06/2011
RE:
nu au*
Link
andreiu16
A
07/06/2011
RE:
Nu trebuie gandit pentru unii, ci pentru toti. Nu te contrazic, sunt si copii saraci, dar si elevi care nu-si mai cunosc lungul nasului. De aceea, BAC-ul este (a fost) un examen mediu, accesibil tuturor celor care isi vad de treaba lor in cei 4 ani de liceu.
Nici eu n-am fost inger, am mai fugit de la ore, ne-am mai dus acasa inainte de terminarea orelor, ne-am mai batut joc de unele chestii din liceu, dar cand a fost ceva serios, a fost serios.
Eu sunt pe principiul ca trebuie facute toate la timpul lor. Distractia e distractie, pici in fund de cat te poti distra, cand e cazul de asa ceva. Insa, cand e invatat si trebuie invatat serios, pici in fund datorita orelor nedormite, ore in care inveti.
Link
Kenvelo
07/06/2011
RE:
Uiti un lucru esential, cine sa mai invete in tara asta andrei, cand prostia este promovata peste tot? Peste tot se fac emisiuni cu oameni *********i si anagramati. Se promoveaza cocalarismul si alte manifestatii. Cine sa mai invete, cand toti se gandesc "ia stai bai, de ce sa invat, iaute-l pe fernando ce succes are la televizor".
Unii chiar se duc la scoala dornici sa invete, dar se lovesc de niste profesori incapabili, care in loc sa predea si sa explice, intarzie pe la ore, se apuca sa vanda reviste sau alte activitati.
Buba e complexa, si nu este numai la elevi, ti-o garantez. Dupa cum zicea si Badea, ca invatamantul si structura de invatamant reflecta perfect tara noastra, si stadiul in care se afla.
Link
andreiu16
A
07/06/2011
RE:
N-am zis eu ca e doar de la elevi. Am zis si sustin faptul ca si noi am ajutat la crearea acestei bube.
Iar profesorii, ce sa faca? Pentru salarii mizere crezi ca-si mai bat capul?
Parintii ce-ar putea sa schimbe? Multi elevi isi fac de cap datorita faptului ca parintii nu-i pot supraveghea dupa cum si-ar dori. Munca, stresul zilei de maine, sanatatea si restul ii fac sa-si lase copiii nesupravegheati.
Iar ca totul sa fie perfect, fiecare arunca vina de la unul la altul. Elevul si parintele pe profesor, profesorul pe sistem, sistemul e condus de cei de sus, iar cei de sus revin la elevi.
Link
phanntomas
07/06/2011
porci*
Link
chris-T
07/06/2011
I-a uitati si urmarile bacalaureatului, sincer nu ma mir, sunt unii care s-au sinucis doar pentru ca parintii nu i-au mai dat bani pentru diverse chestii.
Dramele bacalaureatului: Un tânăr din Arad s-a împuşcat cu o armă de vânătoare după ce a picat examenul.
Luni seara, un tânăr de 19 ani, elev la Liceul Iuliu Maniu din Arad s-a împuşcat în cap cu o armă de vânătoare. Băiatul plecase în vacanţă la tatăul lui care este pădurar în localitatea Căprioara de pe Valea Mureşului, la aproximativ 100 de kilometru de Arad. Se pare că tânărul nu luase examenul de bacalaureat. Băiatul ştia unde ţinea tatăl său arma şi s-a împuşcat în cap. "După primele cercetări s-a stabilit că tatăl băiatului, care este pădurar, şi-a găsit fiul luni noapte, când s-a întors de la serviciu, împuşcat în cap . Deocamdată se discută despre o sinucidere. Băiatul nu a lăsat niciun bilet în care să-i justifice gestul.
Pădurarul a declarat că băiatul său era foarte deprimat pentru că nu luase examenul de bacalaureat", a spus Camelia Tuduce, purtător de cuvânt IJP Arad.
Sesiunea de vară a bacalaureatului a adus cele mai slabe rezultate din istorie în judeţul Arad, cu o promovabilitate de doar 36,43 la sută, înainte de contestaţii, comparativ cu 86,38 la sută în iulie 2010.
conform dcnews.ro
Link
Ciprian
07/06/2011
RE:
Tu cat ai luat la romana la bacalaureat? :D
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
Tu cat de ...sa nu-ti dai seama ca a dat copy-paste? :-s
Link
balexis
07/06/2011
RE:
Uita-te inainte de a face afirmatii. Ciprian se referea la prima fraza scrisa de chris-T, fraza care are vreo 2 greseli destul de clare :)
Link
liviu12
07/06/2011
RE:
absolut:))
Link
Ciprian
07/06/2011
RE:
:)
Link
chris-T
07/06/2011
RE:
da, recunosc am facut niste greseli, am scris in graba.
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
Mda .. 8-|
Link
chris-T
07/06/2011
RE:
5,65 dar a fost o problema cu subiectul al treilea si anume, uite ce s-a cerut: "Subiectul al III - lea (40 de puncte)
Scrie un eseu, de 2 - 4 pagini, în care să prezinţi condiţia intelectualului în societate, prin
referire la un roman studiat, aparţinând unui autor canonic (Liviu Rebreanu, Camil Petrescu
sau Marin Preda)." Eu am ales "Morometii" de Marin Preda si nu am fost singurul, multi au ales asa si de fapt s-a dat si la stiri despre asta ca Moromete nu era considerat un Personaj intelectual ceea ce se contrazicea cu cele spuse de profesorii de romana. Ba mai mult, cica, de la Marin Preda trebuia sa se aleaga opera "Cel mai iubit dintre pamanteni", opera care nici macar nu figura in tematica pentru bacalaureat. Si am scris vreo 4 pagini la eseu, ca mai apoi sa fiu foarte aproape de pic bac-ul.
Link
chris-T
07/06/2011
RE:
sa*
Link
Mast3r
07/06/2011
"Limba noastra-i o comoara, in adancuri infundata..."
Cine recunoaste versul, are 20 de credite.
@chris-T E meritata pe deplin nota luata!
Link
miTzuliK
07/06/2011
RE:
Nu e Alexei Mateevici ? In "Limba noastra" din cate stiu eu, a scris asta... nu e vina mea ca stiu, e vina profei de romana.
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
Da , el este. ;)
Link
miTzuliK
07/06/2011
RE:
Oricum nu cred ca da la niciunu' creditele, cred c-a facut anumita sa cautam pe google... nu de alta, da' sa mai cautam si despre lectura, nu doar fifa sau alte chestii. :))))
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
...din ce ai zis tu, reiese ca , ai cautat pe google !? :-s Deci pe , profa de romana o excludem , nu mai e ea de vina. :))
Link
miTzuliK
07/06/2011
RE:
Stiam autoru', nu mai stiam numele poeziei... d'asta am cautat pe google. Creditele sa ti le dea tie, im bag ceva in ele credite. :))
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
Nu ms.
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
Alexei Mateevici - Limba Noastra , nu vreau creditele. Te crezi prea "zeu" in limba si literatura romana? :))
Link
Mast3r
07/06/2011
Ok,Daca intra Gabi p-acilea, sper sa vada posturile si sa-ti transfere 20 de credite din contul meu,Mitzule.
TeTau, nu comentez ceea ce spui tu. Ironic,iti spun doar ca maa simt zeu, nu "prea" zeu.
Glumesc, evident.Ti-as mai spune cate ceva, dar ma abtin.Ce-ar mai fi acum sa ma cobor la nivelul fiecaruia...
Pentru inceput,invata sa deosebesti un text scris corect din punct de vedere gramatical ,copiat de pe un site de stiri, de o fraza formata din 2-3 propozitii, care contine 2 greseli gramaticale,destul de evidente.
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
Eu n-am stat sa-i analizez lui textul , ca sa-i caut nod in papura. Am vazut cu , "coada ochiului" si de asta am zis ca e copy-paste. Acuma toti incercati sa va dati mari filozofi. :-j ..Vrei sa-ti zic si greselile care le-a facut ca sa fi multumit? .. 1. uitati ( corect uitati-va ) , 2. nu i-au ( corect nu le-au). In fine , nu stau sa ma cert cu filozofi.
Link
balexis
07/06/2011
RE:
In cazul de fata, uitati este sinonim cu priviti. Deci greseala este alta
P.S. Care sunt cele 2 greseli din mesajul tau? :)
Link
Kenvelo
07/06/2011
RE:
N-ai pus punct dupa "Deci greseala este alta".
Link
Chris
07/08/2011
RE:
"Ia" era corect nu "i-a'" pentru tetau la primul punct.. uitati era corect :D.. + de asta... pui virgule aiurea ... Acuma=Acum...
Link
Alex_old_admin
07/08/2011
RE:
Da, e clar, vrei M !:))
Link
TeTau
07/09/2011
RE:
Imi plac virgulele , fac exces de ele . :-s
Link
Mast3r
07/06/2011
Vrei sa-ti spun 2 greseli pe care le-ai facut tu in postul de mai sus?
1. ca sa fi - ca sa fii ( 2 de "i").
2. cu filozofi - cu filofozii( cu 2 de "i").
Prima grseala facuta de el nu e "uitati", ci "i-a". Corect este "ia"(fara cratima).
Incepe sa-mi placa "despre tine" .Esti istet,da' nu prea!
:-)
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
=)))))) , esti tare . Cu asta chiar ai pus , punctul pe i !!! =)))))) ..eu m-am referit la filozofi . Sunt corecte ambele variante. Daca tu , te exprimi corect ..cu "uitati" , e clar , cata romana stii. Nu stiu care-i mai "istet". =))))))
Link
Mast3r
07/06/2011
RE:
Legat de "uitati",ti-a spus si balexis care-i treaba(vezi mai sus).Legat de "filozofi", asa-i,ambele variante-s corecte,dar ideea e ca tu n-ai vrut de fapt sa scrii asa.De ce pui virgula intre "tu" si "te"? Nu-mi mai raspunde...
Inchei aici conversatia. N-ai cu cine!
Link
TeTau
07/06/2011
RE:
ok. :-j
Link
Mast3r
07/06/2011
greseala*
Link
kRIsTy@n0
07/06/2011
Trebuie sa fii pr0st mintal sa te impusti pentru un examen ratat =)))
Link
Lucas.Piazon
07/08/2011
un site ceva unde pot vedea si eu rezultatele finale pe Bucuresti??
de 2 ore tot caut si nu gasesc :|
mai am putin si fac infarct de emotie :))
Thursday
, 9/25/2025 08:39 pm
Anunțuri
My answer
You must be authenticated to be able to write
Click here to authenticate