|
WhiteManBlue_PCH 12/08/2011Cluburile trebuie sa gestioneze mai bine paza, mereu cei de la paza ii lasa pe lideri galeriilor sa introduca pe stadion torte, si alte chestii pirotehnice, eu zic ca cel mai folositor lucru impotriva huliganilor ar fi numarul sporit de stewarzi, la fiecare 3 huligani sa stea cate un steward, iar la fiecare peluza paza sa fie in numar mare incat cei de acolo sa se desfasoare omeneste, fara a distruge respectivul stadion sau a arunca cu torte si mai stiu eu ce alte obiecte contondente asupra jucatorilor. |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Nici la puscarie nu sunt 3 paznici pe un detinut. E exagerata gandirea ta. SI stewarzi aia costa bani. Pentru ce sa cheltuie clubul ? Pentru niste drogati ? |
|
WhiteManBlue_PCH 12/08/2011RE: La puscarie esti intr-o celula, pe stadion esti liber... |
|
Alex_old_admin 12/08/2011RE: Si vrei sa cred ca esti din PCH ? De unde sa stie cati huligani cati ultrasi si cati spectatori vin la un meci ? |
 |
Sharky 12/08/2011RE: II intreaba la poarta pe fiecare. |
 |
DRG 12/08/2011RE: Era o gluma... |
|
WhiteManBlue_PCH 12/08/2011RE: De obicei ultrasi vin in haita si intra mai devreme pe stadion;). |
 |
Sharky 12/08/2011Interzisi permanent pe stadion, amendati usturator ( banii primindu-i clubul de fotbal ). Unii merita chiar si inchisoarea. |
|
Bebe23 12/08/2011Nici o masura ... e foarte bine cum e acum . |
|
Sandre 12/08/2011Sincer nu am fost la un meci de la 18 ani cred , dar atunci nu era ca acum , deja se intrece orice limita a bunului simt , injuraturi , scandaluri in teren sau in afara stadionului iar ceea ce vad este o lipsa totala de civilizatie . V-ati intrebat de ce sunt garduri de protectie pe toate stadioanele , tocmai din cauza acestori huligani si totusi gasesc metode si intra chiar si pe teren sa loveasca jucatorii sau in afara stadionului . Astfel de lucruri nu se vad in Anglia sau in diferite tari civilizate , nu ca noi nu am avea oamneni civilizati dar acesti huligani sunt o mare problema pe mai toate stadioanele |
|
chris-T 12/08/2011RE: In Anglia au rezolvat problemele prin diferite metode, de exmplu, stiai ca huliganii indentificati de politie, trebuie sa se prezinte in ziua meciului la sectia de politie si pe perioada meciului ei stau si se uita la perete. Asta e doar una dintre metodele folosite + ca ei spre deosebire de noi, isi duc luptele la periferiile oraselor, se organizeaaza 20 vs 20 si acolo isi rezolva problemele. |
|
Sandre 12/08/2011RE: Cine ti-a zis tie asta :)) |
|
chris-T 12/08/2011RE: Am un fost coleg care sta in Londra, el mi-a zis ;) |
|
Alex_old_admin 12/08/2011RE: Are dreptate. Ei oricum au fost linistiti dupa ce au fost exclusi 5 ani din Europa. |
|
Alex_old_admin 12/08/2011Cel mai bine ar fi sa aprobe treaba cu materialele pirotenhnice. Cand intrii pe stadion sa dai datele de la buletin si sa zici am 1-2-3 torte, o fumigena si etc. , le dai in timpul meciului, iar la sfarsit sa te duci cu materialele care le-ai dat si sa le arati. Daca se intampla sa se arunce in teren cu ele sau ceva de genul, cine nu le aduce la sfarsitul meciului, amenda, interdictie sau chiar inchisoare. Ar fi mult mai frumoasa atmosfera. De asemenea, cand iese un scandal, vina este atat de partea fortelor de ordine care te provoaca prin diverse modalitati, cat si a galeriei care reactioneaza. Dar daca te-ar lasa cu materialele aceastea pe stadion, eu zic ca nu ar mai fi atatea scandaluri. |
|
Sandre 12/08/2011RE: Spectacolul e pe teren nu in tribuna , jucatorii in general sunt fair play iar ce spui tu e aprobata dar doar de sarbatori si in nici un caz pe teren . |
|
Sandre 12/08/2011RE: Legat de torte , de ce sa dai tot meciul cu petarde pe stadion In primul rand ca pot face rau jucatorilor , arbitrilor |
|
Alex_old_admin 12/08/2011RE: Reciteste. Cu ce faci rau, daca nu le dai in teren ? |
|
Majin 12/08/2011Singura masura ar fi sa ne mai nastem o data.... dar de data aceasta sa ne nastem in Anglia... atunci am avea si noi o atmosfera decenta la un meci de fotbal...! |
|
Sandre 12/08/2011RE: Nu e vorba de asta , se poate face si aici situatia pe stadioane cat mai aproape de modelul englez , dar cine sa faca , romanii nu stiu sa se faca placuti in societate . |
|
M1To 12/08/2011asta ar fi pt Dinamo dar si pt alte oricare ehipe : 1. Comportamentul violent si iresponsabil al unor suporteri ai echipei FC DINAMO BUCURESTI, manifestat atât pe propriul stadion, cât si pe alte stadioane, care a determinat consecinte si prejudicii grave Clubului, jucatorilor, oficialilor, precum si celorlalti suporteri, dupa cum urmeaza: - Suspendarea terenului sau organizarea jocurilor de pe teren propriu fara spectatori; - Amendarea clubului de catre Jandarmeria Româna, Federatia Româna de Fotbal, Liga Profesionista de Fotbal si UEFA cu suma totala de 100.000 RON, în sezonul competitional 2010/2011, iar în primele trei luni ale sezonului competitional 2011/2012, cu suma de 160.000 RON; - Monitorizarea DINAMO de catre UEFA, pe o perioada de doi ani, care a expirat la data de 20.08.2011; - Sanctiunea financiara în suma de 25.000 EURO, în urma incidentelor produse de suporteri la meciul FC DINAMO BUCURESTI - FC VORSKLA POLTAVA, din 25.08.2011, precum si, pentru a doua oara, aplicarea deciziei de a se afla sub observatia UEFA, pe o perioada de proba ce se încheie la data de 23.09.2013. 2. Incidentele de o gravitate si periculozitate fara precedent produse de suporteri ai echipei FC DINAMO BUCURESTI, la meciul FC DINAMO BUCURESTI - FC RAPID BUCURESTI, din data de 18.09.2011, îndreptate atât împotriva persoanelor responsabile de siguranta si securitatea în stadion, cât si a spectatorilor, oficialilor si jucatorilor, 3. Faptul ca, în prezent, unii suporteri ai echipei FC DINAMO BUCURESTI sunt deferiti deja organelor de ancheta penala, iar alti 482 suporteri sunt interzisi pe stadioane pentru savârsirea de fapte privind tulburarea ordinii publice, concepute si realizate premeditat si cu intentia de a produce Clubului grave prejudicii de natura materiala, sportiva si de imagine, În scopul instaurarii unui climat de siguranta si civilizatie si în conformitate cu prevederile Legii nr. 4 / 2008 privind prevenirea si combaterea violentei cu ocazia competi |
|
Majin 12/08/2011RE: in afara de faptul ca ai dat copy paste la un articol de pe net.... ce vrea totusi sa insemne asta??? |
|
M1To 12/08/2011RE: cam asa ar trebui pedepsit huliganii sau clubul respectiv dak ar face necazuri gazdelor . |
|
M1To 12/08/2011RE: nu spune nicaieri ca nu poti sa il iei de undeva :| macar eu am cautat nu ca tine .. |
|
Majin 12/08/2011RE: poi e bine ca ai timp da sai copy paste ... dar sa joci meciul nu ai timp |
|
Majin 12/08/2011RE: ai citit ce spune topicu? |
|
Majin 12/08/2011RE: Ce parere aveti despre masurile care trebuiesc luate impotriva huliganilor de pe stadioane care strica de cele mai multe ori spectacolul fotbalistic ? P A R E R E ! Parerea ta... nu sa dai copy paste la articole de pe net |
|
M1To 12/08/2011RE: poti sa o iei ca si o parere dak vrei .. |
|
shakiri 12/08/2011cred ca ar trebui instalate camere de vedere pe tot stadionul ...nu vezi pt 2-3 huligani sufera toata galeria ....filmati si sa nu le mai permita intrarea pe stadioane deloc.. |
|
CRAdy7 12/08/2011O sa ma exprim cu cuvintele mele nu cum au facut altii si sper sa fie un raspuns nu FB dar cat de cat bun. Despre huligani ce sa spunem,ca nu au ce cauta pe stadioane,ori vii la un meci sa te uiti sa sustii echipa preferat ori sa iesi ranit.Ar trebui facut un compatriment separat pe fiecare stadion pentru acestia sau sa fie interjisi pe stadioane.De ex mi-a povestit cineva care a fost la un meci in Belgia pe stadionul lui Standard Liege si a stat in primul rand langa teren aporape de tusa,si toti erau linistiti isi vedeu de treaba isi sustineau echipa si era o atmosfera de neuitat,pe cand daca pui huliganii langa banca de rezerve cred ca o sa intre echipele la cabine.Dar nu toti sunt la fel,la noi in Romania sunt de alta rasa,astia vin sa distruga nu sa ajute echipa si la bine si la rau.Din punctul meu de vedere acestia ar trebui sa fie interzisi pe viata pe stadioane si sa faca si cativa ani de inchisoare,altfel nu vad cum se pot potolii.Echipele nu cred ca au vreo vina acestea intra pe teren joaca nu joaca dar publicul trebuie sa o ajute in fiecare situatie,nai sa vezi in Romania vreun huligan sa scandeze de ex.daca Steaua este la retrogradare,acestia mai rau fac si trebuie sa le vina cineva de hac.Multumesc! |
|
Ionuţ_old_old 12/08/2011Depinde cat de grav e incidentul pe care il comite acel " huligan " care reuseste sa intre pe teren . De exemplu , este unul , care doar fuge pe teren , nu`mi aduc aminte numele , e celebru . A intrat la Barcelona-Real , la meciuri de tenis cu Federrer . Dar si el ar merita sa primeasca o amenda , repet , nu face nimic altceva , decat " continuarea spectacolului " din teren , nu face rau nimanui . Dar daca ar fi cazuri precum cel de la Ploiesti , inchisoarea . Acuma sa fiu ON-TOPIC , nu sunt in masura sa spun ce masuri ar trebui luate , dar zic si eu o perere . Ar trebui sanctionat pana si cel mai mic gest de huliganism , ca pe urma , sa nu se mai intample . Acest gest mic se refera chiar si la injurii , de exemplu , pe National Arenna sunt plin de camere , i`ar putea filma si ar putea reiese in videouri ce a spus respectivul , dar doar pe un stadion modern . Daca esti la Mioveni , normal , ca nu ai ce face . Asta ar fi o idee , cu plata ridicata a amenzilor . O alta idee ar fi sa... " fim ca oamenii " primitivi , adica sa se pune garduri si plase inalte , pe unde nu poate trece nimic , daca altcumva nu se poate , dar sper ca nu va fi nevoie in Romania . |
|
Majin 12/08/2011RE: Jimmy Jump? |
|
Necroshade 12/08/2011RE: Pai Jimmy Jump cite amenzi avea :)))) ! |
|
FIFA-PRO 12/08/2011La fiecare meci , suporterii care intra pe stadion ar trebui sa fie controlati la piele , sa nu aive asupra lor petarde sau arme albe si cei care sunt bauti si drogati sa nu le fie permis accesul pe stadion . Cat despre agentii de paza...unii nici macar nu au nicio treaba cu acest lucru . Sunt niste simpli oameni imbracati in stewarzi care stau cu ochii la reflectoare cand huliganii arunca cu tot felul de obiecte pe teren . Jandarmii adevarati ar trebui sa fie in locul acestor indivizi sau mascatii sa-i ia pe sus pe cei care tulbura disputarea meciurilor . Daca ar fi toti civilizati nu ar mai fi nevoie de oameni de ordine , dar in ziua de azi 1 din 10 ori e betiv ori drogat ! |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Presupunand prin absurd ca intra 50.000 de nebuni in tribune. Cam de cati jandarmi ar fi nevoie sa ii opreasca ? |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Daca ar fi controlati la intrarea in stadion , nu ar putea intra 50.000 de nebuni . Ce spui tu , nici in filme de groaza nu am vazut . Daca ar fi cum zici tu nu ar mai avea loc disputarea meciului . Poate la un concert rock pe stadion sa se intample chestia asta , adica sa intre 50.000 de nebuni. |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Nu inteleg. Ce ar trebui sa aiba asupra lui un nebun ? |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Un nebun nu are voie sa intre pe stadion , doar la spitalul de boli nervoase ! |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Sau sa le dea un test psihologic ? |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Daca ai fi nebun , nu ai avea ce cauta pe terenul de fotbal , asta e tot ce am avut de spus ! |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Huligani = nebuni ! oameni descreierati , fara minte , drogati , betivi s.a.m.d ! Se duc la un meci de fotbal doar pentru scandal si bataie nu sa se uite la meciul de fotbal ! Bineinteles daca cei care stau de paza la intrarea in stadion sunt mana in mana cu huliganii , vor intra cu sutele pe stadioane , de fapt asa se si intampla ! |
|
stanculescu26 12/08/2011Huliganii sunt intodeauna o problema pe stadioanele de fotbal . Acestia vin la stadion cu scopul de a face scandal si de a se bate fie cu suporterii adversi , fie cu Politia si nu pentru a urmari un meci de fotbal si pentru a incuraja echipa favorita . De obicei acestia nu au studii superioare si provin din familii in care educatia nu exista si nu urmaresc decat sa faca o admosfera neplacuta care strica de cele mai multe ori spectacolul fotbalistic .In mod traditional, se considera ca manifestarile huliganice, asa cum sunt ele cunoscute astazi, au aparut pentru prima data spre sfarsitul anilor ‘60, cunoscandu-si apogeul in anii ‘70 si ‘80. Dupa dezastrele de pe stadioanele Heysel (39 de victime) si Hillsborough (96 victime) s-a instaurat treptat o perioada de calm relativ.Cu toate acestea, incidente implicand spectaorii meciurilor de fotbal au fost inregistrate inca din secolul XIX. In anul 1846, in localitatea Derby, in urma unui meci, a fost instaurata starea de urgenta iar doua divizii de infanterie calare au fost chemate pentru a face fata multimii scapate de sub control. Mult asteptata finala din 1985, a fost precedata de niste evenimente sangeroase si jalnice. 39 de fani ai lui Juventus au murit pe stadionul Heysel din Bruxelles, ca urmare a unei invazii de englezi, incarcata de huliganism. Speriati, fanii lui Juventus au fugit, iar multi dintre ei au ales sa sara gardul care delimita sectorul. O parte din ei au murit din cauza ca au fost zdrobiti in aglomeratia care s-a produs, altii deoarece gardul din ciment s-a daramat. 39 de morti si 600 de raniti a fost bilantul unui incident ce nu aduce cinste fotbalului englez. In ciuda acestui eveniment, clubul torinez a castigat cu scorul de 1-0. MERITA INCHISOARE PE VIATA http://postimage.org/image/6dmgtssb3/3cd43f42/ |
|
Sandre 12/08/2011RE: Nu ma intereseaza diferite cazuri din Europa anilor 70 , ci situatia actuala in care se afla fotbalul romanesc . PS: Am observat ca introducerea o ai tot dintr-o tema de-a mea |
|
LaTuu 12/08/2011Fratilor lasati goagal si spuneti-va parerea voastra . |
 |
kLaus1 12/08/2011Era mult mai frumos inainte huliganii nu aruncau cu petarzi aruncau cu hartie igienica :)) . |
|
Neymar__ 12/08/2011Parerea mea e ca nu ar trebui luate asa masuri drastice, asta intarata si mai mult spiritul de huliganism si vandalism. Ar trebui sa luam exemplul englezilor care nu au peluze pe stadioane si spectatorii sunt aproape de teren. Pur si simplu ar trebuii mobilizati mai multi stewarzi si amenzile mari pentru fiecare huliga, chiar si puscarie daca e cazul . Cluburile nu ar trebuii penalizate si nici suspendarea terenului sau jocuri cu poarta inchisa. Cel care ar trebui tras la raspundere dupa parerea mea ar fi SUPORTERUL HULIGAN. |
|
Cristi18newcomer 12/08/2011Daca as fi raspuns pentru acele credite altul ar fi fost acest post. Mi-a parut extrem de rau, mie ca fac al fotbalului romanesc, atunci cand Stiinta, o echipa emblematica pentru tara aceasta, a fost retogradata. Ma gandesc ca asta ar simtii "ultrasii" stelisti, rapidisti, dinamovisti, etc, etc...daca echipa lor ar fi retogradata. Desi nu mi-as dori aceasta regula, cred ca ar fi cea mai utila...doar asa ar putea fi opriti... @bebe23: Si mie imi place extrem de mult cum e acum :D nu as modifica nimic daca ar fi dupa mine. Cine merge la un meci mare nu merge sa stea jos, sa vada meciul ca la tv, merge sa vada atmosfera din galerie...daca aceasta lasa de dorit...atunci dc sa nu stau acasa nu? :D Urasc bataile de pe stadion, dar iubesc fumul fumigenelor, luminile tortelor si atmosfera unui derby cu Rapid, se pare ca usor usor Steaua-Rapid se va numi unicul derby, si nu cel cu dinamo...Incomparabila atmosfera de pe National Arena cu cea de pe Stefan cel Mare. |
|
Sandre 12/08/2011RE: Suporterii merg sa vada meciul nu atmosfera de pe stadion , nu zic ca nu conteaza sa iti incurajezi echipa dar pana la a face acte huliganice e diferenta mare |
 |
Deyu 12/08/2011Scurt si cuprinzator: cel care greseste sa fie sanctionat corespunzator, chiar usturator, sa fie interzis permanent la orice eveniment sportiv din cadrul tarii si nu numai, sa fie dus de jandarmi intr-o camera fara geamuri si aranjat putin. Sunt de parere ca au ajuns sa nu mai aiba frica de nimic, deci trebuie sa le instituie si lor cineva aceasta frica. |
|
Cristi18 12/08/2011RE: Cum crezi ca ai putea depista vinovatul cand stadionul e full? |
|
Neymar__ 12/08/2011RE: Camere frate . Stewarzi mobilizati in numar cat mai mare, clar niste investitii in plus pentru securitate . |
|
Neymar__ 12/08/2011RE: Nici chiar asa, o dai prea tare in extreme . |
 |
Deyu 12/08/2011RE: Serios? O dau in extreme? Mie nu mi se pare. O sa ajungem poate toti de aici a fi parinti. Mergi cu copilul tau la un meci de fotbal pentru placere si un huligan iti loveste copilul cu un bolovan sau un scaun, sau mai rau intentionat. Nu merita ce am scris mai sus? Nimeni nu merita sa fie ranit de astfel de oameni. Dar cei care fac aceste lucruri merita sa primeasca inapoi. |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Sunt de vina cei care le dau voie pe stadion acestor indivizi fara minte ! |
 |
Sharky 12/08/2011RE: :)) Nu poti bate mii sau chiar zeci de mii de oameni. Nu se aplica legea junglei. |
 |
Deyu 12/08/2011RE: Nu-i nevoie sa bati mii, zeci de mii. Vestea circula repede si se instituie frica. |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Pe naiba. Hai sa spanzuram un huligan la intrarea in stadio. Crezi ca vor disparea ? |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Am impresia ca esti unul dintre ei de le iei apararea atat ! |
 |
Deyu 12/08/2011RE: N-ar fi o idee rea. De disparut, poate nu, dar s-ar pierde multi dintre ei, sunt sigur. Dupa cum am spus mai jos. Legiile tarii sunt de partea lor in mare parte. |
 |
Deyu 12/08/2011P.S: La noi nu se va schimba niciodata nimic, deoarece legile sunt in asa fel facute de nu sperie pe nimeni, pentru ca sunt prea "moi". Plus ca politia si serviciile de ordine si paza sunt luate in batjocura si nu au putere, sustinere si respect. Tare mi-ar place sa-i vad pe "huliganii" de aici ridicand mana la un politist american sau turc. Uff, ala in secunda doi si-ar scoate dintre dinti asfaltul. Ca bine zice o vorba: Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul. |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Daca huliganul ar fi Bute , ar fi invers =)) ! Glumesc bineinteles. |
|
shakiri 12/08/2011ce sa mai zicem de liga a 4a ,am vazut si arbitri batuti . si echipa aia si acum joaca...care a jucat stie cum sta treba acolo fara paza |
 |
ClaudiuN 12/08/2011In primul rand nu cred ca huliganii pot fi considerati suporteri . Cel putin eu , prin cuvantul suporter inteleg acel om care merge pe stadion sa isi sustina echipa favorita prin mijloace decente si civilizate . In nici un caz prin injurii la adresa echipei adverse sau celei rivale , semne obscene sau mai stiu eu ce alte mijloace care ii injosesc nu ii fac nicidecum suporteri adevarati . Pentru a scapa de huligani cred ca un suporter ar trebui sa inteleaga adevaratul sens al cuvantului "suporter" , Ar trebui sa inteleaga ca isi ajuta echipa daca scandeaza pentru ei si nu impotriva echipei adverse . La noi va fi cam greu sa scapam de huligani , atat timp cat nici cei care asigura paza pe stadion nu isi fac datoria . Daca ii lasa sa intre bauti , drogati deja creste riscul actelor de huliganism . O parte din vina o au si conducatorii cluburilor , care prin declaratiile lor de la TV si ziare se acuza reciproc . Si pur si simplu , in unele stadioane din lume , nu ai cum sa scapi de huligani atat timp cat ei sunt crescuti de meci cu aceasta mentalitate |
|
FLD 12/08/2011RE: din pacate pentru unii suporteri , si mai ales pt sefii de galerie ,,,,,,,,,,,, a devenit doar o meserie . la dinamo de ce credeti ca protesteaza contra conducerii ? cale pasa de managementul prost ? nu , asta mai putin , le pasa mai mult ca le-au taiat conducatorii macaroana ... |
|
Bombonell 12/08/2011Cei raii treb indepartati de pe stadioane ca strica atmosfera la un meci si nu cred ca ar mai treb primiti de ex in anglia aia se tem sa se ridice de pe scaun de frica stewarzi |
|
3DF1FA 12/08/2011RE: Bine mai Bombonica dar cu "huliganii cei buni" ce facem?=)) |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Ii radem pe cap , le vopsim cheliile in alb sa stim care sunt =)) ! |
|
Sandre 12/08/2011RE: Unde ai vazut tu huligan bun si ciora vopsita ? |
|
3DF1FA 12/08/2011RE: Cand spui huligan spui in acelasi timp rau ,era vorba de un pleonasm,o ironie a mea daca doresti:) |
|
3DF1FA 12/08/2011"Huliganii este si ei neste oameni nedusi la biserica,trebuieste dusi intr-un lagar de concetrare gen" |
 |
TheBest29 12/08/2011Consider ca pentru a avea decenta pe satdioane trebuiesc sisteme de monitorizare cel putin ca pe National Arena. Patronii investesc sute de mii de euro in jucatori si nu investesc in sisteme de paza video profesionale. Printr-o monitorizare video de caliatate si un sistem de securitate bine pus la punct nu o sa mai vedeti asa ceva pe stadioane. Cand vom avea mai multe stadioane de gen National Arena o sa fie altceva. |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Foarte tare , si daca se iau aia la bataie pe teren coboara sistemul de monitorizare si remediaza problema ! |
|
Sandre 12/08/2011RE: :) Trebuie sa se intervina imediat , inca mai trebuie pus la punct acest sistem de interventie care nu exista din cate observ |
 |
Mih.95 12/08/2011Nu cred ca se va putea termina cu huliganismul pe stadioane..oricat s-ar stradui oamenii legii nu pot..ei sunt in grupuri si recurg la tot felul de lucruri care sa faca rau fotbalului. |
|
Sandre 12/08/2011RE: Se joaca 11 la 11 nu ? Intra-devar singur nu poti face fata , de ce crezi ca jandarmii intervin in numar mare ? Sa poata controla conflictul existent . |
|
RoqueJunior 12/08/2011Ce masuri sa se mai ia ma Zeus, n-ai vazut ce derby urat a fost fara torte fara nimic |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Suporterii pot canta si fara torte. Si app de derby, la 1-3 nu mai canta nimeni. |
|
Sandre 12/08/2011RE: Daca tu crezi ca e urat sa nu se arunce din tribuna cu torte , uite eu zic ca tot meciul rezervele sa dea in spectatorii din tribuna cu petarde , torte , fumigene etc :)) Suna a nebunie nu , asa si cu ce spui tu :) |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Sau organizatorii sa le puna cate o petarda sub scaun suporterilor. Sa le-o aprinda cand nu sunt cuminti. |
|
FLD 12/08/2011RE: ai dreptate ,,,,,,,,dar de la "a aprinde torte in tribuna" pana la "a le arunca pe teren" e doar un pas ............ si la noi nu prea ai cu cine sa discuti :( . si asta porneste in mare parte de la conducere ( daca de exemplu la dinamo nu le-ar fi platit badea sau borcea mereu amenzile , si nu i-ar fi scapat mereu poate ca acum nu ar mai fi avut tupeu sa arunce la orice meci cu ele ) . |
|
.Sen7iment. 12/08/2011Sa nu mai fie problema cu huliganii ar trebuie sa se adopte aceeasi lege ca in anglia...Cine greseste plateste cu ani de inchisoare..Si interzicerea definitv pe stadione |
|
Kenvelo 12/08/2011Nu cred ca in Romania huliganismul a atins cote alarmante incat sa fie o problema de viata si de moarte. In comparatie cu Turcia, Rusia, Brazilia, Grecia, Polonia, Anglia, Argentina, la noi in tara nu se petrec nici macar 5% din lucrurile care se intampla in tarile enumerate mai sus. In Brazilia si in special in tarile sud-americane se trage chiar si cu arma pe stadioane, suporterii intre ei se impusca, in Turcia fanii dau foc la stadioane, in Rusia se bat pe stadioane si pe strazi, de Grecia si Polonia numai zic. La noi in tara, huliganismul romanesc a fost alimentat si de catre jandarmii si abuzurile acestora, fanii batuti fara motive (episodul stelistilor in stefan cel mare) si alte cazuri in care jandarmeria a intervenit brutal pe stadioanele de fotbal din Romania. Tin minte ca verisoaramea s-a dus cu baiatul si cu sotul la un meci pe ghencea cu Timisoara, si mi-a povestit cum veneau jandarmii spre iei si incercau sa-i agreseze. Pe langa toate astea, o vina mare o au in primul rand patronii de cluburi si ale lor razboaie pshihologice de dinaintea meciurilor. In fine, stiu ca esenta acestui topic a fost de a afla metode de combatere a huliganismului, dar acesta nu poate fii combatut decat prevenit. Adica, fiecare club organizator isi poate lua masurile de precautie necesare disputarii unui meci in siguranta. Sa angajeze o firma de paza capabila sa organizeze meciuri de fotbal, sa introduca stewarzi pe stadion, atat printre spectatori cat si la bazele stadioanelor, si sa instaleze camere de supraveghere profesionale, astfel incat, daca cineva incearca sa faca ceva, sa existe proba video, care sa fie folosita ca dovada, pentru o eventuala condamnare. In Romania, alte solutii nu cred ca exista, parerea mea. |
|
best.4.ev23394 12/08/2011Eu cred ca ar trebui sa fie filmati si bagati la inchisoare toti ,,huliganii''.Nu demult,Anglia a avut aceeasi problema cu ,,huliganii'' si au fost suspendati 5 ani din competitii (Uefa champions league,Europa League..s.a).Am rezolvat aceasta problema bagandu-i pe cei vinovati la inchisoare,si acum...pe toate stadioanele se merge la fotbal ca la teatru.Bravo lor!Cand vreo-data se va intampla asta si in Romania??? |
|
Sandre 12/08/2011RE: Sa dai foc la stadioane ce sa faci ? Daca e interzis sa folosesti torte de ce sa faci astfel de lucruri ? |
|
Sandre 12/08/2011RE: E frumos sa-i dai in ochi vreunui jucator sau mai stiu eu pe unde , sunt cazuri de acest gen chiar si de revelion cu astfel de materiale pirotehnice |
|
Majin 12/08/2011RE: Traiasca tovarasu ! ... app de revel... revelu nu mai e la fel de cand s-au interzis materialele pirotehnice:( |
|
Sandre 12/08/2011RE: Eu nu cred ca e frumos , mai ales ca trebuie sa platesti pentru asa ceva , aia sunt filmati de televiziuni din cate observi |
|
Majin 12/08/2011RE: pfoai ce-i acolo :X |
|
Majin 12/08/2011RE: iara aberezi ca de obicei... ai vazut macar videoul?? unde dau suporterii foc la stadion ... pur si simplu fac o atmosfera superba ! |
|
Ynocentu 12/08/2011Masurile care se pot lua impotriva lor sunt multe poate prea multe dar de fiecare data nu se iau in considerare si nu se pune nimic in aplicare ceea ce face ca gradul de risc sa fie mult mai ridicat un bun exemplu ar fi incidentul cu Galamaz de pe "Ilie Oana" , va aduceti aminte sa se fi luat vreo masura inafara de pierderea meciului cu 3-0? Cateva etape de suspendare, ete flosc si crezi ca asta ii va retine sa repete inca o data isprava? Nicidecum, daca isi pun capul cu conditiile stadioanelor romanesti si aici ma refer la tot ce tine de securitate vor mai repeta isprava inca de 10 ori. Ar trebui sa fie luat regulamentul cap coada, sa fie schimbat total cel mai bun exemplu fiind regulamentul Englez si aici dau exemplu Old Trafford, tribunele sunt la 5 metri de linia terenului fara vreun gard de 10 metri si niciodata nu a fost vorba de vreun suporter intrat in teren la noi cu tot cu pista se intra cate 100 fara pic de teama (exemplu Dinamo - Slovan). Incidentele minore cum ar fi patrunderea unui suporter pe stadion fara a atinge fizic vreun jucator ar trebui luate cu interzicerea pe stadion intr-un anumit interval de timp dar incidentele majore in care un jucator este lovit trebuie sa se recurga la inchisoare (minim 20 de ani) sau la munca in favoarea societii, cea mai grea si umilitoare munca. |
 |
Brici 12/08/2011Fotbalul trebuie sa insemne spectacol, nu huliganism. Sa luam incidentul din meciul Petrolul Ploiesti – Steaua,asa ceva nu am mai vazut. Un jucator de la Steaua a fost aproape de a-si pierde auzul, iar un altul, de la aceeasi echipa a avut nevoie de ingrijiri medicale dupa ce o pertada i-a explodat in spate. Se intampla in Romania secolului 21. Nimeni nu a anticipat ce se va intampla chiar daca stadionul, nou modernizat, Ilie Oana nu are prevazut gard despartitor nu s-a putut opri inevitabilul. A fost reconstruit dupa modelul altor tari in care, fotbalul inseamna intr-adevar spectacol, si nu violenta, asa cum a avut loc duminica seara la Ploiesti, dupa ce un spectator bine baut si drogat pe deasupra a intrat pe teren. Mai mult decat atat, si decizia arbitrului a fost una intens contestata, dupa ce a acordat doua cartonase rosii fotbalistilor care l-au luat la bataie pe agresor. Cele mai grave incidente din istoria competiţiilor europene s-au petrecut în finala Cupei Campionilor Europeni din 1985, dintre Liverpool şi Juventus. Suporterii englezi au invadat un sector al stadionului Heysel din Bruxelles care era rezervată fanilor echipei Juventus, provocând moartea a 39 de oameni şi rănirea altor 600. În urma acestor incidente, toate cluburile din Anglia au fost excluse cinci ani din toate competiţiile europene. În decembrie 2006, suporterii grupării Feyenoord Rotterdam, cunoscuţi atât în Olanda, cât şi în Europa pentru devotamentul lor faţă de echipă, au provocat eliminarea formaţiei lor din Cupa UEFA, după ce au provocat incidente violente la partida de la Nancy. La scorul de 3-0 pentru Nancy, fanii lui Feyenoord, porecliţi "Legiunea", au spart gardul care îi despărţea de fanii francezi, iar arbitrul a oprit partida. În iulie 2007, UEFA a exclus echipa poloneză Legia Varşovia din competiţiile europene pentru două sezoane, în urma incidentelor care au avut loc în timpul partidei din Cupa Intertoto: Legia - Vetra Vilnius. Meciul a fost abandonat l |
|
Sandre 12/08/2011RE: Trebuia sa te referi doar la fotbalul din Liga I , asta ne interesa , acele cazuri sunt cazuri izolate din anii 85 cand probabil nu se auzise de comportamente civilizate |
 |
Brici 12/08/2011RE: Ai specificat tu asta in descrierea temei ? De unde vroiai sa stiu ca doar Liga 1 :-j |
 |
Brici 12/08/2011>>>Continuare<<<< Meciul a fost abandonat la scorul de 2-0 pentru lituanieni, când câteva sute de fani polonezi au invadat terenul de joc şi i-au atacat pe cei 200 de poliţişti prezenţi pe stadion. Oprirea huliganismului se poate face prin aplicarea legii. 1. Condamnare la inchisoare cu executare 7-10 ani pentru derbedeul care a lovit (tentativa de omor, tulburarea linistii si ordinii publice, faza cu scuipatul, agresiune etc..). 2. Identificarea celui care a aruncat cu petarda cu ajutorul camerelor video si condamnarea acestuia 7-10 ani cu executare (tentativva de omor, tulburarea linistii si ordinii publice, detinere si uz ilegal de material pirotehnic, etc..). 3. Sanctionarea drastica a clubului pentru neaplicarea masurilor de siguranta. 4. Mediatizarea excesiva a sentitelor (7-10 ani cu executare) asupra derbedeilor si dat exemplu cum iti poti rata intreaga viata (familie, servici) din cauza unei prostii. Astfel de indivizi exista nu numai pe stadioane ci in viata de zi cu zi. Pe strada, la volanul unor masini, in cluburi, peste tot. Sunt persoane bolnave psihic ce nu au ce cauta intr-o comunitate. Concluzia ? Condamnati la munca silnica in minele de sare sau de uraniu iar daca sunt prea multi, reinceperea lucrarilor la canalul Dunare-Bucuresti, cu tarnacopul si lopata 10-12 ore pe zi. Dupa 7-10 ani traiti in astfel de conditii ori nu mai ajung sa fie eliberati, ori "le vine mintea la cap" gandindu-se la ce ii asteapta daca recidiveaza. |
|
Mast3r 12/08/2011RE: Eu zic sa recitesti tot ce-ai scris. :-) |
|
Sandre 12/08/2011RE: De ce . Mi se pare cel mai bun comentariu de pana acum . |
 |
Brici 12/08/2011RE: Atunci da-mi creditele :"> |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: E comentariu luat dupa internet =)) ! |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: E comentariu luat dupa internet =)) ! |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Comentariul meu l-ai citit ? Cel putin nu e luat dupa google !!! |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Daca asa procedezi cu niste drogati care fac scandal la un meci de fotbal....cu niste criminali ce mai faci ? |
|
Sandre 12/08/2011RE: Huliganism inseamna mult mai mult decat scandal , apropo de criminali , am vazut o emisiune radeau si se distrau prin celule dar nu realizau ca au ucis pe cineva deoarece nu pot distinge binele de rau . Ar trebui ucisi cei care ucid . |
|
Majin 12/08/2011RE: Esti adeptul proverbului "ochi pentru ochi si dinte pentru dinte" ? |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Cateodata pedeapsa cu moartea nu este suficienta pentru faptele unora. |
|
Sandre 12/08/2011RE: In America daca ucizi vei fi ucis , asa patesc chiar si cei ca Osama bin Laden care au atacat America |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Daca vrei sa fim cruzi aminteste-ti de povestile biblice, unde talharii evrei erau ucisi cu pietre. Asta da pedeapsa. |
|
Sandre 12/08/2011RE: Eu vorbesc de criminali nu de o boacana facuta de vreun copil nevinovat |
|
ZORO_FIFA7 12/08/2011RE: Noi nu avem dreptul sa decidem asupra vieti;) adica pe cine lasam in viata sau pe cine ucidem;) asta daca suntem cat de cat religiosi. |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Ai cautat mult pe google ? |
|
ZORO_FIFA7 12/08/2011Parerea mea ar trebui introdus un sistem prin care sa-i lasam pe dinafara pe Huligani! nu numai pe stadioane! ci la orice activitate sportiva. sa nu aiba acces nicaieri! asa putem scapa de huligani! cum ii gasim???....ft simplu ii filmam,si a doua oara cand calca pe stadion sa fie saltat de Politie facut dosar penal ptr acte de huliganism:D simplu dar la noi ne place mai mult sa discutam:| la fapte suntem cam lenti;) |
|
TiKiTaKaTiKiTaKa 12/08/2011Incidentul de la Ploiesti, ma fascinat, cand un asa zis suporter a intrat pe gazon si a lovit un jucator. Din pacate, huliganismul balcanic, pentru ca asta se intampla in galeriile din Romania, este tratat de organismele abilitate, fie ca vorbim de Jandarmerie, Politie sau firme de paza, cu "romanisme". Eu fiind pe stadion , ce mai dreapta decizie este . In cazul in care vor incalca aceste reguli, spectatorii vor fi aspru pedepsitii cu amenzi de la 200 de lei (RON) pana la 15.000 de lei (RON) in functie de gravitatea faptei. In cazul in care o persoana fizica este sanctionata,contraventional de doua ori in decursul unui an, acesteia ii poate fi interzis accesul la anumite manifestari sportive. Nerespectarea hotararii instantei de judecator prin care s-a dispus aplicarea sanctiunii contraventionale complementare de interzicere a accesului la unele competiii si jocuri sportive.Acesti huligani merita sa fie sanctionatiiÅ cu amenda de la 2.000 de lei (RON) la 7.500 de lei (RON). Chiar si acum regret ca am participat la acel meci ! :) |
 |
Sharky 12/08/2011RE: Amenda pe care nu o vor plati. Si ? |
|
FLD 12/08/2011nu ar trebui nimic deosebit ,,,pur si simplu legi foarte stricte , si care sa fie aplicate .......pur si simplu arunci o torta sau intri in teren , raspunzi . ceva in genul cum se procedeaza in anglia , daca esti interzis pe stadion ,,,,cand e meciul echipei favorite , esti obligat sa mergi sa sectia de politie de care apartii si sa stai acolo 2 ore . ps: e bine ca mai venit si cu idei , in topicul trecut erati prea preocupati sa il jigniti pe roquejunior ;) . |
|
TiKiTaKaTiKiTaKa 12/08/2011pana acum numai comentariu lui brici te-a ? bucurat ? Barem eu mam straduit si nu am facut ca alti Copy + paste ! |
 |
Sharky 12/08/2011" De la Ploiesti au venit insa nu mai putin de 700 de fani care au avut parte de un tratament foarte dur - au trecut prin 3 filtre de control, fiind chiar descaltati pana sa le fie permis accesul pe stadion! " Poftim, v-au auzit cei de la pasa. I-au descaltat pe huligani. |
 |
AlessioA 12/08/2011RE: Si la Sibiu , te descalta daca te duci in deplasare . |
|
TiKiTaKaTiKiTaKa 12/08/2011Inca o parere Pentru ca fanii să fie prezenţi la meciurile din deplasare, ei trebuie să îndeplinească mai multe condiţii: să fie organizaţi sau afiliaţi unei asociaţii recunoscută de club, să fie înscris într-un tabel cu datele personale şi să nu fi fost sancţionat contravenţional sau penal. Huliganismul e un mod de a te exprima,asa se exprima ei,marea majoritatea drogati ! Corect ar mai fi ca jucatorii sa aiba voie sa se apre de huliganii care intra pe teren,fara sa ia cartonas rosu . |
 |
Brici 12/08/2011Cand primesc creditele ? |
|
Ionuţ_old_old 12/08/2011RE: La cele 8.000 ale tale , vin cu putina intarziere :d . |
|
TiKiTaKaTiKiTaKa 12/08/2011puteati spune mai sus,ca a castigat el,sa nu ma mai lupt sa postez ! bravo .. |
|
TiKiTaKaTiKiTaKa 12/08/2011RE: trebuia sa rad nu ? Tu dai acum dovada de incompetent,ma scuzati,alceva eu nu am dat copy paste , mi-am spus parerea,care cred eu ca este una buna,nu am castigat nu-i nimic,nu mi-e foame cum ti-e tie,abtinete daca nu poti la revedere,tu esti primu ..... pe care lam bagat in seama. |
|
WhiteManBlue_PCH 12/08/2011RE: Intai invata sa scri si apoi sa te exprimi, mai dute pe la orele de romana poate mai poti fi salvat... |
 |
Brici 12/08/2011RE: Du-te si tu la orele de romana cu el :)) |
|
WhiteManBlue_PCH 12/08/2011RE: Adevarul e ca am lipsit cam mult si eu de pe la orele de romana:)) |
|
FIFA-PRO 12/08/2011Cred ca , comentariul meu a fost cel mai bun , dar am impresia ca nici macar nu a fost citit de autorul acestei teme :( !!! |
|
WhiteManBlue_PCH 12/08/2011RE: Lauda de sine nu miroase a bine! creditele le da Sandre, asa si eu pot zice ca am dat cel mai bun comentariu sau ala, sau celalalt, lasa-l pe el sa decida daca ai dat tu cel mai bun comentariu, la scoala nu cred ca iti pui notele singur in catalog! |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Tu ? Ce si cum ? Ma cunosti de undeva de im dai reply ? Te-am intrebat pe tine ceva , cumva , candva ? Te bagi in seama neintrebat ! Uitasem sa iti zic : CIAO ! |
 |
Brici 12/09/2011RE: =))))))) Ti-am citit comentariu,m-am distrat putin =)) |
|
rossonero08 12/08/2011Eu am o parere foarte buna despre aceste masuri, si sunt in totalitate deacord cu ele. Jos cu huliganii de pe stadioane! :) |
|
Ynocentu 12/08/2011@Fifa-Pro no offense dar comentariul tau nu este la fel de amplu ca cel al lui Brici, putina documentare nu strica. A facut un comentariu amplu pe care a stiut sa il lege sa aiba cursivitate, te cred ca ti-ai dat silinta si nu prea, greseli de gramatica o problema grava atunci cand vine vorba de un comentariu care valoreaza 300 credite, parere mea. Sper sa nu incepem o polemica din asta, este parerea mea si mi-o asum in totalitate dar ai repetat de vreo 10 ori "comentariul meu este cel mai bun!", sunt creditele lui Sandre face ce vrea cu ele , le da cui vrea el. |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Un comentariu luat de pe internet e mai bun decat unul cu cuvintele noastre , aici gresesti si tu ! |
|
Ynocentu 12/08/2011RE: Din cate se vede si-a dat mai mult interesul decat ai facut-o tu, ai insirat 5 randuri venite la inspiratie, el a cautat pe internet, s-a documentat a stiut ce si cum sa scrie , numai comentez este numai si numai parerea mea Brici merita creditele, chiar daca are prea multe. :"> |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Arata-mi si mie unde am zis eu de 10 ori ca , comentariul meu e cel mai bun ? =)) !!! |
|
Ynocentu 12/08/2011RE: Faci dublu'post in continuu si pui numai intrebarea "Postul meu l-ai citit?" |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Visezi cam devreme ! |
|
Ynocentu 12/08/2011RE: Ok, scuza-mi nesimtirea. |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: O data inseamna de 10 ori ? |
|
FIFA-PRO 12/08/2011Vrei sa caut si eu un comentariu pe google de vreo 100 de randuri sa vezi ce bun o sa fie ? |
|
Ynocentu 12/08/2011RE: Chiar te rog, dar sa il cauti cu cap asa cum a facut-o Brici. |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Las-o balta omule , una e sa scrii cu cuvintele proprii si una e sa cauti pe google ! |
|
Ynocentu 12/08/2011RE: Ok, si mie imi place comentariul tau dar sunt creditele lui Sandre, le da cui vrea el. |
|
FIFA-PRO 12/08/2011RE: Aici ai dreptate ! |
|
yakyfloyama31 12/08/2011ar trebuii un control mai riguros la intrare, si nici angajati cluburilor sau chiar jucatorii sa nu introduca tot felu de fumigene ,petarzi si tot felu de obiecte care strica spectacolu de pe stadion . |
|
rossonero08 12/08/2011intrebarea era "ce parere aveti despre masurile...",iar voi vb despre alte masuri de care vrei voi. eu mi-as da 300 :)) |
|
WhiteManBlue_PCH 12/08/2011Eu cred ca ultrasi ar trebui lasati sa se desfasoare cum stiu ei mai bine, si sunt sigur ca nu ar mai fi nici un fel de probleme pe stadion, atata timp cat sunt lasati in pace ei isi fac treaba la fel ca si oricare angajat... |
|
FLD 12/08/2011RE: nu e chiar asa , un oarecfare angajat nu arunca cu petarde in torje ... |
|
Impulsive 12/09/2011Seriozitate si solidarietate! |
 |
P@nt3R@ 12/09/2011Masuri radicale impotriva ''huliganilor'' 1. Comportamentul violent si iresponsabil al unor suporteri, manifestat atât pe propriul stadion, cât si pe alte stadioane, care a determinat consecinte si prejudicii grave Cluburilor, jucatorilor, oficialilor, precum si celorlalti suporteri, dupa cum urmeaza: - Suspendarea terenului sau organizarea jocurilor de pe teren propriu fara spectatori; - Amendarea clubului de catre Jandarmeria Româna, Federatia Româna de Fotbal, Liga Profesionista de Fotbal si UEFA ; - Monitorizarea de catre UEFA, pe o perioada de doi ani ; 2. Incidentele de o gravitate si periculozitate fara precedent produse de suporteri, îndreptate atât împotriva persoanelor responsabile de siguranta si securitatea în stadion, cât si a spectatorilor, oficialilor si jucatorilor; 3. Faptul ca, în prezent, unii suporteri sunt deferiti deja organelor de ancheta penala, iar alti suporteri sunt interzisi pe stadioane pentru savârsirea de fapte privind tulburarea ordinii publice, concepute si realizate premeditat si cu intentia de a produce Cluburilor grave prejudicii de natura materiala, sportiva si de imagine. |
 |
P@nt3R@ 12/09/2011Continuare : Avem nevoie de schimbări legale drastice, de măsuri împotriva suporterilor violenţi şi de aplicarea rapidă a acestora. Am văzut un film cu un tată care fugea cu copii săi în timp ce scaunele zburau în jur. Suporterii sportivi şi-au clădit o reputaţie de scandalagii, iar dezordinile provocate în ţară au însemnat coşmaruri pentru securitate şi pagube materiale. Mulţi suporteri de rând se tem să participe la meciuri. Acesta nu mai este sport. Acum te întrebi dacă nu vei fi lovit în cap cu un scaun rupt la un meci de fotbal. Eu preferă să urmăreasc un meci din siguranţa casei mele. Unii suporteri cred că nu suporterii sunt problema, ci instituţiile. Violenţa escaladează deoarece autorităţile sunt ipocrite. Ele fac legile, iar apoi nu le respectă. Cred că poliţia ar trebui să acţioneze ca o autoritate extinsă şi să combată huliganismul. |
|
FIFA-PRO 12/09/2011RE: Alta cautare pe google ! |
 |
P@nt3R@ 12/09/2011RE: Tu crezi ca a scris cineva asa de la el? Fi serios ..... mai toate de pe google si au mai completat pe la ele si au mai schimbat ceva ;) |
|
FIFA-PRO 12/09/2011Ce fac astia pentru niste credite amarate , dau search pe google ! =)) !!! |
 |
P@nt3R@ 12/09/2011RE: Te inseli, daca vrei iti dau si tie credite pentru a iti plati abonemantul pe 1 an si mai raman si eu cu niste credite pentru a plati un abonament pe inca 1 an. Daca habar nu ai tine-ti gura cu ironiile tale. |
 |
miTzuliK 12/09/2011RE: Esti unu' din cei mai mari hateri de pe site, din ce vad in topicu' asta si ce aud. :)) |
 |
P@nt3R@ 12/09/2011RE: El este invidios deoarece nu gaseste pe google sau a gasit dar altii au postat inaintea lui =)) |
|
FIFA-PRO 12/09/2011RE: Stai tu linistit ! |
|
Ynocentu 12/09/2011RE: Varsta il recomanda. :)) |
|
Impulsive 12/09/2011Cel mai nasol lucru in acest sens este faptul ca 99% dintre cetateni care se duc la un meci sunt persoane educate, sunt acei 1% daca vreti sa ii numim acesti asa zisi huligani sau oameni fara capatai.Si huligani eu am ajuns la concluzia ca sunt persoane care nu disting raul de bine, de multe ori acestia distrug specatacolul fotbalistic chiar daca echipa favorita castiga sau cel putin scorul este egal, parca ar fi canibali, si nu prea cred ca ii putem potoli prea curand, nu avem cum, fiindca sa angajezi n angati de paza costa sume exorbitante in ziua de azi, singurul lucru in care putem spera este o luminare a acestor huligani sa isi revina ei psihic astfel incat sa se comporte civilizat la un meci de fotbal. Un alt lucru care ma deranjeaza foarte mult este faptul ca vad la foarte multe cluburi din Romania, galeria(adica 99% din huligani) in conflict cu propiul club ceea ce duce la o mai mare desfasurare de huliganism pe stadion daca pot spune in termeni propri, ceea ce vreau sa subliniez este ca trebuie sa ii multumim pe acesti huligani intr-un mod sau altul incat sa ii convingem sa renunte la huliganism si sa vina pe stadion din placere pentru fotbal ci nu pentru omor sa se omoare cu galeria adversa aka cu alti huligani. P.s. discurs propiu si personal fara gogal accept si 250 de credite:D. |
|
buzaaaaaaaaaa 12/09/2011Raspunsul meu este interzicerea pe stadioane ;) |
 |
Brici 12/09/2011FIFA-PRO creezi atmosfera neplacuta,linisteste-te ! |
|
FIFA-PRO 12/09/2011RE: Sunt foarte linistit ! |
|
g-star 12/09/2011cum sa facut la fener , au fost interzisi barbati, si au fost primite femeile si copii. :D |
|
ZORO_FIFA7 12/09/2011hai astept creditele am fost cel mai bun:D:)) |
|
Alyn 12/09/2011La intrare janadrmii sa te contoleze din cap pana in picioare , ca sa nu mai aiba posibilitatea sa intre pe stadion cu : brichete , fumigene , petarde etc. Dar aceasta este cam imposibil pt ca incep sa rupa scaunele sa arunce cu ele :D. Acesti huligani ar trebui interzisi pe orice stadion de fotbal si sa fie amendat in functie de gravitatea faptei , in cazul acela cu Galamaz acel huligan trebuia arestat :D (nu stiu ce s-a intamplat ca nu am mai ascultat la stiri cazul). |
|
Sandre 12/09/2011Premiul de 300 de credite este castigat de Administratorul Brici care a postat urmatorul text ce cuprinde sanctiuni impotriva huliganilor Oprirea huliganismului se poate face prin aplicarea legii. 1. Condamnare la inchisoare cu executare 7-10 ani pentru derbedeul care a lovit (tentativa de omor, tulburarea linistii si ordinii publice, faza cu scuipatul, agresiune etc..). 2. Identificarea celui care a aruncat cu petarda cu ajutorul camerelor video si condamnarea acestuia 7-10 ani cu executare (tentativva de omor, tulburarea linistii si ordinii publice, detinere si uz ilegal de material pirotehnic, etc..). 3. Sanctionarea drastica a clubului pentru neaplicarea masurilor de siguranta. 4. Mediatizarea excesiva a sentitelor (7-10 ani cu executare) asupra derbedeilor si dat exemplu cum iti poti rata intreaga viata (familie, servici) din cauza unei prostii. Astfel de indivizi exista nu numai pe stadioane ci in viata de zi cu zi. Pe strada, la volanul unor masini, in cluburi, peste tot. Sunt persoane bolnave psihic ce nu au ce cauta intr-o comunitate. Concluzia ? Condamnati la munca silnica in minele de sare sau de uraniu iar daca sunt prea multi, reinceperea lucrarilor la canalul Dunare-Bucuresti, cu tarnacopul si lopata 10-12 ore pe zi. Dupa 7-10 ani traiti in astfel de conditii ori nu mai ajung sa fie eliberati, ori "le vine mintea la cap" gandindu-se la ce ii asteapta daca recidiveaza. |
 |
Brici 12/09/2011RE: Multumesc! |
|
Ynocentu 12/09/2011RE: Felicitari domnule Alexandru, sa te gandesti la prietenii tai sa le imparti cu ei. Sa nu ma uiti :"> |
|
TiKiTaKaTiKiTaKa 12/10/2011nu ca ma oftic,dar totii de aici(majoritatea) am crezut ca nu-i voie cu copy+paste,cum a facut domnul,care zice ca e As in romana ! ;) |
 |
Thursday, 10/9/2025 04:56 pm
Anunțuri
|
|